Capitolul 28

6.2K 265 5
                                    

Alex se pregatise sa spuna ceva cand telefonul a inceput sa ii sune.
Se ridicase de la masa si plecase putin mai departe de masa.

Incercasem sa fiu atenta la discutia de la masa dar Alex imi distragea atentia.Parea ca se cearta cu cineva la telefon.Era foarte nervos.

Dupa 5 minute de discutat se indreptase spre holul principal.

Nu m-am putut abtine asa ca m-am ridicat de la masa si mersem si eu spre hol.
El era asezat pe o bancheta si parea suparat.Privea spre usa de la intrare incruntat.
M-am apropiat incet de el .

-Hei...ce faci aici?
-Nimic...vroiam sa fiu putin singur..
-Aha....
-Tu ce faci aici?
-Vroiam sa ma plimb...am amortit pe scaun.
-Aha...

Ma apropiasem tiptil si ma asezasem langa el.

-Deci....de ce esti suparat?
-Eu ?....nu sunt
-De aia stai singur aici in loc sa stai la masa?
-Am nevoie de timp sa stau singur...Tu de ce esti aici?
-Pai....pentru ca am vazut pe cineva trist asa ca am aparut!
-Serios...pe cine?
-Eeeee....si tu acuma...pe cineva.

Il impinsem usor cu umarul dar el era mult prea preocupat ca sa vada.

-Acum serios...ce ai patit?
-Nimic...am nevoie sa stau singur..atat.
-Aha...pai vrei sa plec?
-Nu,poti sta...
-Atunci spune de ce esti suparat!
-Nimic important....
-Serios...
-Ah....m-am certat cu sora mea...
-Ai o sora?
-Da...Olivia...are doar 13 ani...
-Pai si de ce va-ti certat?
-Din cauza ca i-am promis ca voi acasa de craciun....
-Aha....pai si nu are cu cine sta?
-Nu....amandoi am fost crescuti de tatal meu dar el e mai tot timpul plecat.
-Oh....imi pare foarte rau...esti ok?
-Da....doar ca ea e singura si nu are cu cine sa stea....
-Oh....pai nu are prieteni?
-Cred ca da....
-Pai de ce nu ii invita sa stea cu ea...sau sa se duca la o prietena...
-Sti e o idee buna!

Luase telefonul din buzunar si o sunase imediat.Vorbisera timp de 10 minute .Puteam observa cum fata lui se lumina pe parcursul conversatiei.

-Deci?
-Am rezolvat...va merge la o prietena acasa!
-Ma bucur!

Ma prinse usor de mana si imi zambise larg.

-Multumesc!

Nu stiam exact cum sa reactionez asa ca il lasasem sa se joace cu mana mea si ii zambisem .

Nu stiam exact cum sa reactionez asa ca il lasasem sa se joace cu mana mea si ii zambisem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Cu placere!

Il privisem in ochii pentru cateva secunde ....parea atat de fericit.

-Ar trebui sa ne intoarcem...
-Da...

Ma ridicasem sus impreuna cu Alex care nu imi dase drumul la mana pana la usa de unde intrasem inapoi in sala.
Alex merse direct spre masa iar eu spre baie.

Intrasem in baie pentru a ma aranja.Ma uitam in oglinda atunci cand intrase Cristina care era foarte fericita.

-Buna!!!
-Hey...
-Craciun fericit!
-Multumesc...si tie la fel!.....e deja 12?
-Da!!

Era atat de bucuroasa si sarea in sus ca un mic iepuras.Prima data cand am cunoscut.o avea parul blond iar acum il avea mai mult mov .

o avea parul blond iar acum il avea mai mult mov

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Doamne nu te bucuri???
-Ba da!

Venise spre mine si ma prinse de maini.Ma trase dupa ea si a inceput sa ma invarta ca pe un copil mic.

-Doamne Cristina oprestete!!!
-Nu vreau!

Ma invartise pana ce se izbise de perete.Am inceput sa radem amandoua ca doua proaste in baie.Eu ma balangabeam pe acolo incercand sa imi revin iar Cristina incerca sa se adune de pe podea.
Eram toata ametita si totul se misca in jurul meu.
Incercasem sa ajung inapoi la usa dar ma izbisem de Cristina care incerca sa se ridice.
Acum amandoua eram pe podea .
Pe usa intrase o doamna imbracata la costum.

-O doamne!Ce credeti ca faceti aici?
-Ne scuzati...
-Nu va puteti droga intr-un restaurant public domnisoarelor!!!

Amandoua ne ridicasem de jos .Eu deabea puteam sa ma abtin sa nu rad iar Cristina chiar parea putin ametita,probabil a baut cateva pahare.

-Nu ne-am drogat!!....prietena mea a baut cateva pahare si ....

Doamna imi aruncase o privire lunga apoi iesise din baie nervoasa.

Eu cu Cristina izbucnisem in ras iar ea se tinea de chiuveta incercand sa nu cada.

Eu cu Cristina izbucnisem in ras iar ea se tinea de chiuveta incercand sa nu cada

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Amandoua am ras timp de 3 minute fara oprire,pana cand intrase si Roxana in baie.

-Ce tot faceti aici??

Nu am putut sa ii raspund si nici Cristina incat amandoua radeam cu lacrimi.

-Opritiva!
-....s..s...scuze...!

O luase pe Cristina de mana si o ridicase in sus.
Eu inca vedeam totul blurat.Ma prinsem cu mana de umarul lui Roxana si incercam sa raman dreapta.

Dupa mai multe izbituri in plante,scaune si tot felul de obiecte ajunsem si la masa.Toti se uitau la noi si radeau ,mai ales Marcus care facea glume pe seama mea.

Mai stasem la masa si luasem cina .Pe undeva in timpul cinei Bianca imi strecurase in paharul cu suc , tequlia...poate prea multa.

Dupa o ora de stat pe la masa in timp ce am baut tequlia(fara voia mea) ne-am ridicat cu totii sa mergem inapoi la cabana.

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum