Dupa inca o ora petrecuta la magazin pentru a cumpara ceva gustari pentru petrecere am ajuns si la mine la apartament.Am luat liftul si am intrant in apartament.
Imediat fiecare se asezasera pe canapea .
-Simtitiva ca acasa !
Fiecare ne-am schimbat am luat gustarile,energizantele.Dupa numai cateva secunde ne-am asezat pe canapeaua uriasa si dasem pe un film.
In timpul pauzelor singurul subiect de discutie era planificare vacantei la munte.Si ca sa fiu sincera si pe mine ma incanta ideea.Si sa nu mai spun de bataia cu perne,ne-am facut unghile impreuna ,am discutat despre moda,muzica,stiluri....fiecare mi-a povestit cate ceva despre ea....
Dupa film am facut un concurs cu cine poate sa danseze cel mai mult....castigatura find Cristina care a dansat o ora fara oprire....iar pe langa am facut o gramada de poze ,am facut cat pentru 4 ani intregi....si sa nu mai spun ca m-au machiat legate la ochi iar rezultatul find unul oribil.....Dar m-am distrat copios atunci cand si eu am fost legata la ochii si le-am macheat pe rand.
Atunci cand ne culcasem era ora 8AM.....deci nu dormisem toata noaptea.Fiecare ocupase o camera...si din cauza ca Roxana si cu mine ne-am culcat la 9 a adormit cu mine in camera.
Bazaitul telefoanelor ma trezise.Era ora 15:45....uff....eu aveam mana intinsa peste fata lui roxana si eram complet amortita si sa nu mai spun ca Roxana isi puse picioarele direct peste burta mea....nici nu stiu cum am reusit sa ajungem asa...
Am pipait cu mana usor noptiera in cautarea telefonului....dar nu era acolo.Dar totusi telefonul inca suna.....dupa mai multe apeluri ....am descoperit ca telefonul era sub pat.M-am chinuit sa i-au telefonul pentru ca eram blocata sub Roxana si a trebuit sa ma intind de la jumatate in jos....ziceai ca faceam yoga ....
Il luasem in mana.....22 apeluri de la Marcus....incredibil....deci vede ca nu-i raspund dar el tot suna...-Da !
-Ai raspuns si tu azi !!
-Ce vrei ?
-Inca dormi ?....vezi ca vin impruna cu baieti pana la tine in 10 min.
-Ce ? D ce ?
-Pai ma gandeam sa va facem o vizita....si asa fetele au dormit la tine aseara nu ?
-Da si ce ?
-Venim in vizita ....
-Ce ?Nici nu apucasem sa mai spun ceva ca deja inchise.Eu eram inca blocata sub Roxana care parea ca doarme bustean.M-am strecurat usor din pat si am mers pana la baie...dupa 5 min petrecute in baie iesisem pe hol apoi mersem pana in sufragerie unde ma asezasem din nou pe canapea unde si adormisem inapoi.
Soneria suna ca disperata iar eu ma trezisem speriata.
-Am uitat ca vin !!
M-am dus sa deschid usa .Eram imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti ,un tricou larg si sosetele lungi pana la genunchi cu papuci de casa in picioare.
In fata mea aparuse Alex cu o fata surprinsa.-Buna....intra...
Pe langa el intrasera si ceilalti.
-Unde sunt celelalte ?
-Inca dorm.....asta ar trebui sa fac si eu...Fiecare dintre ei se raspandisera prin casa iar eu urcasem din nou la etaj si intrasem in camera unde ma pusem in pat langa Roxana care inca dormea dusa.
10 min mai tarziu scartaitul usi ma trezise.Era Alex care era rosu la fata.
-Ce faci aici ?
-Te cautam pe tine.
-Pe mine ?....ei bine aici sunt....ce doresti ?
-Vroiam sa vad ce mai faci + ti-am spart o vaza.
-Aha....pai fac bine .....si.... CE AI FACUT ?
-Da scuze....Coborasem imediat la parter.Marcus se uita la meci la televizorul urias , Eliot era undeva in balcon,Zein era in bucatarie si manca iar in mijlocul holului erau o multime de cioburi de la vaza mea preferata data de Otilia acum ceva timp.
-Cum s-a intamplat ?
-Pai eu...
-Tu ce ?.....mi-ai spart vaza idiotule!!!!Alex se uitase putin incruntat apoi isi mutase privirea in pamant...
-Imi pare rau....a fost doar un accident.
-Ufff.....era...
-?
-Nu mai conteaza....Trei secunde mai tarziu din bucatarie se auzise alarma de incendiu si un fum gros iesea pe usa.Am alergat speriata spre usa.
-Zein esti bine ?!
In bucatarie Zein era cu tigaia in mana care era in flacari pe aragaz.
-AJUTATIMAAAAA!
Am luat extintorul din coltul opus al camerei si acoperisem flacara.In doar cateva secunde toata bucataria mea era facuta praf.Din spate puteam auzi cum fetele alergau pe scari in jos .
-Ema esti bine ?
-Da.....
-Zein ce mama naibi faci aici ?Vrei sa dai foc casei ???
-Imi pare rau....faceam ceva oua cu pastrama si am cam uitat de ele....
-Offfff doamne Zein!
-Imi pare rau!!Am iesit din bucatarie suparata si am iesit pe balcon unde Eliot fuma.
-Te-ai trezit!
-Si inca cum!
-Nu pari prea fericita....
-Asta pentru ca cineva tine mortis sa imi faca casa praf !!
-Eh ?Din spatele meu usa se deschise Marcus, intrase si el in balcon.
-Noroc ca avem spatiu...
-Eu va las...Eliot iesise iar Marcus se asezase pe unul dintre scaune.
-Faina casa...
-Pacat ca ati intrat in ea de o ora si deja ati distrus tot...
-Nu a vrut sa o faca !
-Mi-a spart vaza...
-Ce vaza ?
-Vaza data de Otilia...
-Ema....
-Nu mai conteaza nimic....
-Serios nu te supara....oricum am auzit ca aproape ai intrat in club...
-Mda....m-a obligat Roxana.
-Aha...hai sa intram deja e destul de frig iar tu esti imbracata de parca afara sunt 40°...
-Mda...
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomansEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".