Ajunsem cu capul in parpriz.
-Au capul meu...
Marcus puse frana brusc si trase pe dreapta speriat.
-Imi pare asa de rau Em...esti bine ?
-Da....doar am dat un pic cu capul de parbriz nu am patit nimic...
-Esti sigura?....imi pare asa rau..nu am vrut sa ma i-au la intrecere cu ei....
-Nu-i nimic....
-Oricum ajungem in 3 min. voi merge incet....sincer imi pare rau...
-E ok....totul e ok....Inima mea mai avea un pic si se oprea la cat de tare se izbea de peretii pieptului meu.
Pornise din nou masina si ne indreptam acum spre casa..
5 min. Mai tarziu chiar ajunsem la casa....era de fapt o vila dsestul de mare.
Ne dasem jos iar Zein cu Alex si Eliot ne asteptau la intrare...
-Cand ai devenit asa incet bro ?
-A trebuit sa ma opresc ...Em s-a lovit in timp ce faceam o curba..
-Serios?...Alex isi intoarse privirea si ma intrebase in soapta ca eu sa citesc pe buze...
-Esti bine ?
Eu ii dasem din cap ca da si imi dusem mana la cap in locul in care ma lovisem.El dase din cap in semn aprobator si isi vazuse de treaba alaturi de Marcus. Parea ca sunt prieteni buni.
De dincolo Roxana vazuse toata scena si ma trase deoparte.-Te doare rau ?
-Nu...totul e ok....doar m-am lovit....
-Auzi....am vazut ca Alex era ingrijorat atunci cand a aflat ca te-ai lovit....
-Da ?.....eu cred ca era pura curiozitate...
-Pai si de ce te-a intrebat in soapta daca te doare ?
-Nu stiu....poate pentru ca ne intelegem....
-Da dar asa putea sa te intrebe si Eliot...
-Eliot era preocupat...nici nu stiu daca a auzit ce a spus Marcus...
-Aha....daca spui tu...Ma luase de mana si ma trase pana la pragul usii.Acolo un baiat inalt si cu par lung ne taiase calea.
-Actele ?
-Sigur aici!Roxana ii intinse pandantivul si se uita si la mine.
-Ea ?
-Ea e cu mine...nu poti sa ii faci un semn temporar ?
-Cred ca pot face asta...e prima oara ?
-Da...as aprecia daca ai face asta...
-Ok...intinde mana...Imi intinsem mana cu sfiala iar baiatul imi tatuase mana cu o stampila .
Roxana ma trase dupa ea inauntru ...muzica era data la maxim iar peretii mai aveau un pic si cadeau de la zgomot.Era plin de lume inauntru iar toti se distrau....cativa erau in picioare pe masa dansand ....alti intinsi pe jos fumand ....iar alti pur si simplu dansau sau vorbeau intre ei.-Hei....ce-i cu stampila asta ?
-Ah....da am uitat sa iti spun....noi suntem intr-un club si poti participa la petreceri,intra in localuri sau pe forumuri doar cu parola sau un insemn....tu ai primit stampila temporara....inca nu esti oficiala...intai trebuie sa fi propusa la "consil"......dupa mai sunt ceva etape dar....noi dam cele mai tari petreceri ever....+nimeni nu divulga informatii....adica la scoala ne stim noi intre noi...ceilalti nu stiu decat ca suntem intr-un club....dar noi intre noi tinem mereu legatura....odata intrata in fratie faci parte din familie....-Aha....super tare !
-Da!Dupa inca cateva cuvinte Roxana disparuse in multime....eu ramasesem singura asa ca ma asezasem pe o canapea ...stasem acolo o buna bucata de vreme singura pana ce Alex venise si se asezase la masa.
-Hei.....cum de esti singura?
-Pai....nu stiu....nu prea cunosc pe nimeni si se pare ca nimeni nu ma baga in seama...plus eu nu dansez...-Aha...pai nu esti membru....deci ceilalti vor sta o perioada departe de tine....nu multi pot intra la o petrecere daca nu e membru iar normal stampila pe care o porti nu e acordata multora....
-De ce ?
-Pai avem reguli stricte....daca nu esti membru nu ai voie sa intri...
-Pai si eu cum de pot sta aici cu voi si sa port stampila ?
-Doar cateva grupuri au dreptul de a stampila pe cineva pentru a intra undeva....sunt grupurile cele mai agreate si cele mai sus puse.....iar tu ai noroc ca noi suntem unul dintre ele...
-Adica sunteti impartiti pe grupuri ?
-Da...avem si nume fiecare....
-Aha....interesant si voi cum va numiti?
-T.W.T.S
-Aha.....
-Pana la urma vrei sa faci ceva in seara asta sau vei sta lipita de fotoliu ?
-Pai cred ca as vrea sa fac ceva....dar ce ?
-Pai ce ai zice sa mergem in sala de jocuri ?
-Sala de jocuri ?....sigur de ce nu...?Mersem dupa el si ajunsem intr-o camera plina de lumini,de mirosuri,de oameni si cu o multime de jocuri .
Eu cu Alex alesesem sa tragem la tinta...am jucat ghiceste ce se afla sub cutie,roata norocului,calareste iepurasul si desigur condu ca un maniac.....a fost chiar foarte amuzant mai ales ca l-am batut la majoritatea jocurilor si castigasem o gramada de premii de la jocuri.
Chiar ma distrasem la maxim in seara aia...
-Si ce vrei sa facem acum ?
-Nu prea stiu...
-Ce ai zice de a merge afara langa lac ?
-Langa lac ?
-Da ...nu e chiar atat de frig....
-Stiu si eu....
-Haide....nu e ca si cum ar trebui sa faci altceva...
-Ok.....dar nu pentru mult timp da ?
-Bine....Dupa ce iesisem din sala de jocuri ne indreptasem spre usa ....din spate Roxana ma prinse de mana si ma trase deoparte...
-Si cum merge ?
-Ce sa mearga ?
-Pai nu stiu....ce e intre voi....pareti apropiati....
-Nu....nu vreau sa fiu impreuna cu nimeni....eu doar stau un pic cu el...
-Aha....pai daca te ajuta nu l-am mai vazut asa de atasat de cineva de multa vreme...
-Serios?....
-Da....de obicei e cam ca tine.....sta in banca lui dar e un tip fioros daca cineva se i-a de lucrurile lui....poate pare un pic mai retras dar e foarte convingator daca vrea....
-Aha....ar trebui sa plec...
-Da!....distractie placuta!
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".