Capitolul 17

6.4K 287 6
                                    

Cateva lacrimi apoi ma prabusisem jos cu mainile lipite de fata .Lacrimile fierbiti imi incalzeau fata rece...soptind usor am reusit sa spun cu voce tare

-Imi pare atat de rau....e doar vina mea...

Dupa mai multe minute petrecute pe jos nu imi maisimteam nici mainile si picioarele asa ca am intrat in casa.In bucataria lumina era inca aprinsa....inauntru era Roxana care cauta ceva...

-Roxana ?
-Ema!....nu stiam unde esti....am venit sa te caut!
-Eram pe balcon...
-Pe frigul asta ?.....
-Da....
-Ai....ai plans cumva ?
-Ha...ce nu....probabil e de la frig...
-Ai ochii rosi de la frig ?
-Se poate...
-Nu sunt atat de proasta....dar intelegca nu vrei sa imi spui...
-E tarziu nu vrei sa mergem la culcare ?
-Sigur...

Fiecare s-a dus in camera sa ....eu am stat ceva timp ascultand muzica dar intr-un final am adormit si eu.
.
.
Era dimineata atunci cand Bianca intrase in camera.Se apropiase de patul meu si trase plapuma.

-Neata tu!!!....hai imbracate ca plecam
-Ce deja?...cat e ceasul?

Era ora 9:02.....eu ma sinteam de parca era ora 3....

-Asa de dimineata ?....cine se trezeste la ora asta ?
-Trebuie sa plecam in 2 ore....avem de facut bagaje sa mai trecem o data la mall si sa ne intalnim cu baieti!!
-In doar 2 ore?....esti nebuna ?
-Nu, hai ridicate.

M-am ridicat si am iesit agale din camera....de langa mine din cealalta camera iesise Cristina care era inca in pijamale...se pare ca nu eram singura care inca dormea...

Dupa minute bune imbracandu-ma si facand bagajul am coborat cu fetele jos .Coborasem si valizelele si le urcasem in porbagaj unde era foarte multa inghesuiala.

Dupa o cursa nebuna cu masina lui Roxana pin oras,mai multe minute petrecute in mall alergand de colo colo am iesit din mall si mers spre centru unde ne oprisem intr-o parcare.Acolo masina baietilor oprise langa a noastra.

-Fetelor, noi mergem direct acolo...va asteptam si pe voi...
-Clar nu!....mergem impreuna!
-Dar nu mergeti pe drum cu masina de parca ati avea pana da ?

Roxana care era la volan ii zambise si deschise portiera,iesise din masina si isi aplecase din nou capul in masina.

-Bianca tu conduci!

Bianca de pe locul din dreapta a soferului sarise in sus de fericire si se mutase pe locul soferului.
Din partea cealalta geamurile masini se deschisera iar baieti priveau cum Bianca se urca la volan.Din masina lor Marcus rase puternic.

-Deci e o provocare !
-Da!
-S-a facut!

Eu din masina stateam panicata....am crezut ca Roxana conduce .....

Dupa o curba Bianca bagase in viteza si facea depasire dups depire.Mai degraba slalong printre masini!!!.....la inceput am crezut ca Roxana conucea ca la curse dar acum vad ca Bianca conduce ca o maniaca in toata regula.
Daca la inceput mi se parea periculos...apoi imi amintisem de cum conduceam eu masina....atunci cand eu conduceam acul de la viteza era la maxim si dadea sa sara .Daca Bianca conduce ca o maniaca sa ma fi vazut pe mine....ziceai ca ma intreceam cu un avion....si sa nu mai spun ca acasa eu am o masina sport care prinde peste 500km....cei drept consuma enorm dar atunci cand conduceam eu ziceai ca e avion cu reactie doar ca avea roti....

3 ore.... ....atat a durat drumul pana la munte.....Atunci cand am coborat privelistea ma socase.Muntii erau imensi si sa nu mai spun de frumusetea lor...

-Ema grabestete!
-Eh?....da vin !

Am mai urcat inca 10 min in sus de la drumul principal si ajunsem la cabana.Era imensa....si sa nu mai spun de frigul de afara.Am dus masinile in garaj si intrasem in cabana unde o doamna ne astepts in hol.

-Bunaziua!!....aveti cazare ?
-Da....
-Pe ce nume ?
-T.W.T.S
-Da....foarte bine....puteti plati la sfarsitul sejurul sau acum....
-La sfareit...
-Foarte bine !....va voi ruga sa semnati aici.

-Sedere placuta la San Sucie!
-Multumim....doriti menajere sau personal ?
-Nu multumim!
-Foartr bine....la revedere!

Si Marcus se intoarse spre noi apoi aruncase toate bagajele pe jos...

-Cabana e a noastra !!!

Ficare isi ocupase camerele....Roxana dormea cu Marcus,Bianca cu Eliot,Cristina cu Zein iar eu ramasem sa dorm cu Alex in aceasi camera....desigur Marcus s-a opus la inceput dar apoi cu greu a renuntat ....

Camera in care stateam eu cu Alex era superba.....iar privelistea de la balcon era ametitoare.In partea opusa balconului era patul urias....cred ca incapeau 3 persoane in el....fara sa se inghesuie ....pe jos erau covoare pufoase,un televizor agatat de perete .. .era destul de mare ,un birou in coltul camerei ....baia si dulapul....era la comun....huh....

Imi pusem valizele pe pat si mai privisem o data camera.Din spate aparuse si Alex cu un zambet larg.

-Va fi super fain aici !!
-Aici ?!
-La munte....pe partie....
-Ah da...

Pentru un moment crezusem ca se gandea la altceva.....nu eram obisnuita sa impart camera cu un baiat....de obicei nu ma lasau Marcus si Jason....

Alex se oprise in loc si ma privi intens.

-Sper ca nu te superi ca dormi cu mine....pana la urma nu mai erau camere.....
-A?

De unde stia ca nu imi convenea ?!

-Cine ti-a spus asta ?
-Nimeni....se vede pe fata ta....nu ai mai impartit camera cu nimeni ....nu ?
-Cum adica se vede pe fata mea ?

Isi lasase bagajele jos si se apropiase uimitor de aproape de mine .

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum