Schoot Mila in de lach, 'Dat meen je toch niet! Ik heb jou helemaal naar boven gedragen en jij sliep niet!' zei Jonas lachend. 'Het spijt me! Maar ik wilde weten wat je met mij zou doen!' zei Mila tegen Jonas en lachte nog steeds, 'En ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Jij bent toch eigenlijk wel fantastisch! Jij zal altijd het beste met me doen! Ik ben zo blij dat ik jou heb ontmoet!' zei Mila en omhelsde Jonas en kuste hem vervolgens op de mond. Jonas lachte verlegen door het compliment van Mila en kuste haar nogmaals. 'Laten we maar gaan slapen want morgen hebben we nog veel werk voor het verkleedfeestje!' zei Jonas en ging liggen, 'Dat is een goed idee!' antwoorde Mila en ging op Jonas zijn borstkas liggen en legde haar hand rondom hem zodat ze hem vast had, Hij nam Mila meteen ook stevig vast, ze bleven zo liggen en vielen als roosjes in slaap. Mila was als eerst wakker en kuste dan ook maar Jonas wakker, hij ging ook eerst doen alsof hij nog sliep maar dat lukte niet, hij lachte, hij lachte omdat hij gelukkig was, gelukkig met Mila, zijn Mila. Hij kuste haar vervolgens nog een keer, Mila stond vrolijk op en danste in het rond door de kamer. Jonas wist niet wat hij zag maar genoot er ten volle van, 'Waarom ben jij zo gelukkig?' vroeg hij en werd zelf gelukkig als hij Mila zo blij zag. 'Ik ben gewoon gelukkig! Ik heb alles wat ik wil! Ik heb jou!' zei ze en keek hem verliefd aan. Jonas sprong recht uit zijn bed en liep naar Mila toe nam hij vast en tilde haar op zodat ze net als een kindje op de heupen van Jonas zat. Vervolgens kuste hij haar passioneel. Jonas zette Mila met liefde terug op de grond 'Ik ga me wassen!' zei Mila en lachte mysterieus naar Jonas. 'Waarom kijk je zo?' vroeg Jonas aan Mila omdat ze zo mysterieus deed. 'Als je zin hebt mag je altijd mee hoor! Dan kan jij je ook wassen, want anders zit jij heier zo alleen en ik zit dan ook alleen!' legde Mila goed uit en keek Jonas vragend aan. 'Als dat voor jou geen probleem is dan kom ik graag met je mee!' zei Jonas en liep naar Mila toe en tilde haar op en droeg haar net als een prinsesje naar de badkamer en zette haar zachtjes op de lavabo en gaf haar nog een kusje. Mila sprong van de lavabo en deed haar haar in een staart zodat haar haar niet ambetant zou doen als ze haar gezicht waste. Ze nam water in haar handen en gooide het in haar gezicht, vervolgens nam ze haar tandenborstel en poetste haar tanden. Mila deed haar t-shirt uit en nam een andere t-shirt in haar handen en keek Jonas aan die ongemakkelijk naar de grond zat te staren en deed hem over haar hoofd. 'Wat is er? Durf je niet te kijken! Het is net hetzelfde als een bikini hoor!' zei Mila en lachte. Jonas begon te blozen en keek Mila aan en zei 'Je bent zo mooi!' zei hij en Mila zag aan zijn blik dat hij dat eigenlijk niet wilde zeggen maar het wel zijn gedachten waren, ze lachte en bloosde dan ook maar. Jonas deed dan ook zijn t-shirt uit en zag dat Mila aan het staren was, 'Wat is er? Heb ik iets van jou aan?' vroeg Jonas lachend want hij had alleen een boxershort aan. Mila haar kaken werden rood en ze lachte, 'Nee, het is gewoon... jij bent zo mooi! Ik ben zo verliefd op jou!' zei Mila maar ze dacht dat ze het niet had gezegd maar enkel had gedacht. Jonas liep naar Mila toe en kuste haar op de mond en deed vervolgens zijn t-shirt aan. 'Maar dat hoeft niet hoor!' zei Mila uitdagend. 'Wat hoeft er niet?' vroeg Jonas, 'Je t-shirt!' zei Mila en knipoogde naar Jonas. Jonas lachte en hield zijn t-shirt aan en deed teken dat ze mee moest komen. Ze gingen samen naar beneden en maakten de ontbijttafel super gezellig. Ze gingen zitten en aten van alles. 'Laat we er in vliegen!' zei Mila en stond recht en ruimde de tafel op, maar ook Jonas stond recht en hielp haar met het afruimen. Jonas had nog borden in zijn handen maar Mila draaide zich om en kuste Jonas, ze had niet gezien dat hij borden in zijn handen had. 'Owwh! Sorry!' zei Mila en schaamde zich een beetje. 'Dat is helemaal geen probleem! Ik heb dat graag hoor!' zei Jonas en knipoogde verleidelijk naar Mila. Ze lachte en ze gingen dan met z'n tweeën naar de woonkamer en gingen in de zetel zitten. 'Wat ga jij aan doen?' vroeg Mila aan Jonas en zag meteen het gezicht van Jonas veranderen, 'Ja dat is dus een antwoord op mijn vraag! Laat me even raden je hebt nog niets?' vroeg Mila maar wist het antwoord eigenlijk al. 'Ik heb nog niet! Onee wat moet ik nu doen?' antwoorde Jonas, 'Gelukkig dat je mij hebt!' zei Mila en lachte naar Jonas, Jonas keek Mila vragend aan en wachtte op een vervolg van Mila haar zin 'Ik heb kostuums voor ons geregeld!' vervolgde Mila haar zin zoals Jonas hoopte. 'Ohhh, je bent een engel! Maar een vraagje, Welke kostuums heb je besteld?' vroeg Jonas nieuwsgierig aan Mila. 'Dat ga ik jou niet vertellen! Dat is een verrassing!' zei Mila, Jonas ging meteen ten aanval en kietelde haar, 'Dit gaat niet werken hoor!' zei Mila lachend. Jonas hield op met kietelen en gaf het op, hij zal tot morgen moeten wachten. Mila liep naar een kast in de woonkamer en nam er allerlei spullen uit, van alles slingers, confetti, toeters en bellen en nog allerlei andere leuke dingen. Jonas keek verbaast Mila aan en lachte, 'Dat had je niet verwacht he!' zei Mila en lachte naar Jonas. 'Nee, inderdaad! Dat had ik niet verwacht!' antwoordde Jonas en keek nog steeds heel verbaast. Jonas ging staan en ...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...