Inima mea batea tot mai tare pe masura ce se apropia de mine .Se oprise fix in fata mea
-Vreau sa fim ...
-?
-Vreau sa fim prieteni....adica vorbesti cu toti inafara de mine si....
-Nu e adevarat!
-Si atunci cand i-am cerut nr. tau de tel lui Roxana ea mi-a spus ca nu vrei sa vorbesti cu mine si sa te las in pace...
-.....
-Am facut eu ceva in seara aia la petrecere ?
-Nu...eu doar....nu am nimic cu tine....sincer
-Bine....
-BineAlex inca statea fix in fata mea de parca ar incerca sa imi spuna ceva...intre fata mea si a lui erau doar cativa mm ...ii puteam simti respiratia calda pe fata mea.Am vrut sa plec dar nu puteam trece de el...
-Te poti da ?
-Ha?.....da sigur...Se dase inapoi cativa pasi si isi luase valiza in mana ca so o puna pe pat.Eu iesisem din camera repede si coborasem la parter....un miros incredibil imi atrase atentia asa ca urmarisem mirosul pana la bucatarie unde Marcus gatea..
-Ce faci ?
-Mancare....mai precis paste ,vrei ?
-Sunt preferatel mele !
-Stiu...de aia am facut o portie special pentru tine !
-Merciiii!Imi luasem farfuria si ma asezasem la masa .
-Astea chiar sunt uimitoare!!!
-Mda..si cum te intelegi cu Alex ?
-Presupun ca ok...
-Aha....e de treaba....dar sa nu iti treaca prin cap ceva.
-Mie ?nu!
-Bun!Dupa ce savurasem pastele sub privirea atenta a lui Matcus m-am ridicasem de la masa si mersem din nou in camera unde ma imbracasem mai gros apoi iesisem afara.Tot ce puteai vedea erau muntii acoperiti de zapada si ceata,si tot ce puteai sa auzi era doar vantul ce misca ramurile brazilor.
Din spate venisera si ceilalti.Dupa ce ne-am strans toti am coborat spre partie.
Fiecare alesese sa se dea pe ce vroia.
Zein,Cristina si Eliot au ales sa schieze cu schiurile iar eu cu Marcus,Bianca si Alex am ales sa ne dam cu placa.Singura diferenta dintre mine si restul eu chiar staim ce fac.-Cine ajunge ultimul la sfarsitul partiei face cinste cu cina!
Cu aceste cuvinte toti coborasem in jos pe partie.Eu eram printre primi la egal cu Alex si Marcus.In spate erau restul care se straduiau sa nu se imprastie in toate directile.Un avant si ajunsem prima.Dupa mine Marcus,Alex,Bianca,Eliot,Cristina,Roxana si ultimul find Zein.
-Zein esti bun de plata in seara asta....iar toata chestia asta cu intrecerea ma facut sa am pofta de fructe de mare!!
Ddupa inca o ora de schiat,am mers la restaurant unde toti au mancat inafara de Zein care se ofticase ca el platea....
Intr-un sfarsit am ajuns si acasa...fiecare se imprastiase....Bianca plecase cu Eliot in camera lor si la fel au facut , Roxana cu Marcus si Cristina cu Zein iar eu am ramas sa intru in camera unde trebuia sa dorm cu Alex.
Dupa ce ma schimbasem ma pusem in pat si imi trasem patura peste mine,deschisem televizorul si imi pusem castile pe urechi.
Dupa nici 3 min. a aparut si Alex care avea un tricou alb simplu ,si pantaloni scurti.-Hei la ce te uiti?
-Nu stiu....cred ca sunt stiri...
-De ce iti pui castile daca te uiti la televizor ?
-Imi place mai mult asa...
-Daca spui tu....apropo chiar te pricepi sa te dai cu placa...
-Mda....si tu la fel...
-Nu prea cred....abia daca am tinut pasul..
-Dar ai iesit al 3 -lea....
-Si vroiam sa ies primul...
-Ei mna....
-Hm...cica maine va fi si mai frig...
-Aham....eu ma duc sa fac dus....
-Ok....Dupa ce am facut dus am vrut sa ma imbrac in egari si in tricoul cu bluza de trening dar le udasem cu apa atunci cand iesisem din dus.....asa ca imi luasem "traditionalele" haine de casa.O pereche de pantaloni scurti,sosetele pana la genunchi,un tricou larg scurt.
Iesisem din baie cu parul ud learca atarnand pe umar si prosopul in mana.Din pat Alex isi intoarse privirea si ramase surprins .
-Gata ?
-Dap...Ma mai fataisem prin camera si puteam observa cum Alex imi urmarea toate miscarile facute.Era destul de tarziu asa ca m-am pus in pat sa dorm.Imi pusem castile si imi trasem plapuma groasa peste mine.
Din partea cealalta Alex incerca sa fie atent la televizor dar era evident ca ceva il framanta intrucat nu putea sta locului.-Poti te rog sa te opresti?
-Dar ce-am facut ?
-Te tot foiesti....nu poti sta locului ?
-Ma plictisesc...
-Naspa....dormi
-Eh....
-Oricum....noapte buna!
-Da noapte buna!Putin cate putin am adormit ....Atunci cand m-am trezit stateam la mai putin de un metru de fata lui Alex.La o privire mai atenta fata lui era atat de draguta atunci cand dormea....si la fel si parul lui ciufulit.
CE ?....CE TOCMAI AM SPUS IN GAND ?CA IMI PLACE CUM ARATA ? WTF ?.....
Incercand sa ma ridic mi-am dat seama ca Alex ma tinea de mana iar eu stateam cu capul pe mana lui.La vederea scenei sarisem din pat de parca vazusem o fantoma.Cazusem din pat cu picioarele in sus si dasem cu capul de noptiera.Imi intinsem mana pana sus la noptiera si imi luasem telefonul ...era ora 9....ce naiba m-am trezit asa devreme ?.....Si au capul meu....
De sus am auzit cum Alex se ridicase din pat si venise la mine care eram cazuta pe jos cu picioarele inca pe pat.
-Ce crezi ca faci pe jos ?....lasama sa te ajut.
-merci...Atunci cand se apropiase de mine simtisem parfumul lui discret...era dulce si abia de il puteai distinge.
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".