Ii anuntasem pe Roxana si Marcus ca plecam si iesisem.
Ne intoarsem la mine la apartament.
Ii dasem de mancare lui Monty apoi ma asezasem pe canapea langa Alex.-Scuze pentru azi....
-Nu e nimic...
-Alex eu....pf tu nu stii nimic...si imi e super greu sa iti explic....
-Iar eu ti-am mai spus ca stiu mai multe de cat crezi!"-O ultima strigare.....la naiba pleaca!"
-Alex!
-Bine...atunci explica ce nu stiu!Ma simteam din ce in ce mai rau.Inima imi batea puternic.
-Nu pot sa iti spun!!!
- Ba da poti....nu vrei sa o faci!!Inchisem ochii ,stransem din pumni apoi inima mi se oprise pentru 2 secunde.Totul parea din ce in ce mai sufocant.
-LA NAIBA CA DACA ITI SPUN ......
-Doar spune....de ce te inchizi in tine? De ce nu ma lasi sa te cunosc....de ce preferi sa ramai singura?!
-Pentru ca imi mai bine asa!!
-De ce?!
-Pentru ca distrug tot ce ating!!
-Nu e adevarat!!!
-Eu nu mai sunt aceeasi persoana....de acum un an jumatate....cea ce vezi acum....nu sunt eu...
-Ema..
-Nu vreau sa suferi...jur
-Ema..
-Dar daca ai stii....
-Ema!...spune ce s-a intamplat!Lacrimile au inceput sa imi curga rapid si simtisem o durere infernala in piept.
-Acum un an.....acum un an...
-Doar spune!
-Acum un an eu....eu ....
-Tu?
-Tot ce am fost .....a disparut!
-Em...eu..
-Vrei sa stii de ce?Ma ridicasem in picioare in fata lui cu lacrimi in ochii ,tremurand.
-Ema eu...
-Pentru ca la naiba mi-am omorat familia!!
Alex ramase fixat cu privirea nestiind cum sa reactioneze.
-Acum un an eu am murit....impreuna cu ei.....tot ce vezi acum....e ce a mai ramas din mine!......
-Em...nu i-ai omorat!
-Ce sti tu?....habar n-ai ce s-a intamplat!!!Ma uitam la el cu atata durere...
-Nu i-ai omorat....a fost un simplu accident!
Avusem un soc.Ma oprisem si ma uitam la el speriata si bulversata.
-C...c...ce ai spus?
-Am spus ca a fost un accident! Nu i-ai omorat tu!Ramasem tampita in timp ce stateam nemiscata.
-De unde sti ca a fost un accident?
-Em....eu stiu mai mult de cat atat.....stiu ca erai in masina cu parintii tai si fratele tau....a fost un accident...masina tatalui tau s-a izbit de o alta masina si a iesit de pe pod...Se ridicase in picioare si ma privea cu lacrimi in ochii.
-Stiu si faptul ca toti au murit inafara de tine care ai fost in coma timp de 3 luni....
Mintea mea refuza sa creada.....ma prabusisem pe podea cu ochii blocati.Alex se asezase in fata mea.
-Em...
Eram sfasiata....toate sentimentele mele...acele amintiri toate navalisera dintr-o data.
-D...de unde stii toate astea?....doar eu si cu Marcus.....
-Em...eu l-am cunoscut pe tatal si fratele tau.....chiar eram prieten cu Jason....si am fost si la inmormantarea lor cand tu erai in coma...-Din cauza mea au murit!!!
-Ba nu!....a fost un accident!
-Ba nu....eram toti in masina din cauza mea....fugisem la o petrecere in toiul noptii la care a mers Jason....parintii nu imi dasera voie dar totusi am plecat ......ei au venit dupa mine si Jason la petrecere....in seara aia toti erau suparati pe mine....Jason ca il luasera de la petrecere ...parintii mei ca nu ii ascultasem.......era foarte tarziu....ne certam toti in masina.....tata se luase la cearta cu mine....ii spuse niste lucruri oribile apoi.....intr-un moment de neatentie in timp ce tipa la mine se izbise de o alta masina......intr-o clipa masina zburase de pe pod si intrase in apa...
-Em...Cu lacrimii in ochii....insfarsit spuneam cuiva .....durerea....
-Singurul fapt pentru care eu am supravietuit a fost ca Jason imi deschise centura de siguranta.....era pe cat pe ce sa iasa si el dar avea centura incolacita.Parintii mei erau deja morti.....Jason vroia sa ies la suprafata....dar ramasem cu el incercand sa il scot chiar si dupa ce se inecase....ramasem alaturi de el pana cand ramasem si eu fara aer....lumina lunii care se vedea de la suprafata....apoi intuneric.....ma trezisem 3 luni mai tarziu in spital....
Alex ma luase in brate si ma stranse mai tare ca nicuodata.
-Ema....a fost un accident!! Nu trebuia sa te invinuiesti degeaba!
-Dar e vina mea.....ca ei au murit....doar a mea...
-Ema!....nu a fost vina ta!Eram blocata....absolut blocata....
-Ai stiut tot timpul asta......
-Da!...am stiut din prima clipa in care te-am vazut....din prima clipa in care m-am indragostit.
-Dar....de ce nu ai spus nimic....?
-Stiam ca nu vroiai sa se stie.....de fapt Jason ne-a facut cunostinta cu mult inainte....
-N....ne-a facut cunostinta
-Da...cand eram mai mici...cei drept atunci aratam alfel....era la ziua ta de nastere..."-El stia si nu mi-a spus.....el stia si nu a spus nimanui.....el stie.....si totusi e aici....langa mine....ma tine in brate..plange alaturi de mine..."
-De aia nu pot sa te iubesc asa cum o faci tu.....eu am murit de mult....acum a mai ramas doar fantoma a ce eram inainte...am murit o data cu ei!
-Ema....eu te iubesc asa cum esti ,asa cum ai fost si asa cum vei fi!...nu vreau pe altcineva...te vreau pe tine!
-Eu vreau doar sa dispar!....nu mai pot respira,manca,trai,iubi fara ei....
-Ema...eu voi fi mereu aici pentru tine!....mereu am fost!
-Alex....scuze....imi cer scuze...am nevoie de putin timp singura...
-Ok,dar imi promiti ca nu faci prostii da?
-Da...!Imi dase drumul apoi iesise din casa.
Eu ramasem pe podea plangand in hohote si suspinam cu putere.
Micul Monty se urcase rapid in bratele mele si incercase sa imi atraga atentie.-Monty....de ce totul trebuie sa fie atat de greu?
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".