Maar toen... ze nog maar net waren vertrokken en toen ze net de autostrade opreden riep Charlie 'Hé! STOP!!! Ik ben iets vergeten in het hotel!' en ze begon bijna te huilen als ze er nog maar aan dacht. 'Charlie! Rustig!' zei Jonas 'Ik rijd nu even door en de eerste afslag die we kunnen nemen , nemen we en we keren terug!' vervolgde Jonas. Charlie liet een traan over haar kaak rollen want ze kon zich niet bedwingen, het was zo belangrijk wat ze daar had laten liggen. Jimmy sloeg zijn arm over Charlie heen en ze liet haar hoofd rusten op de schouder van Jimmy. Ze kalmeerde door de hartslag van Jimmy. Jonas reed de eerst mogelijke afslag af en reed meteen de snelweg weer op maar dan nu richting Disneyland. 'Hé Charls?' vroeg Mila. 'Ja, wat is er Mila?' vroeg Charlie aan Mila. 'Wat heb je daar laten liggen?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Wél, het dierbaarste in mijn leven.' antwoorde Charlie op de vraag van Mila. Maar daardoor wist Mila niks meer. 'Ja, oké! Maar wat is dat dan?' vroeg ze verder omdat ze het heel graag wilde weten. Ze keek Jimmy aan en verontschuldigde zich zonder woorden. 'Ik... ik... ik heb... mijn.... mooie ring... die ik van Jimmy kreeg ... laten liggen!' zei ze verlegen. Maar aan de reactie van Jimmy te zien was hij helemaal niet kwaad, hij kon het even goed tegen gekomen hebben. Maar ja het is natuurlijk Charlie! Dus dat was allemaal wel redelijk normaal. Jimmy glimlachte naar Charlie om zo te tonen dat hij helemaal te laten zien dat hij niet kwaad was op haar, hij kon dat ook niet. Hij nam haar vast en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Toen ze na enkele minuten weer aankwamen in Disneyland, 'Nooit gedacht dat we hier zo snel zouden terug staan!' zei Jonas lachend, Mila kon helemaal haar lach niet inhouden en barste uit van het lachen. Jimmy en Charlie lachten een beetje en ze stapten de auto uit en liepen het hotel binnen en vroegen aan de balie of het mogelijk was om nog even naar de kamer te gaan en na even praatten stemde de dame in op wat Charlie zei en ze mochten voor 5 minuten de kamer nog even binnen gaan. Ze renden de trap op en stormden de kamer binnen. Charlie zei heel duidelijk wie waar moest gaan zoeken en Jimmy volgde precies haar orders op. 'Jaaaaaa!!!' riep Charlie doodgelukkig 'Ik heb hem!' vervolgde ze. hij lag onder het bed, maar toen ze verder onder het bed keek zag ze een koffertje liggen en ze riep er meteen Jimmy bij. Het koffertje had een cijferslot en Charlie besloot om het koffertje mee te nemen. Jimmy vond dat helemaal niet oké en probeerde haar te overhalen dat ze het moest laten liggen, maar Charlie was koppig en deed toch altijd haar zin en nam het koffertje mee. Ze deden de deur van de hotelkamer dicht en ze gaven het sleuteltje af aan de balie. Ze stapten naar de auto en ze stapten in. 'En heb je je ring gevonden?' vroeg Jonas. 'Ja!' antwoordde Charlie dood gelukkig. 'Wat heb je daar nog bij?' vroeg Mila nieuwsgierig en keek het koffertje aan dat Charlie in haar handen had. 'We, dus we zochten mijn ring en ik keek onder het bed en daar lag mijn ring ook en toen ik verder keek zag ik plots dat koffertje liggen, eerst mocht ik het van Jimmy niet meenemen, maar ik neem het toch mee dacht ik en ja nu hebben we een koffertje!' zei Charlie mysterieus. 'Misschien zit er een bom in!' zei Jonas heel serieus, maar schoot daarna n de lach. 'Nee, heus niet!' zei Jimmy om Charlie gerust te stellen. Ze reden de autosnelweg terug op en Jonas zei voor te lachen 'Nu hebben jullie toch alles bij mag ik hopen?' zen Mila lachte kort. Hij kreeg geen reactie van die twee op de achterbank. Charlie en Jimmy probeerden alle mogelijke combinaties. Toen ze na bijna alle mogelijke combinatie hadden geprobeerd ging het slot plots open en ze deden het koffertje open en er zat...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...