Nu mai vreau....
Dupa mai multe minute petrecute in tacere holbandu-ma la fereastra asteptand ca lacrimile sa se stearga...m-am ridicat si am mers la baie sa ma spal pe fata iar mai apoi in camera,insa ceva era ciudata....era deja ora 14:25 si nu era nimeni in casa....Cred ca Marcus s-a suparat pe mine.....si din nou am dezamagit o persoana importanta pentru mine....cum as fi putut sa mai stau in casa lui ?.....dupa ce l-am dezamagit....nu as mai putea....
Am decis sa ies afara sa ma calmez....nu as fi putut da cu ochii de Marcus cand s-ar fi intors...M-am imbracat si am iesit afara....
Era foarte frig si batea vantul cu puterea.O luasem pe drum exact pe unde picioarele mele ma duceau.Ma plimbasem ore intregi prin oras....norocul meu era ca tineam minte drumul exact.Telefonul il lasasem acasa si tot ce aveam erau castile puse la Mp3.Era deja intuneric iar eu inca ma plimbam.Pe la 12:56 decisem sa merg si eu acasa.In fata blocului Marcus statea si se uita in jur.De indata ce ma vazuse alergase spre mine .
-Unde ai fost ?....mi-am facut o gramada de griji pentru tine....
-Am iesit sa ma plimb....
-Puteai sa te pierzi!!
-De ce erai ingrijorat ?
-Cum adica ?.....nu stiam unde esti,daca mai traiesti,daca te-ai pierdut.......CUM ADICA DE CE ?Stateam si ma uitam nedumerita la el....pe fata lui se putea citi ingdrijorarea.Nu intelegeam de ce ar fi ingrijorat...nu meritam nici macar parerea de rau a cuiva....
-Tu auzi ce spun Ema ?
-Nu, maine ma mut.
-Ce ?
-Ma mut...am gasit un apartament.Statea si se uita la mine cu o privire nedumerita ....parea trist si ingrijorat...de aceea trebuia sa plec cat mai repede....incetul cu incetul incepeam sa ii fac probleme si lui....si nu vroiam asta....trebuia sa plec cat mai repede din casa lui.
-Hai sa urcam....apropo prietenii mei inca sunt in casa...
-Dar am crezut ca pana la urma ai iesit cu ei afara....
-Nu....am fost toata ziua cu ei aici....am vrut sa ti prezint dar vad cu nu vrei asta....
-Marcus eu...
-Lasa...sa urcam....tu poti intra si sa mergi direct in camera daca asta doresti..
-.....Il dezamagisem....din nou....
Ma prinse de incheietura si ma stranse puternic apoi ma trase dupa el.Urcasem pana la ultimul etaj si deschisem usa.Inauntru era foarte multa galagie si muzica era data la maxim.In casa era dezordine si toate lucrurile erau imprastiate....cateva persoane stateau in camera de zi si alte 2 in bucatarie ....eu ma strecurasem pe hol si intrasem in camera mea.Incuiasem usa si ma asezasem usor pe podea cu spatele rezemat de usa.De dincolo de usa vocea lui Marcus se auzea strident....
-Am gasit-o....se plimba....dar nu ni se alatura in seara asta....scuze
Ce am facut ?.....nu pot face nimic asa cum trebuie.
Bataia din usa ma face sa tresar si de dincolo de usa o voce feminina si suava imi pronuntase numele.-Ema ?
Nu vroiam sa raspund....daca raspundeam asta insemna ca trebuia sa dau drumul la usa....
-Ema....nu trebuie sa imi raspunzi dar asculta te rog.....
Ramasesem surprinsa....de multa vreme nimeni nu mi-a mai spus asta...mereu mi se cerea sa vorbesc atunci cand nu vroiam....
-Ema.....eu sunt Roxana....il cunosc pe Marcus de multa vreme....si el atata timp cat a fost aici mi-a povestit atatea despre tine incat cred ca te cunosc....
("Huh....si ma rog ce i-a spus despre mine ?....probabil ca sunt o imbecila si ca fac totul prost....")
-Sa sti ca el tine enorm la tine....ii esti ca o sora....si mi-a spus ca de la o vreme nu mai esti Ema pe care o stia el.....El spune ca ti-ai pierdut culorile....
("Eu ......cine sunt eu ?......de mult eu mi-am dat seama ca vechea Ema nu mai exista ..
De ce nu intelege si ma lasa in pace ? DE CE ?.....")-Eu chiar as vrea sa fac cunostinta cu tine....mi-a aratat poze cu tine....dar cele mai vechi....ma gandeam ca poate putem sa fim prietene...
("Ei bine eu nu vreau....nu as mai putea sa stric viata altcuiva ....nu as putea")
-Eu sunt iubita lui Marcus deci cred ca ne vom intalni destul de des si sincer sunt curioasa sa vad cum esti....ca persoana
("Stai ce ?.....iubita lui Marcus ?......nu mi-a spus niciodata de vreo iubita ....nici macar o data.....si cica tine mult la mine.....)
Se lasase liniste probabil plecase....eu ma ridicasem si printre lacrimi deschisem leptopul si incepusem sa caut apartamente....dupa cateva ore de cautat gasisem si apartamentul perfect.
Adormisem cu leptopul in brate.Lumina soarelui care batea direct in ochii mei ma trezise...deschisem telefonul si era ora 9...aveam un apel pierdut.....Otilia
Imi pusem imediat telefonul la ureche si o sunasem inapoi.
-Alo ?
-Otilia ?
-Ema !!!
-Scuze....dormeam si o doamne....e noapte la voi....imi pare asa rau daca vrei te sunt mai spre dimineata...
-Oh nu nu....daca tot ai sunat+mi s-ar face prea dor de tine pana dimineata ...
-Ce mai faci ?.....am incercat sa te sun si ieri...nu ai raspuns...
-Ah da....eram acasa....gateam nu am mai avut timp de nimic zilele astea....
-Aha....
-Cum e la New York ?....te distrezi ?
-Ah da....e super aici !
-Te-ai mai imprietenit cu cineva , ai mai iesit ?Nu as fi putut sa ii spun ca am stat doar in casa si aproape ca am fugit atunci cand venea vorba de a intalni si alti oameni...s-ar fi intristat.
-Da.....am iesit zilnic....am facut cunostinta cu prietenii lui Marcus....totul e super...nu iti face griji....totul e bine....tu ce mai faci ?
- Si eu pe aici....nimic nou....totul e exact asa cum ai lasat....
-Aha....atunci te las e tarziu....noapte buna!!
-Bine noapte buna scumpa mea!...imi lipsesti!
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".