Capitolul 46

5.5K 233 4
                                    

-Axiel?
-Si asta de la ce mai vine?
-Huh....atunci Monty?

Radea puternic din spatele meu si mangaia micul pisoi.

-Ce nume haioase ....
-Bine istetule ....atunci dai tu nume..
-Nu, e al tau...tu ii dai nume..
-Bine! Atunci il va chema Monty si gata...
-Vrei sa rada ceilalti motani de el?
-Stt...asa vreau sa il cheme...si gata.
-Bine dar de ce nu....Arthur sau nu stiu altceva...uite in japoneaza Kaage....inseamna umbra....suna mai demn de un motan....nu Monty...
-Bine domnule stie tot....il va chema Monty si Kaage nah...e bun asa?
-Huh...tu chiar vrei ca ceilalti sa faca misto de el nu?

Ma intoarsem cu fata spre el si ma incruntasem.

-Ai vreo problema daca eu vreau sa il numesc asa?
-Eu?....nu....faci ce vrei...

Ii zambisem aprobator apoi ma intoarsem la motan.
Ma jucasem cu el o perioada pana cand Alex intervenise .

-Nu crezi ca stai cam bine domnisoara "fac cum vreau "?
-Ah....

Stasem cam o ora in bratele lui iar el nu imi dase drumul o clipa....

-Am cam amortit nu de alta....as sta cu tine asa toata ziua.

De fiecare data cand imi vorbea si era langa mine simteam un fior usor.
Iar pentru chestile spuse....huh

-Am....scuze

Ma ridicasem cu ajutorul lui Alex in picioare tinandu-l pe Monty .

-Ma duc sa fac ceva de mancare...tu stai jos ok? Sa nu te plimbi mult..
-Nu sunt un copil...stiu sa imi port de grija..

Plecase rapid in bucatarie iar eu ramasem in picioare impreuna cu Monty care se catara pe mine.
Ma asezasem pe canapea si il lasasem pe micut sa se distreze ....il priveam de aproape....era foarte obraznic.Strica tot ce atingea dar era foarte dragut iar atunci cand stia ca a stricat ceva se uita la mine...semana putin cu mine.

La un moment dat se urcase pe un dulap inalt si nu se mai putea da jos.Alunecase si era cat pe ce sa cada dar fugisem pana la el si il prinsem inainte sa se prabuseasca.

Il stransem la piept apoi simtisem cum ambele picioare imi cedasera si ma indreptam spre podea rapid cand am fost prinsa din spate.

-Parca ti-am spus sa nu te fortezi...era sa cazi!!
-Ti-am spus ca pot avea grija de mine...nu era nevoie sa ma prinzi...
-Ti-am spus ca nu te voi lasa...

Ma ridicasem din bratele lui si mersem la geam.Il priveam indelung pe Monty cum se plimba pe pervaz...

-Si cum e cu micutul Kaage?
-Mbine...e adorabil

Eram ca un copil mic plin de energie care primise o jucarie noua iar Alex se amuza foarte mult pe seama mea...
Era destul de dragut felul in care avuse grija de mine toata ziua si era foarte iubitor dar si amuzant....

Facusem temele impreuna si il ajutasem cu engleza.Monty stase prin preajma noastra tot timpul si mereu vroia sa se joace.

Acum stateam in pat cu Monty in brate si cu capul pe pieptul lui Alex. Ma simteam protejata si aveam un sentiment foarte ciudat si aproape strain....dar ma bucuram ca era acolo...

Ne uitam la o emisiune de comedie si discutam.

-Da,dar totusi nu asta era raspunsul...
-Nu conteaza raspunsul ci intrebarea..
-Cum adica ? Raspunsul e important!!
-Pai nu poti raspunde fara intrebare..
-Ti neaparat sa ma contrazici?
-Doar putin...
-Ah bine...

Ma ridicasem in genunchi incercand sa ma dau jos din pat.Imi prinsem piciorul in patura apoi cazusem deasupra lui Alex care se speriase de "aterizarea" mea.

-S..scuze nu am vrut...
-Sigur nu ai facut asta din adins?

Ma uitam in ochii lui si ma simteam foarte ciudat.De cand iesisem din spita el statea lipit de mine.

-Nu, nu am facut-o din adins.
-Daca spui tu...

Ma dasem usor jos apoi mersem pana la dulap.El ramase in pat si ma privea.

-Tu nu ar trebui sa pleci acasa? E tarziu...
-Inca nu poti sa te misti asa cum trebui...nu te pot lasa singura...
-Huh....pot si singura....doar ca...
-Doar ca...?
-Pana cand voi fii asa?
-Nu pentru mult....intr-o saptamana ar trebui sa te misti la fel de bine ca inainte.

Se ridicase din pat si venise pana la mine.Ma imbratisase apoi ma sarutase pe frunte.

-Maine trebuie sa merg la liceu...am ore...tu mergi deabea lunea viitoare
...poti sa stai singura maine sau imi i-au "liber" maine si stau cu tine?
-In primul rand...maine ai un test important si nu o sa chiulesti de la ore ca sa stai cu mine....sunt foarte bine si ma pot descurca.
-Bine....dar trebuie sa dormi...
-Mai tarziu....dar tu poti sa te culci....pe juma de pat totusi..
-Ah, de fapt iti las tie patul....eu dorm in alta camera....iti trebuie loc sa stai....plus nu as vrea sa te lovesc in somn...
-Am...ok..cum doresti.

Ma ajutase sa merg pana la pat si sa ma asez...Ma sarutase pe frunte si ma invelise.De langa el Monty sarise direct in pat si se asezase langa mine.

-Oh smecherul....el poate dormi aici..
-Sst....hai dute culcate...nu eu am ore maine....si asa esti obosit...
-Dah....somn usor pitico!

Plecase si inchise usa.Eu ramasem singura,pe intuneric...inchisem tv si incercasem sa adorm...

Prin micile crapaturi din perdea se vedea lumina lunii care batea direct spre mine.

Razele de lumina imi atinsera fata iar eu imi deschisem ochii instantaneu.Ma ridicasem repede in fund si imi prinsem capul in maini.

Inima mi-o luase la galop si lacrimile imi curgeau incontrolabil.
Nu vedeam nimic de cant.. bucati de imagini din trecut....lumina lunii....cum ma sufocam...toata aceala liniste mortala....
Bucati de imagini imi veneau una dupa alta si o durere imensa in piept ma cuprinse.

Stasem cu bluza infasurata in pumn si il presam deasupra pieptului.
Suspinam puternic si simteam cum ma sufocam.....

Ma oprisem brusc fara nici-o explicatie durerea disparuse si ramasem cu ochii care ii plimbam prin camera intunecata...

"Oh.....asa e...acel sentiment....care ma omoara pe dinauntru...acel sentiment de....vina..."

Inca nu intelegeam cum am putut fi atat de fericita....in ziua aia....nu era ca si cum aveam dreptul la asta...iar pe langa asta....

-Ema esti bine?

"Iar pe langa faptul ca distrug viata tuturor....am sa o distrug si pe a lui...prin simpla mea prezenta in viata lui "

-Da...doar am avut un cosmar...

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum