Gaan we?

843 28 6
                                    

Toen ze aankwamen in de tent, gingen ze meteen na het ontbijt terug naar buiten. Ze gingen met z'n 4 bij het meertje zitten. Ze keken met z'n allen de hele tijd rond en zeiden geen woord, maar af en toe was er een lachje of oogcontact. 'Wat doen we vandaag?' Vroeg Jimmy plots. 'Jah, dat is te zien wat jullie willen doen!?' Antwoordde Jonas. 'Zolang we maar samen zijn!' Zei Charlie. Iedereen glimlachte. 'Iemand een idee?' Vroeg Jonas. 'Misschien kunnen we naar Parijs met de trein en blijven we daar een paar dagen? We kunnen daar veel bezoeken!' Zei Jimmy. 'Fantastisch idee! Ik heb altijd de Eiffeltoren al een keertje willen zien! En met jou... Euhhm... Ik bedoel met jullie word het nog leuker!' Zei Charlie over enthousiast. 'Dat zie ik ook wel zitten hoor!' Zei Mila en keek toen Jonas aan, en vroeg zonder woorden te gebruiken of hij het ook zag zitten. 'Ik ga met veel plezier mee! Maar, dan moeten we nu alles regelen! Ik zoek een kamer en jullie zoeken vervoer? Oké?' Vroeg Jonas. Iedereen knikte dolgelukkig! Ze zochten wat ze nodig hadden en vertrokken naar Parijs. Iedereen belde z'n ouders en vroeg toestemming. Mila belde niemand. Jonas ging naast haar lopen en vroeg of alles oké was met haar. Ze knikte maar stopte met wandelen en pakte Jonas stevig vast en gaf hem een knuffel. Na de knuffel ging het altijd beter met Mila. Ze liepen verder en kwamen aan in het station na z'n 4 uren op de trein kwamen ze eindelijk aan in Parijs. Ze gingen meteen naar het hotel. Er waren 2 kamers dus ze moesten per 2. Iedereen wist met welke persoon ze wilde, maar niemand durfde dat zeggen, dus was het de jongens samen en de meisjes. 'We komen jullie om 20h halen om samen uit eten te gaan! Dus maak jullie mooi! Niet dat dat nodig is! We zien jullie dan?' Zei Jonas. 'Oké! Wij staan klaar!' Zei Mila. De jongens gingen binnen in hun kamer en de meisje in de hunne. Charlie smeet haar meteen op het bed en zuchtte. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg Mila. 'Niets' zei Charlie. 'Ja, daar geloof ik dus niets van!' Antwoordde Mila 'Wat is er? Je kan me alles vertellen.' 'Wel, het zit zo. Ik begin meer en meer te voelen voor Jimmy, maar dat durf ik hem niet te zeggen. Ik weet niet eens of hij iets voor mij voelt?'  Zei Charlie heel onzeker. 'Charlie wat zeg jij nu! Jimmy is zot van jou! Heb je er nog niet opgelet hoe hij je altijd aankijkt! Hij is gewoon gek op jou!' Zei Mila. 'Anders zouden we nu niet is Parijs zitten... De stad van de liefde... Snap je het dan niet! Als hij niets voor je voelde konden we evengoed naar een saai museum zijn geweest! Maar hij koos om naar de lichtstad te komen vol romantiek! Dus dat zegt genoeg volgens mij!' Zei Mila. 'Ga je douchen en maak dat je er nog oogverblindender uitziet dan anders! Hop hop!' Zei Mila en wees naar de badkamer. Ze liep de badkamer binnen en nam een douche en maakte haar klaar. Terwijl Charlie dat deed kon Mila nadenken. Niet nadenken, gewoon denken aan Jonas. Ze dacht nog maar aan zijn naam en moest al glimlachen. Maar dat werd verstoord door Charlie die uit de badkamer kwam. Ze keek Mila aan met een wenkbrauw omhoog getrokken en een lachje. 'Waar zat je aan te denken?' Vroeg Charlie en voor dat Mila kon antwoorden zei Charlie 'O ja, wat vraag ik nu! Ik weet het antwoord! Jonas? Niet?'
Mila glimlachte en dat was genoeg om te weten dat ze het juist had. Charlie was klaar en het was nog maar 18h. Mila ging nu de douche in. Charlie had in plaats van haar broeken een kleedje in de badkamer gelegd. Toen Mila na 5 na dat de douchekraan dicht was gedraaid riep ze' Charlie!!! Wat heeft dit te betekenen?' Ze kwam de baskamer roepend uit! Charlie zei 'Doe het gewoon eens aan en vraag aan Jonas of het mooi is zoniet mag je weer je elegante broek aan doen! Oké?' 'Goohhhh! Charlie! Maar oké, ik doe het!' Ze waren klaar en zaten te wachten. Jonas en Jimmy zaten ook in hun kamer te wachten tot het 5 voor was zodat ze konden vertrekken naar de meisjes. Het was nog een halfuur. Dus bleven ze wachten. 'Kunnen we niet al vertrekken?' Vroeg Jimmy. 'Jimmy, het zijn meisjes dus die hebben tijd nodig om er mooi uit te zien.' Antwoordde Jonas. Jimmy lachte en zei 'dat is waar!'
Het was tijd om te vertrekken. Ze spoten de het hele flesje parfum nog leeg. En liepen de deur uit naar de meisjes toe. Ze klopten op de deur en de deur werd door Charlie geopend en Jimmy stond met z'n mond vol tanden en hij zei 'Je ziet er fantastisch uit!'
'Dankje!' Zei ze verlegen 'kom verder' Ze liepen verder en daar stond Mila. Jonas lachte naar haar en bekeek haar en hij bleef wel 2 minuten naar haar staren en zei 'Je... Je ... Je ziet er prachtig ... Uit!
Ze begon te blozen en liep recht naar Jonas toe en omhelsde hem en liet hem even niet meer los want dat voelde altijd zo goed. 

JilaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu