Capitolul 34

5.1K 262 5
                                    

-Alo?
-Hei Em....vroiam sa te intreb daca eu si fetele putem trece pe la tine azi?
-La mine?...
-Da....asta daca nu te deranjeaza...
-Ah....nu..puteti veni...
-Bine! Atunci ne vedem la 14 ,ok ?
-Bine!

Asezasem telefonul pe noptiera si imi intoarsem privirea spre usa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asezasem telefonul pe noptiera si imi intoarsem privirea spre usa....Jason..

Ma ridicasem si ma aranjasem putin.

Telefonul ma intrerupse brusc in timp ce strangeam din casa.Era Marcus care ma sunase deja de 4 ori.

-Da!!!
-Unde naiba iti tii telfonul???
-Eram ocupata,ce doresti?
-Pai nu am mai vorbit cu tine de aseara....vroiam sa stiu cum te simti.
-Sunt bine...
-Pai eu stiu pe cineva care nu e bine..
-La ce te referi?
-De aseara Alex nu mai raspunde la telefon sau mesaje,am trecut pe la el acasa si era cu o fata pe care nu o stiu...

.....se pare ca lui Alex putin ii pasa despre cearta de aseara....iar eu chiar am crezut ca l-am ranit....isi batea joc de mine.

-Mai esti acolo?
-Da....si ce legatura are el cu mine?
-Nu stiu....am zis ca poate sti tu ce a patit.
-Ei bine nu cred ca a patit ceva...defapt cred ca foarte bine si se simtea de minune in compania acelei tipe....asa ca sa incheiem discutia....

Inchisem telefonul si il aruncasem pe pat cu putere.

O senzatie puternica de durere o simtisem imediat si ma prabusisem pe podea.Nu intelegeam foarte bine ce se intampla....

-Lui nici nu ii pasa....cat de proasta....chiar am crezut ca ii pasa de mine....ca l-am ranit.....

Ma ridicasem de pe podea si ma imbracasem caci aveau sa vina fetele.

Ma uitam in oglinda la mine,la fata mea......era atat de schimbata fata de cea de acum cateva saptamanii cand eram acasa....Ma uitam dar nu ma vedeam pe mine.Vedeam un simplu chip care nu trebuia sa mai traiasca acum...

Soneria de la usa imi distrase atentia si plecasem sprea ea imediat.Erau toate fetele....le invitasem in casa.
Fiecare se asezase unde a dorit iar eu pe fotoliu.

-Vad ca esti imbracata....vroiai sa mergi undeva?
-De fapt....vom merge toate!
-Tu ne inviti pe noi afara?....te simti ok?
-Da de ce nu?....pana la urma afara e frumos....nu imi imaginez de ce nu...

Fetele erau incantate inafara de Roxana care statea intr-un colt si ma privea insistent.

-Ema...putem vorbi putin?
-Sigur...

Roxana ma trase dupa ea in alta camera si inchise usa.

-S-a intamplat ceva?
-Iesirea asta are legatura cu Alex?

Inima mi se oprise pe loc si fara sa vreau zambisem ironic.

-Ce legatura are el ?....el e ocupat.
-Am auzit ca si-a gasit o prietena....si voi erati apropiati si vroiam doar sa vad daca te simti bine....iar chestia cu iesitul.....e ciudata...
-De ce nu as fi?....doar eu cu el eram prieteni...nimic mai mult...de ce m-ar deranja....

In realitate nu stiam ca fata de care imi povestea Marcus era noua lui iubita.......aveam o senzatie foarte neplacuta in piept care tot aparea la subiectul asta....dar inca nu stiam ce este....

-Si iesirea asta sigur nu are legatura cu el?
-Da....acum hai sa mergem!!

O trasem puternic de mana pana in sufragerie.

-Bine....hai sa mergem!
-Pana la urma unde mergem?
-Veti vedea....

Ne urcasem toate in masina si mersem la un fel de club pe care il vazusem atunci cand venisem prima oara in timp ce ma plimbam pe drum noaptea.

Intrasem toate si ne asezasem la o masa dintr-un colt.
Ne distrasem o buna bucata de vreme pana cand Bianca imi atrase atentia aspura cuiva de la o masa mult mai indepartata.

Era Alex cu noua lui prietena.

Imi aparuse din nou aceiasi senzatie in piept apoi imi venise sa dispar de acolo.

Dupa cateva clipe Alex venise la masa noastra singur.

-Nu ai venit cu iubita ta ?
-Nu ii place compania....
-Aha...si ce te aduce pe aici?

Toata discutia purtata intre el si celelalte de la masa am incercat cumva sa par neinteresata de subiect si cumva sa ma fac nevazuta....nici nu il privisem.

-Ei bine....eu am plecat inapoi...ne vedem mai tarziu?
-Sigur!

El plecase si ma intoarsem la conversatia despre liceu.

-Hei Em....stii ca ...Alex cat a vorbit cu noi s-a uitat la tine?
-S...serios?....si eu ce vrei sa fac?
-Nimic....doar ca...
-Doar ca ce?....are prietena ce ii pasa lui de mine?
-El nu s-a uitat nici macar o data inapoi la ea...desi mai erau baieti in jurul ei....
-Asa si?
-Pai era mai interesat sa te vada pe tine....

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum