Eerste dag

632 20 0
                                    

Hij nam haar in zijn armen vast en kuste haar. En al snel was het gedaan met lachen. Ze genoten er beide van. Toen er plots geklop op de deur was waardoor de kus onderbroken werd. Mila schrok zich dood en zat onmiddellijk recht. Jonas stelde Mila op haar gemak en zei dat hij naar de deur ging gaan kijken. Ze was er echt niet goed van. Hallo, ik ben Alex en ik werk hier in het hotel. Ik heb vernomen dat er hier een jarige aanwezig is en dus dacht ik kom haar even feliciteren!' en hij liep zonder het te vragen of het mocht de kamer binnen. 'Het is nu niet de moment!' zei Jonas en hield Alex tegen. 'Maar ik blijf niet lang! gewoon even dag zeggen!' antwoordde hij en liep door. 'Wel oké, je hebt welgeteld 3 minuten!' zei Jonas en liet hem door. Jonas bewoog zijn mond zonder dat er geluid uit kwame en zei sorry tegen Mila. Ze glimlachte naar Jonas en zei ook zonder woorden dat het niet erg was. Alex liep naar Mila toe en gaf haar een verjaardagskus op haar wang, dat vond ze maar raar. Een kus van een onbekende overhieperde jongen. Maar toch zei ze bedankt. 'Ik ga maar!' zei Alex en keek op zijn horloge 'Want de 3 minuten zijn bijna om!' en knipoogde naar Mila. 'Allé, heb nog een leuk verblijf in ons hotel en tot een volgende keer!' Alex liep naar de deur en liet de deur achter zich toevallen. 'Wat was dat een actief ventje zeg! Precies Charlie maar dan mannelijk!' zei Jonas, Mila moest ervan lachen. Jonas heeft zo van die droge grappige humor, waar ze zo veel van houdt. Mila stond op 'Wat gaan we doen?' vroeg ze terwijl ze naar buiten op het balkon ging staan. 'Wel, aangezien jij jarig bent mag jij kiezen!' antwoordde Jonas. Ze draaide zich om en keek naar Jonas en zei 'Ik heb zien om het park te bezoeken, op attracties en deze avond een mooie wandeling maken door het park en naar de sterren en de lichtjes kijken!'. Jonas glimlachte, 'Fantastisch idee! We maken ons klaar en gaan naar de kamer naast ons, naar Charlie en Jimmy! Ik stuur ze een bericht dat we ze over 10 minuten komen halen!' zei hij. Mila liep naar de badkamer en liet de kraan met water lopen en vulde haar handen met water en gooide het in haar gezicht, ze wreef het water uit haar ogen en keek in de spiegel voor zich uit, ze keek zichzelf aan en glimlachte 'Wat heb jij toch geluk met die vrienden van jou!' zei ze tegen zichzelf 'Vooral met Jonas dan!' bleef ze tegen zichzelf praten. Jonas vangde perongelijk het gesprek van Mila met zichzelf op en moest ervan glimlachen. Toen Mila uit de badkamer kwam was Jonas nog steeds aan het glimlachen, 'Wat scheelt er?' vroeg Mila aan Jonas. 'Niks!' antwoordde hij en zei 'Jij hebt toch wel geluk met je vrienden e!'. Mila werd bloedrood en gaf Jonas een boxje, 4je mag niet afluisteren!' zei ze. Ze keken elkaar aan en lachten. 'Kom we gaan!' zei Jonas. Hij nam haar hand en deed de deur voor haar open 'Ladies first!' zei hij en dat vond ze zo lief, zo een gentleman had ze nog nooit gekend. Het was een stoer schatje! Ze liepen door de gang en klopten aan bij de deur naast die van hun en er werd niet meteen open gedaan. Jonas klopte een tweede maal en dan werd er door Jimmy open gedaan, maar die zag er niet zo goed uit. 'Wat is er met jou gebeurt?' vroeg Jonas, 'Wel, we waren in slaap gevallen!' antwoordde Jimmy terwijl hij door zijn ogen wreef, 'Wat komen jullie doen?' vroeg hij. 'Wel, ik heb je een sms gestuurd om te vragen of jullie jullie zouden klaar maken, maar dat hebben jullie duidelijk niet gezien! veronderstel ik?' zei Jonas. 'Ik maak Charlie wakker, geef ons 5 minuten!' zei Jimmy, 'Kon binnen jullie kunnen hier wachten!' zei Jimmy. Jonas liet eerst Mila binnen gaan, weeral heel lief van hem en liep daarna ook naar binnen. Ze gingen beide op het bed zitten en Jonas nam het hand van Mila vast en kneep er lichtjes in. Want hij voelde precies dat ze niet echt 100% op haar gemak was. Ze legde haar hoofd op e schouder van Jonas, hij moest er van glimlachen. Mila hoorde dat de hartslag van Jonas weer versnelde, ze vond het fantastisch hoe elke keer opnieuw Jonas zijn hart te keer ging als zij hem aan raakte. Charlie en Jimmy kwamen uit de badkamer net als herboren. 'Gaan we?' vroeg Jimmy en keek Mila en JOnas aan alsof hij op hen moest wachten. Mila hief haar hoofd op en knikte. Ze liepen met z'n allen de deur uit. Toen ze naar buiten gingen was iedereen weer dol gelukkig, je werd daar gewoon gelukkig van de lucht precies speciale lucht. Charlie wilde al snel in een attractie, maar niet iedereen durfde, Jimmy en Mila durfden niet. 'Oké, als jullie niet durven dan doen we dat als volgt' zei Charlie, 'Jullie gaan sowieso mee, want anders ga je er spijt van hebben! Jimmy jij kruipt bij mij en Mila, jij kruipt bij Jonas! Als dat voor iedereen oké is natuurlijk?' zei Charlie. Iedereen ging akkoord en ze gingen in de rij staan voor in de attractie te gaan. Het was aan hun, Mila had echt schrik maar dat wilde ze niet aan Charlie en Jimmy laten zien, als die zatten zei Mila tegen Jonas 'Ik ben echt bang, ik heb echt schrik van attracties!'. Jonas glimlachte en zei 'Hé, je moet niet bang zijn! Ik bescherm je! Bij mij ben je veilig! Ik hou je stevig vast!' en hij nam haar hand vast. De attractei vertrok en Jonas voelde dat Mila harder en harder in zijn hand kneep, hij vond dat wel schattig. Hij pakte zijn tweede hand en legde dat op het hare, zodat ze zich een beetje veiliger zou voelen. Toen de attractie weer stil stond kon Mila er niet snel genoeg uitkomen, maar zo bang was ze ook niet meer geweest, Jonas had haar hand vast, dat hielp voor een heel groot deel. Ze liepen nog verder in het park en gingen nog op een hele hoop attracties en amuseerden zich rot. Ze gingen terug naar het hotel en spraken weer af om die avond nog samen te gaan eten. Over de wandeling werd niks gezegd, Mila wilde dat alleen met Jonas doen. Dat wilde ze voor haar verjaardag.



JilaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu