Een briefje in en een kistje. Charlie nam meteen het kistje en Jimmy nam er het briefje uit. Hij plooide het briefje rustig open om de spanning erin te houden, hij was wel zelf ook heel benieuwd wat er op het briefje zou staan.
Diegene die dit briefje vindt is de uitverkorene,
wat er op dit briefje staat is heel geheim en moet u dus niet doorvertellen, want het is gewoon top secret. In het bijzittende doosje zit een kaart om de grote schat uiteindelijk te vinden! Nogmaals dit is ultra geheim en dit mag je aan helemaal niemand door vertellen. Ik wens u een fijne zoektocht naar de schat en heel veel succes.
Jimmy las het briefje luidop voor en was er niet goed van. Charlie was overenthousiast en kon haar mond geen moment houden. Jimmy zei dat ze moest kalmeren, maar daar luisterde ze niet naar. Jimmy kreeg pijn in zijn hoofd en wist maar één manier om Charlie te laten zwijgen. Hij nam haar hoofd vast met zijn handen en kuste haar op haar mond, ze zweeg meteen en als de kus afgelopen was hield ze nog steeds haar mond. Jonas en Mila zeiden in koor 'Bedankt Jimmy!' en lachten. Ze staken de kist en het briefje terug in het koffertje en besloten om het koffertje te sluiten en er thuis verder naar te zoeken. Ze smeten het koffertje in de koffer en zongen allemaal met volle borst mee de hele autorit lang. Het was zo leuk, Mila en Charlie hadden bijna de hele autorit de slappe lach, ze lachten met Jimmy en Jonas, het was niet uitlachen. Maar het was gewoon hilarisch. Toen ze thuis bij Mila aankwamen kon Mila wel huilen, want de voordeur van haar huis stond open en ze had helemaal geen idee wie er binnen kon zitten. 'Jullie blijven in de auto, en Jimmy en ik gaan binnen een kijkje nemen!' zei Jonas. Mila knikte en stapte de auto uit en ging naast Charlie op de achterbank zitten. Charlie nam haar dekentje en legde het rond Mila en zij zelf. Jimmy en Jonas stapten de auto uit en sloten hem zodat de meisjes zich veiliger zouden voelen. Jonas liep als eerste de deur dicht en Jimmy volgde hem maar was ook heel bang, hij was liever in de auto blijven zitten. Ze hoorden gestommel in de keuken, Jonas nam een paraplu die hij in de gang had gevonden vast in zijn handen en hield hem zo dat hij meteen kon meppen. Ze stapten rustig door de gang en deden stil de deur open van de keuken. Jonas zag de rug van een persoon en liep er snel op af en sloeg met zijn paraplu op de persoon. De persoon draaide zich om en zei 'Hé, wat doe je nu?' zei Brandon. 'Brandon?' zeiden Jimmy en Jonas in koor. 'Wat doe jij hier?' vroeg Jonas heel kwaad aan Brandon. 'Ik zocht Mila!' antwoordde hij heel rustig, maar kwam totaal niet zeker over. 'Ben je daar zeker om?' vroeg Jimmy. 'Hé, jij! Doe niet zo stoer!' zei Brandon en keek Jimmy boos aan. 'Hé, rustig jij hier!' zei Jonas nog bozer dan daar net 'JIJ, bent de gene die hier in fout is! En als je nu niet meteen je mond houd dan...' vervolgde Jonas. 'Dan wat? Hé, dan wat?' daagde Brandon Jonas uit. 'Dan bel ik de politie!' antwoordde Jonas. 'Ohhh! Nu ben ik bang!' zei Brandon sarcastisch. 'Nog één woord en ik bel ze meteen op!' zei Jonas. Al snel zweeg Brandon. Jonas toonde hem de weg naar de uitgang, maar voor ze de deur uitgingen zei Jonas nog tegen Brandon 'Jij gaat alles vertellen aan Mila ZONDER enige leugen! Begrepen?' zei Jonas zelfzeker. 'Ja, het is al goed!' antwoordde Brandon en ze liepen naar buiten. Toen Mila naar de deur bleef staren en ze Jimmy uit de deur zag komen opende ze meteen de deur en stapte uit en al snel kwamen ook Brandon en Jonas uit de deur. 'Brandon?' riep Mila verbaast maar ook héél kwaad. Jonas, Jimmy en Charlie hadden Mila nog nooit zo boos gezien, ze waren ongelofelijk onder de indruk. 'Wat deed jij in mijn huis?' riep Mila heel erg luid en kreeg er tranen van in haar ogen. 'Ik kan het uitleggen!' zei Brandon en durfde Mila niet eens aan te kijken. 'Ja, dat hoop ik voor jou!' riep Mila nog steeds heel kwaad. 'Ik was naar jou op zoek!' zei Brandon maar durfde Mila nog steeds niet aan te kijken. 'Dat is het?' vroeg Mila. 'Ja.' zei Brandon heel zachtjes. 'Dat meen je niet!' riep Mila nog steeds heel luid, 'Je zoekt me op en breekt dan zomaar binnen in mijn huis of zo?' riep ze. 'Neen, dat was niet de bedoeling!' zei Brandon 'Al dagen lang belde ik een paar keer per dag aan en steeds deed je niet open! Ik maakte me ongerust en dus dacht ik dat ik beter eens een kijkje kon gaan nemen bij jou! Er kon iets gebeurd zijn met jou... en dat wil ik niet!' zei Brandon en keek Mila recht in haar ogen aan. Mila keek Brandon lief aan en glimlachte 'Je kon me toch bellen?' zei Mila heel lief en aardig en ze bleven in elkaars ogen kijken. 'Ik had je nummer niet!' zei Brandon, terwijl hij dat zei liep hij naar Mila toe en legde zijn handen op haar schouder, hij dacht -ik moet haar gewoon kussen-, maar dat deed hij niet, hij pakte haar stevig in zijn armen en knuffelde haar. Jimmy en Charlie zagen aan het gezicht van Jonas dat hij dat helemaal niet leuk vond, het deed hem zoveel pijn. Hij liet de paraplu vallen uit zijn handen en liep weg. Jimmy en Charlie keken elkaar aan en wisten niet wat er allemaal gebeurde. Brandon had een glimlach op zijn gezicht omdat hij het expres deed, hij knuffelde Mila om Jonas jaloers te maken, en inderdaad dat was gelukt. Jimmy liep achter Jonas aan. Jonas bleef lopen totdat hij in het park aan kwam en ging zitten op een bankje. Jimmy kwam pas 10 minuten later aan en ging naast hem neer zitten. 'Trek het je niet aan!' zei Jimmy om Jonas te kalmeren en hem een beetje gerust te stellen maar dat verliep niet volgens plan. 'Trek het je niet aan, trek het je niet aan! Ik trek het me juist helemaal aan! Heb je Brandon zijn gezicht gezien! Gohh! Ik moet ervan overgeven van die kerel! En dan nog iets, Mila, er word verdomme bij haar ingebroken en ze bedankt hem nog een beetje! Dat kan er bij mij niet in!' zei Jonas en werd er alleen maar kwader van. 'Ja, dat snap ik ook helemaal niet!' zei Jimmy. 'Ik ben zelf aan het twijfelen of ze me wel echt graag ziet!' zei Jonas en kon wel beginnen huilen. 'Hé, Jonas! Dat mag je niet zeggen! Mila houdt van jou!' zei Jimmy en was daar heel zeker van. Brandon ging weg en Charlie en Mila bleven alleen over bij haar huis. 'Wat had dat te betekenen!' riep Charlie kwaad. 'Wat had wat te betekenen?' vroeg Mila aan Charlie. 'Dat weet je best! Brandon breekt binnen in je huis en je bedankt hem ervoor! En Jonas riskeert zijn leven voor jou en je kijkt niet naar hem om!' riep ze nog kwader. 'Ohnee! Waar is Jonas? Je hebt gelijk!' zei Mila en kon wel huilen als ze dacht dat ze Jonas kon verliezen. 'Ik heb geen idee!' zei Charlie kort. 'Charls, je moet me helpen! Alstublieft?' zei Mila. 'Tuurlijk help ik jou! Maar ik ben nog steeds boos op jou! Ik doe dit voor Jonas!' zei ze. 'Zou jij een bericht naar Jimmy willen sturen om te vragen waar Jonas is?' vroeg Mila heel vriendelijk aan Charlie. Charlie stuurde meteen een bericht naar Jimmy en kreeg razend snel een antwoord. Mila zette het op rennen en Charlie rende met haar mee. Toen Mila Jonas op het bankje zag zitten stopte ze met lopen. Charlie keek rond en botste tegen Mila aan. 'Kom op! Ga naar hem toe en maak het goed!' zei Charlie en gaf een duwtje aan Mila in de richting van Jonas. Charlie deed teken naar Jimmy dat hij moest komen. Zonder dat hij een woord zei stond hij op en ging naar Charlie toe, en ook hij gaf aan Mila een duwtje dat ze naar Jonas moest gaan. Mila liep in de richting van Jonas toen plots...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...