Cand ma apropiasem imi dasem seama ca era de fapt o mica pisicuta care ma privea cu mare curiozitate.
-C...ce cauti tu aici micuto?
Ma aplecasem cu ajutorul lui Roxana pana la podea si ma asezasem langa micul ghemotoc de blana.
-Doamne...cat de draguta esti! Ce cauti aici? A cui esti?
Alex se asezase si el pe podea si mi-o dase in brate...
-E a ta!
-A mea?
-Da....mai stii ca ai cunoscut o prietena de a mea ? Amalia?....ei bine pisica ei a nascut cativa pui si m-am gandit sa iti fac cadou un pui....cei drept era mult mai mic atunci cand a ajuns aici....a trebuit sa am grija ca Amalia sa nu il lase singur din cauza programului ei haotic....
-Deci...tot timpul asta...
-Da...ea e o prietena veche din generala,ne intelegem destul de bine...ba chiar ne-a invitat pe toti la logdna ei...
-L..logodna?
-Da...pana la urma s-a potolit si ea..."Deci in tot acest timp.....el....el a fost aici si a avut grija de .....de chestiuta asta mica?.....eu am crezut ca era impreuna cu ea......dar...el..."
-Huh...a trebuit sa ma tin dupa ea ca sa invat cum trebuie sa ingrijesc o pisica....nu am mai avut animale pana acum....
-D....dar cum ai stiut?
-Ah...asta a fost simplu....m-a ajutat Marcus....el mi-a spus ca ai avut un motanel o data si a fugit...."Marcus l-a ajutat....?.....atat de confuz....de obicei el ii respingea pe toti...."
Imi intoarsem privirea spre Marcus care o tine in brate pe Roxana si imi zambeau amandoi.
-M...multumesc!
Toti stateau si se uitau la mine cu un zambet....
Dupa aproximativ 2 ore au plecat si ceilalti caci maine avea de dat un test si niciunul nu invatase.- Dar nu o putem lasa pe Ema singura....cineva trebuie sa ramana cu ea!
-Nu! Ma pot descurca foarte bine...mai bine va...
-Nu va faceti griji raman eu cu ea...Alex ma prinse de umeri, din spate si se apropiase de mine usor.
Marcus strambase putin din nas din cauza ca nu ii convenea dar pana la urma acceptase.
Ramasem singura cu el si micul pisoiasi.
Ma asezasem inapoi pe podea si ma jucam fascinata cu el.
Il asezasem pe canapea si de pe podea il priveam.Era atat de dragalas,jucaus iar pe deasupra,micile dungi il faceau sa para ca un mic pui de tigru.Avea ochii albastrii deschis spre cenusiu
Era atat de dragut...cu labutele moi ce si le plimba de fata mea.Din dpreapta mea Alex ma privea cu un zambet urias.
-Iti place?
-La nebunie!!Se asezase langa mine si ma privea.
-La ce te holbezi ma rog?
-Nu te-am mai vazut zambind asa pana acum....Imi intoarsem privirea spre el si imi amintisem ca el avuse grija de micul pui cat eu am fost plecata.
Ma aplecasem usor si ma prinsem de gatul lui.
-Multumesc!
El isi infasurase mainile in jurul meu si ma trase mai aproape.Stateam cu capul pe pieptul lui si priveam cum micul motanas isi facea de cap pe canapea.
-Nu mi-ai zis....ce credeai ca faceam atunci cand ma intalneam cu Amalia?
In mintea mea au fost multe ganduri ce mi-au trecut intr-o secunda...apoi imi adusem aminte de imaginea cu el la masa cu Amalia inainte sa fiu izbita de masina....
-Nimic...
-Doar nu credeai ca sunt impreuna cu Amalia nu?
-Ah...pai cam asa parea....
-Pai sper ca nu te-a deranjat.....nu as fi stat cu ea atat daca nu era micul motanel...
-Ah dar cine a zis ca m-ar fi deranjat?....eu doar am presupus...
-De aia nu ai mai stat singura cu mine dupa ce a fost Amalia la spital?...
-Ah....nu putem discuta despre altceva??
-Nu,acum spune...te deranja?
-Amintestemi...de ce mai esti aici?
-Ca sa am grija de tine....pentru ca tin foarte mult la tine...
-Ah asta imi aminteste....niciodata nu mi-ai spus ce inseamna "insemni mult".
-Ah....am crezut ca era evident si....cam nu am vrut sa o spun din cauza ca stiu ca te-ar fi incomodat...
-Adica?....
-Uf....Em eu te iubesc!Simtisem cum inima mi se oprise pe loc si o caldura imensa imi acoperise fata.Primul impuls a fost sa ma trag din bratele lui dar nu vroiam asta.....nu si de data asta....
-P...pe mine?
-Da....dar daca te incomodeaza nu o voi mai spune...Imi dase drumul putin pentru a vedea daca ma ridic dar eu ramasem in acelas loc cu capul pe pieptul lui,rosie la fata iar inima imi batea puternic.
-Asta e ce simti ?
-Da prostuto....din prima clipa in care te-am vazut...O senzatie ciudata ma cumprinse apoi il stransem in brate.
-Poti,.....
-?
-Poti sa nu imi mai dai drumul....te rog?Ma stranse si mai tare in brate si ma mangaia pe cap.
"Nu stiam exact ce fac...stiam doar ca nu vroiam sa imi dea drumul....si faptul ca nu ma punea sa ii spun nimic despre mine..."
Micul motanel se fastacise in jurul meu pana ajunse intre mine si Alex si se asezase in bratele mele.
-Hei nu-i corect! Eu eram primul !
Il luasem in brate si incercasem sa ma ridic dar alunecasem si cazusem inapoi jos in bratele lui Alex.
Inca eram slabita si nu ma puteam misca...dar in momentul ala nu imi faceam griji pentru asta.
-Si tot la mine ajungi....pitico!
-Ssst...incerc sa ii gasesc un nume..Cum stateam cu spatele spre fata lui stand in poalele lui ,ma prinse de la mijloc si ma trase aproape isi puse capul pe umarul meu si privea micul motanel.
Eu ma simteam pentru prima oara in foarte mult timp fericita....insfarsit ....
-Deci ce nume ii punem?
-Hm ce ai zice de....
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".