Capitolul 19

6.4K 276 5
                                    

-Da,multumesc...

M-am ridicat de pe jos si m-am grabit sa ies pe balcon.Alex a ramas in camera putin confuz.

Afara era atat de frig incat nu am stat nici 3 secunde si intrasem inapoi.
Din partea cealalta Alex se uita la mine nedumerit.

-Ce tot faci ?
-Am iesit sa i-au aer curat!!!
-In pijamale la -6° ?
-Da.....si ce-i cu asta ?
-De ce ai vrea.....lasa....nu mai conteaza....

I-am aruncat o privire si m-am dus sa ma schimb trecand pe langa el incercand sa il ignor total....

Dupa ce m-am schimbat am coborat la parter si am mers in bucatarie unde am mancat ceva in fuga apoi am iesit profitand de faptul ca toti inca dormeau.
Afara ningea si batea vantul puternic.M-am plimbat un pic am facut cateva poze apoi am intrat inapoi.Inauntru toti erau treji si se imbracau.

-Hei unde ai fost ?
-Afara...
-De ce ai iesit de una singura ?
-Aveam nevoie de putin timp singura....
-Ok....noi mergem pe partie vii si tu ?
-Da!

Am mers impreuna cu ceilalti si ne-am luat echipamentul si am plecat spre partie.
De data asta eu cu Marcus,Bianca si Alex am ales panta mult mai abrupta iar ceilalti au ramas la cea pentru amatori.

Am coborat toti 4 in jos.A fost un adevarat concurs pana jos la partie.Eu am iesit tot pe locul 1....Bianca dupa mine Marcus locul 3 iar Alex 4.....a fost o cursa stransa.Dupa ce am terminat intrecerea si ne-am intalnit cu ceilalti am mers spre cafeneaua de langa pista.

Ne-am asezat la o masa si am luat fiecare cate o ciocolata calda.
Langa masa noastra mai era o masa cu cativa baieti care se uitau insistent la mine.
Unul dintre ei a venit la masa noastra.

-Hei te-am vazut azi pe partie!

Eu nu am indraznit sa spun nimic iar ceilalti stateau si se holbau ....Marcus mai avea putin si ii rupea capul.

-Te pricepi sa te dai cu placa nu ?

Marcus inghitise in sec si se intoarse spre mine.

-Imi dai voie ?

Imi cerea voie sa se ocupe el....dar nu puteam sa il las sa faca o scena acolo...pana la urma baiatul nici nu a spus ceva rau+eram in vacanta.

-Nu!

Imi intoarsem privirea spre baiat iar inima a inceput sa imi bata puternic si eram foarte emotionata.

-Ce zici sa facem o intrecere ?!
-O intrecere ?
-Da !....pe cea mai abrupta panta de aici!...crezi ca te descurci ?
-Nu multumesc!
-Ei haide...ti-e frica ?
-Nu!
-Atunci nu ai de ce sa iti faci griji.

Langa mine Marcus fierbea de nervi dornic sa spuna ceva.Din partea cealalta Alex se rastise la baiat.

-Nu are de ce sa iti demonstreze nimic....mai bine ai pleca!
-Nu te-am intrebat nimic blondule!
-Cum m-ai facut ?

Ma ridicasem cu sfiala si imi dasem drumul la voce...

-Incetati!

Toata lumea se uita la mine...

-De ce m-as lua la intrecere cu tine ?
-De ce nu?.....daca nu iti e frica hai sa o facem.....vedem cine e mai bun.....pe langa fraieri astia de aici,tu esti singura care se ridica catusi de putin de nivelul meu.

Atunci cand auzisem cuvantul "fraieri" tot sangele meu a inceput sa fiarba iar emotile disparusera.Din nou....comportamentul pe care il aveam mai de mult revenise la suprafata si suprimase toata frica.

-Ce ai spus ?

Marcus incremenise la auzirea aacestor cuvinte si ramase blocat cu privirea asupra mea.

-Am spus ca pe langa idioti astia tu esti singura care se ridica la nivelul meu.
-"Idioti"astia sunt prietenii mei, si nu iti permit sa vorbesti asa cu ei....daca vrei sa ne intrecem foarte bine! Iti voi demonsta ca tu si prietenii tai sunteti niste cretini !
-Noi doi pe partie in juma de ora....daca nu esti acolo voi considera ca te-ai razgandit!

Baiatul a plecat iar eu realizasem ce tocmai am spus.Marcus se uita insistent la mine ....era mut de uimire.Am plecat de la masa si am fugit spre baie...ultimele cuvinte auzite au fost din gura lui Marcus:

-O doamne....

M-am dus direct in baie si m-am spalat pe fata...ma uitam in oglinda si nu mai intelegeam nimic ....nu ma mai recunosteam.....acum un minut eram fata timida si apoi devenisem din nou fata care eram inainte....

Din spate Roxana se apropiase de mine cu sfiala.

-Ema esti bine ?
-......ah.....da....sunt bine....
-Nu te-am mai vazut asa....sigur esti bine?
-Da nu iti face griji....
-Marcus .....era foarte ingrijorat...
-Spunei te rog....ca sunt in regula....
-Stiu ca el te cunoaste de mult....iar eu nu....dar eu il cunosc pe el si am vazut ca era ingrijorat....chiar socat.
-Roxana...nu stii multe despre mine....dar...

Doream sa ii spun totul....dar nu puteam sa o fac...imi era prea rusine.

-Inainte.....nu eram asa cum ma cunosti acum.....Marcus stie cum eram....si de aia isi face atatea griji....
-Da de ce ?.....nu inteleg nimic....iar el nu imi spune nimic.
-Eu.....eu inainte nu eram timida.....de fapt eram exact opusul si....eu....eu....faceam....multe probleme...

Dupa ce ii spusem acele cuvinte imi intoarsem privirea spre ea....parea asa ingrijorata....Am vrut sa ii mai spun ceva dar apoi intrasera si celelalte...asa ca am iesit rapid din baie.
M-am indreptat spre masa de unde mi-am luat geaca si placa si dasem sa ies atunci cand Marcus ma prins de mana.

-Ce crezi ca faci ?
-Nu-i dau voie gunoiului ala sa spuna asa ceva despre prietenii mei!
-Ii consideri prieteni ?
-Nu....ii consider familia mea!

Marcus se uitase prorund si imi zambise.Imi dase drumul la mana si ma stanse in brate puternic.

-Ema.....esti sigura ?
-Da!.....nu ii voi da voie sa spuna asa ceva despre voi!!!
-Ai grija ok ?
-Bine!

Marcsu imi dase drumul si se dase inapoi cativa pasi.Din spatele lui Alex venise spre mine dar Marcus il oprise..

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum