4

2.5K 300 22
                                    


وارد کلاب شدم،شلوغ تراز چیزی بود که انتظار داشتم وخوب صد البته شیک تر،عطرهای مختلف مخلوط شده با بوی سیگار،زن ها ومردهایی که اون وسط خودشون رو بهم میمالوندن،صدای بلند موزیک،همه نشون میداد که اینجا هم یه کلابه ولی خب تا قبل از اینکه به قسمت خصوصی کلاب برسی.

_ شما نمیتونین وارد بشین

_ هری استایلز،مهمون آقای آدامز
_ بفرماین.

خوب ریچ خیلی بیشترازچیزی که فکر میکردم ثروتمندبود.این اتاق بوی اسکناس نو میداد!

به سمت ریچ که حالا همراه با دخترشرقی کنارش ایستاده بودن رفتم.

_ هی پسرخوشحالم که اینجا میبینمت فکر نمیکردم بیای.

_ اوه کی میتونه دعوت آدامز بزرگ رو رد کنه؟

بدون شک همه!!

دستمو که حالا تودستش بود رو کشید ومنو بغل کرد،مردک احمق،امشب احساس میکردم مغزم داره میترکه وواقعا ازخونه وتک تک آدم های مزخرف اون خراب شده بیزار بودم،پس فقط زده بودم بیرون،وخوب من یادمردی افتادم که چندروز پیش تو دفترکار لیام بود وازم خوشش اومده بود.پس فکر کرده بود دعوت از من ودوستام به بارش میتونه باعث بشه بهش نزدیک تربشم.وخب من الان اینجا بودم،وزین ولیام هم قراربودبیان.

هری:نمیخای بهم بگی این خانوم زیبا کی هستن؟

ریچ:این دخترشرقی من هیفاست قابلتونداره.

باشه هیفا بلندشو بریم ما تو اتاق های بالا باهم کارداریم.دوباره بگمش؟مرررردک احمق واقعافکر کرده دختری روکه بقیه دست زدن رو برمیدارم؟من عادت به خوردن ته مونده های بقیه ندارم،اونم آدمی مثل ریچ.ولی نه عوضی خوبی بود خوشم اومد.

هری: هی رفیق اون دختر شرقی فقط کنار مردخوشتیپی مثل توعالی به نظرمیاد.

مطمئنم که اون دختر هم فقط برای پول یا شهرتی که ریچ براش داره به سمتش اومده هرزه ها انواع زیادی داشتن ولی این مدلشون یکی از مزخرف ترین وپردردسرترینشون بود.

ریج:اوه پس نگاهی به خودت نکردی.

_ هی احمق کاری نکن همینجا به فاکت بدم میفهمی میگم ما دوست های استایلزیم؟آدامز مارو میشناسه.

صدای زین بودکه به گوش میرسید ریچ بلند خندید وبه سمت در اون اتاق که دوتا نره غول جلوش وایساده بودن رفت.

_ حتی اگه این مهمون من هم نباشه شما نباید بذارین دوتامردکه اینقدرهاتن منتظربمونن.بیاین تو.

ریچارد آدامز،صاحب بزرگترین شرکت تولیدابزارهای موسیقیایی،مردی که به داشتن های دختر های شرقی زیبا کنارخودش معروفه،وبه طور واضحی گیه!

هنوز هم درصد زیادی از مردم هموفوبیکن ونمیتونن با گی های یا لز ها کنار بیان ومطمئنا ریچ کسی نبود که ریسک کنه وشهرتشو با گفتن گرایشش به خطربندازه.همراه داشتن یه دختردرتمام روز وبه فاک دادن یه پسر درتمام شب زیاد به احساست آدامز ضربه نمیزنه.

Don't Judge,just Trust(L.S)Where stories live. Discover now