Geef toe

877 27 0
                                    

Charlie en Mila hadden beide nog een vrij uur. Ze bleven in de kelder zitten. Jonas en Jimmy hadden les, dansles. 'Ik kan helemaal niet dansen!' Zei Jimmy tegen Jonas.
'Weet je wat! Je moet dansen vóór Charlie!' Zei hij knipogend.
Mila onderbrak het getater van Charlie door te zeggen 'Zeg Charlie?' 'Ja, Mila?' Vroeg Charlie.
'Ik heb zo'n licht vermoeden, waar ik eigenlijk wal heel zeker van ben, dat Jimmy een oogje op jou heeft!' Zei Mila. Charlie wist helemaal niet hoe ze moest reageren en zei verlegen 'Phaha... Wat ... Zeg ... Euuhm jij nu! Waarom denk je dat!' Mila keek Charlie aan met een wenkbrauw omhoog getrokken.
'Zie jij niet hoe hij naar jou kijkt! En hoe blij hij was toen we zeiden dat we meegingen en dat was niet voor mij!' Zei Mila. 'Maar Mila wat zeg jij nu!' Zei Charlie een beetje onzeker. 'Vind jij hem leuk?' Vroeg Mila héél nieuwsgierig. 'Zeg, waar bemoei jij je mee.' Zei Charlie een beetje onzeker. 'Hoe zit dat nu tussen jij en Jonas? Vertel me liever daar niets over!' Viel Charlie Mila een beetje aan. 'Ik vind hem leuk. Ik wil hem heel graag beter leren kennen! Hij lijkt me vertrouwbaar en lief!' Zei Mila met een big smile op haar gezicht.
'Oké' zei Charlie 'jij moet hem dat gewoon vertellen! Zeg tegen Jimmy dat hij leuk, knap, slim en zeer schattig is met zijn krulletjes...' Zei Charlie zonder ze besefte wat ze eigenlijk had gezegd, maar toen ze Mila aankeek wist ze maar al te goed wat ze had gezegd. 'Ohhhjeetje, wat zeg ik nu! Sorry! Euuhm ik bedoelde eigenlijk Jonas e!' Ze ze verlegen en een beetje lachend om geen vragen van Mila te krijgen maar jammer die kreeg ze toch! 'Wel wel wel! Wat krijgen we nu! Jij bent wel verliefd op Jimmy niet?' Zei Mila. 'Nee helemaal niet!' Zei Charlie bot. 'Oké, ik geef het toe! Maar dit vertel je aan niemand! Ik vertrouw je! Ik zweer het, houd dit voor jezelf!' Zei Charlie. Mila zei 'Waag je kans dan toch gewoon! Jullie passen samen als een roos en water! Oké dat was een raar voorbeeld maar je weet wat ik bedoel!' Charlie keek Mila met een klein glimlachje aan, en ze zei 'We zien morgen wel wat er allemaal gebeurd!' En keek Mila aan en wilde over iets anders beginnen en ze zei 'Zeg doe je iets vanavond? We kunnen samen naar de cinema als je zin hebt!' Mila lachte naar Charlie en ze zei 'Heel graag maar euuh vanavond kan ik niet! Ik moet weg!' Charlie keek Mila vragend aan 'Ola, met wie? Met wie? Wie is de gelukkige? Is het Jonas? Het is zeker Jonas!' Beantwoorde ze eigenlijk haar eigen vragen. Mila werd rood en ze zei 'Ja, met Jonas! Nu blij!'
'Omg, hoe schattig zijn jullie wel niet! Elke avond een date!' Zei Charlie en vroeg meteen daarna 'Zeg, ik wil helemaal niet nieuwsgierig zijn maar wat gaan jullie doen?'. Mila keek naar Charlie en bloosde. 'We gaan deze avond iets drinken en daarna had hij een verrassing voor mij!' Zei Mila heel vrolijk. 'Ik kan niet wachten tot de laatste bel gaat!' Lachte ze naar Charlie. 'Ohhh, hoe romantisch! Het is toch een schatje he, die Jonas?' Zei Charlie. Mila knikte met veel overtuiging en lachte maar ze bloosde nu wel dubbel zo hard.

JilaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu