Mila deed een rare move zodat ze los kwam van Jonas. Ze gooide Jonas van het bed, 'Dat had je niet verwacht hé? Wie is hier nu de sterkste!' zei ze heel uitdagend. Jonas was geschrokken van de move van Mila, 'Jij blijft me verbazen!' zei Jonas trots tegen Mila en knuffelde haar stevig. Hij hielp Mila recht en ging ook staan, hij had dat echt niet van Mila verwacht, hij was onder de indruk. Mila zag aan Jonas zijn gezicht dat hij aan iets dacht, 'Aan wat denk je?' vroeg je nieuwsgierig. Jonas lachte, 'Ik denk aan jou! Ik was echt onder de indruk van je move!' zei Jonas trots. Mila begon er van te blozen, 'Euuhm, gaan we verder je valies maken?' vroeg Mila om wat Jonas zei te laten voor wat het was. 'Ja, dat gaan we doen! Hoeveel tijd hebben we nog?' vroeg Jonas aan Mila. Ze draaide zich om om te kijken hoe laat het was op Jonas zijn klokradio. 'We hebben nog 1uur en 30 minuten!' zei Mila tegen Jonas een beetje uitdagend. Hij lachte naar haar als teken van dank. Mila liep naar zijn kast toe en opende de deuren en keek er in rond, ze haalde enkele hemden, die zij mooi vond, uit de kast en gaf ze aan Jonas om in zijn valies te steken, ze draaide zich om terug naar de kast en haalde enkele mooie T-shirts uit en gaf ze ook aan Jonas, 'Waarom heb je zo'n haast?' vroeg Jonas aan Mila omdat hij vond dat ze precies heel snel door had gedaan. 'Ik wil gewoon dat dit gedaan is dan kan ik nog even in jou armen liggen!' zei ze verlegen. Jonas was ontroerd door wat Mila zei, 'Dan gaan we snel door doen!' knipoogde naar Mila. Mila haalde enkele broeken uit de kast en gaf ze aan Jonas, ze trok een lade open en haalde er kousen uit, ze deed ook de lade eronder open en lachte heel kort, ze haalde een onderbroek uit met hartjes op en draaide zich om en toonde het 'Hoe schattig is dat?!' zei Mila tegen Jonas, Jonas kwam bloedrood en keek naar de grond. Ze draaide zich om en nam er nog enkele die zij mooi vond uit de lade en gaf ze aan Jonas, 'Zijn we nu klaar?' vroeg Mila aan Jonas. 'Moet ik een deken meedoen?' vroeg Jonas aan Mila, 'Nee! Je mag bij mij slapen hoor!' zei ze uitdagend. 'Dan zijn we klaar!' zei Jonas en ritste zijn valies dicht en nam ze op en liep de trap af. Jonas zette zijn valies in de gang en nam het hand van Mila vast en leidde haar naar de zetel, hij liet zich in de zetel vallen en trok Mila met zich mee. Jonas begon Mila heel hard te kietelen, ze lachte zich bijna dood, ze kreeg zelfs tranen in haar ogen van het lachen, hij hield maar niet op dus moest ze in tegen aanval gaan. Ze probeerde zich te vermannen en spande haar spieren op, hij voelde de buik van Mila stevig worden, hij hield meteen op met kietelen want hij dacht dat er iets aan de hand was. Mila wist dat dit haar moment was, ze ging meteen in de tegen aanval en kietelde Jonas, hij begon meteen te lachen, hij bleef maar roepen dat ze moest ophouden, maar ook Mila had het aan Jonas gevraagd om haar te stoppen met kietelen maar ook hij luisterde niet, dus dacht zij van ik moet dat ook niet doen. Hij bleef maar lachen, maar na een tijdje hield Mila op en smeet haar in zijn armen en nam hem stevig vast en fluisterde 'Ik hou van jou!'. Jonas nam haar vast en kuste haar op haar voorhoofd en antwoordde 'Ik hou veel meer van jou!' en kuste haar nogmaals op haar hoofd. Mila viel in zijn armen in slaap met een glimlach op haar gezicht, na een tijdje viel ook Jonas in slaap. Jonas werd na een tijdje wakker en keek op zijn gsm, hij had 23 gemiste oproepen en 24 berichten, hij wist niet wat hij zag, toen hij daarna naar de klok keek werd alles duidelijk het was al 20h30. Hij maakte Mila meteen wakker, maar dat deed hij niet graag, echt niet graag! Hij maakte haar snel wakker en zei dat het al heel laat was, al snel waren ze de deur uit, ze fietsten sneller dan ze ooit deden en kwamen redelijk snel aan bij het huis van Jonas. Daar zaten Jimmy, Charlie en Alex te wachten voor de deur. 'Het spijt ons zo!' zei Jonas, 'Ik en Mila waren...' zei Jonas maar kon zijn zin niet af maken, 'De rest hoeven we niet te weten!' zei Jimmy en knipoogde naar Jonas. Mila en Jonas begonnen beide te blozen en durfden even elkaar niet aan te kijken. Jonas opende de deur en liet zijn vrienden binnen, Mila kwam als laatste binnen, Jonas gaf een klets op de kont van Mila, ze lachte lief. Jonas wist niet waarom hij dat had gedaan, maar had er geen spijt van. Ze liepen de woonkamer binnen en Mila vroeg aan haar vrienden wat ze wilden om te drinken, ze deden niet moeilijk en vroegen allemaal water. Charlie bood aan om te helpen en stond meteen recht en liep met Mila mee naar de keuken. 'Wel, wel, wel! Waarom waren jullie zo laat? Wat hadden jullie gedaan?' vroeg ze heel nieuwsgierig en knipoogde naar Mila. 'Er is helemaal niets gebeurd! We zijn gewoon in slaap gevallen!' zei Mila maar dat geloofde Charlie niet. 'Ben je zeker dat er niets meer gebeurd is?' vroeg ze en haalde één wenkbrauw op. 'Nee! Echt niet! Als dat wel zo was zou ik het je wel vertellen! We zijn gewoon in elkaars armen in slaap gevallen! Dat is alles! Maar ik moet wel zeggen, ik voel me zo goed bij hem!' zei Mila en glimlachte naar Charlie. Charlie zag aan Mila haar gezicht dat ze echt gelukkig was, dat was al een hele tijd geleden. Daar was ze zo blij om. Mila en Charlie schonken de glazen in met water, maar toen ze plots...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...