Capitolul 59

5.1K 222 8
                                    

-Fie!
-Deci raspunde! De ce ai acceptat?

Inima imi batea de cred ca o auzea si el.Ma rosisem puternic si imi mutasem privirea.

-Tu de ce m-ai sarutat?
-Pentru ca te iubesc si vroiam sa imi dai tricoul!....tu de ce ai acceptat? Pentru ca daca nu vroiai sa ma saruti puteai pur si simplu sa te dai jos atunci cand ai vazut ca nu glumeam...ori in tot timpul in care ne-am sarutat!
-Esti foarte obositor!
-Bun! Acum raspunde!
-Pfff...nu stiu exact de ce....stiu doar ca...
-Ca?
-Ca....te-am sarutat...si atat!
-Aha....si dupa ,in bucatarie? Doar stiai ca nu glumesc....si totusi m-ai sarutat inapoi!
-Pff....vrei sa iti spun ceva ce eu nu stiu!
-Ba stii! Doar ca nu vrei sa recunosti ca simti si tu ceva pentru mine!
-Bine ok...acum ti-am raspuns...poti inceta?
-Nu,nu mi-ai raspuns pana la capat...ce simti pentru mine?

In cap imi trecuse conversatia intre mine si Roxana si apoi reactia mea atunci cand Alex auzise ca eu nu simt nimic....
"-Dar de fapt...eu ce simt?"

-....
-Bine atunci tu trebuie doar sa raspunzi cu da sau nu.
Ai stiut ca nu glumesc atunci cand am vrut sa te sarut?
-.....da...
-Ok.....mi-ai raspuns la sarut nu?
-Da..
-Ma placi?
-...da...adica nu!

Ma incurcasem in raspunsuri...jur!...nu aveam cum sa...

Imi zambise larg apoi rase.

-Pff...pitico.....mai stii cum era sa faci ceva fara sa gandesti?
-Da...o prostie!
-Pai fa o prostie si acum! Si raspunde printr-un gest!
-Eu nu mai fac din astea!
-Doar cu mine....te rog...jur ca nu spun nimanui!
-Eu nu fac nimic....dar vad ca tu tot faci de azi dimineata..
-Da? Si cine s-a urcat pe mine fara sa se gandeasca la consecinte?
-Gata fa liniste! Marcus e in casa si..
-Si nimic ca a plecat acum 10 minute din casa dar tu erai prea ocupata cu mine!
-Ah...ei na gata! Ti-am raspuns asa ca poti sa pleci!
-Ah...nu,nu...acum stiu ca ma placi! Nu pot pleca asa...
-Dar .....pff gata hai date sa ma schimb!

Il ocolisem si mersem spre dulap sa imi i-au hainele.Din spate Alex se aplecase spre mine de la spate si imi soptise.

-Daca tot ma placi.....vrei sa fii iubita mea?
-Nu crezi ca vrei prea multe stiind prea putine?
-Pfff....iar ocolesti raspunsul....da sau nu?
-Lasa-ma sa ma schimb ca te pocnesc!
-Ei haideee....! Vreau doar sa stiu raspunsul!!
-Si daca nu vreau sa iti spun?
-Bine ....atunci te fac eu sa imi raspunzi!

Ma luase de mijloc si ma ridicase in brate.Ma intoarse cu fata spre el si incepuse sa ma invarta.
Eram pe cat pe ce sa cad asa ca imi ridicasem picioarele pana la soldurile lui si ma prinsem bine de gatul lui.

-LASA-MA JOS ACUM!!!!

Se oprise in mijlocul camerei si ma prinse de spate sa nu cad

-Spune da sau nu!
-Omule lasa-ma jos acum!!!!
-Daca raspunzi te las sa te imbraci si putem merge la liceu!
-Offff

Ma uitam la el de sus si eram nervoasa peste masura....deja intarziasem la prima ora ....dar cumva nu vroiam sa ii spun nici da dar nici nu...
-Eu te pot tine asa toata ziua...
-Bine!.....poate!
-Nu poate! Da sau nu?!!
-Pffff ....d...a
-Da?
-Da,acum ma lasi jos?

Ma lasase jos incet.Ma asezasem pe podea si astepatm sa imi spuna ceva.
Se asezase pe podea in fata mea si ma privea cu un zambet larg.Parea atat de dragut ...era tot entuziasmat dar se purta de parca nu ar fi vrut sa ma sperie cu reactia lui.

-La ce te holbezi?
-Pf....la iubita mea....nu am voie?
-...nu!

Venise rapid si ma sarutase pe frunte.

-Meh....acum esti printesa mea!

Mie imi era atat de rusine...nici nu stiam cum sa ma simt...un amalgam de sentimente ma cuprinse.Ma facusem rapid rosie la fata si priveam doar in jos.

-Nu imi spune printesa!
-Bine...atunci cum vrei sa iti spun?
-Ema!
-Pff...imi place mai mult iubirea mea!
-Ema e perfect! Si oricum ce iti bati capul atat cu mine??
-Tu pitica!
Sa iti duc dorul e hobiul meu,sa am grija de tine e serviciul meu ,sa te fac fericita e de datoria mea si sa te iubesc e viata mea!.....asa ca nu imi bat capul!
-Meh...ma iubesti?
-Ca pe viata mea,si acum stiu si ca tu ma placi deci e perfect!
-Pff fie fie....hai sa mergem odata la liceu ca deja am lipsit o zi si deabea am intrat la liceu!
-Bine bine!

Ma mai sarutase o data pe frunte apoi iesise din camera.

Eram atat de bulversata nu stiam exact ce mi se intampla si regretam amarnic faptul ca acceptasem sa fiu impreuna cu el.Piveam podeaua si incepusem sa zambesc ca o proasta fara sa inteleg de ce...eram singura dar eram atat de fericita.

,,Huh...cred ca e din cauza lui ca acum sunt atat de fericita...nu?....insa nu prea pricep de ce m-ar iubi...nu are sens......si pana la urma eu doar am acceptat sa fiu....sa fiu impreuna cu el ( ce a fost in mintea mea la partea asta??) insa nu i-am spus vreodata ca il iubesc....nici nu stiu daca as putea vreodata....sufletul meu e diatrus!"

Eu toata ametita ma ridicasem cu un zambet urias si ma schimbasem intr-un tricou negru larg,cu o pereche de blugi rupti in genunchi.
Iesisem din camera iar Alex deja ma astepta pe hol.Era imbracat tot in alb si arata atat de haios cu telefonul in mana si tasta.

-Bine...hai sa mergem odata!
-Ok...

Iesisem din bloc si mersem pe jos pana la liceu.
Alex tinuse sa stea pe langa mine toata ziua...era atat de amuzant mai ales la ore cand adormea ori umbla pe telefon si dintr-o data se intorcea spre mine si imi zambea.SSa nu mai spun de milioanele de biletele primite intr-o singura ora care imi distrageau atentia...

In pauze ne intalneam toti din gasca undeva pe un fel de balcon dintr-o arie in construire a liceului.

Intrasem in pauza pe acel balcon unde Alex deja astepta intr-un colt.Parea putin nervos si pierdut in ganduri.

Parea putin nervos si pierdut in ganduri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Hei...ce ai patit?
-Nu,nimic....
-Iar eu te cred...spune ce ai patit!
-Nimic pitico....

Nu intelegeam ce i se intamplase...era atat de vesel cu o ora in urma apoi dupa ce facusem fiecare o ora diferita si ne intalnisem din nou aici era atat de nervos...Ma rugasem de el in fiecare pauza sa imi spuna ce avea insa el incerca sa ma minta ca era ok...

Ziua trecuse rapid...eu ma tot rugasem de el dar fara raspuns...

In plus ma amuzam cum nimeni din gasca nu stia ca sunt impreuna cu Alex dar de fapt nici mie nu imi venea sa cred si nu realizam foarte bine ce se intampla.

Era la sfarsitul zilei,pe hol la dulapul meu pentru a putea sa imi i-au o carte...eu eram toata vesele, cand trei baieti se oprisera langa mine si imi inchisera cu forta dulapul.Unul din ei ma intoarse cu fata spre el.

-Hei frumoaso!

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum