Era tarziu...lipsisem de la liceu...si iar ieseam seara...uff.
Coborasem si mersem impreuna pe jos pana la o cafenea din apropiere si ne asezasem pe terasa afara.
-Auzi...tu nu ai masina sa te plimbi?
-Ba da....doar ca imi e lene sa ma duc sa o i-au...
-Ok!"-Atunci iti place sa mergi pe jos....de mana cu mine ca inainte mergeai cu masina......pff ce ma gandesc eu la asta acum? Oricum nu imi place sa merg cu masina"
Fiecare luasem cate o cafea si stasem de vorba.El era mai mult adormit.
Am stat si acolo pana la 23:56 dupa care mersem si acasa....intr-un final.El se vedea ca era tot adormit dar totusi sarea in sus si in jos ca un nebun si alerga de mana cu mine si ma tragea dupa el.
Ajunsem si acasa si ma trantisem direct pe podea.
-Pot sa stiu de ce am tot alergat pe aici?
-Ca sa dormi la noapte!Incepusem sa rad in timp ce el se chinuia sa stea treaz.
Eu eram toata ametita si imi era super foame.
El se asezase pe podea langa mine.-Meh...in ultimele zile nu ai mai spus nimic ca stateam prea mult lipt de tine.
-Poate pentru ca m-am obisnuit sa stai toata ziua cu mine...
-Serios?....hm si aseara in timp ce stateam la masa cine se tinea scai?
-Imi era somn!
-Ok...te-ai obisnuit sau sa zicem ca iti era somn...si tachinatul?
-Ma plictiseam...cautam ceva de facut..
-Atunci daca tu te plictisesti si faci misto de mine.....atunci pot sa fac si eu nu?
-Nu! Tu nu ai voie!Monty venise imediat si se asezase in bratele mele.
-Bine...lasa ca vezi tu!
Se ridicase si plecase direct spre bucatarie.Eu il luasem pe Monty si ma asezasem pe canapea.
-Hai la masa pitico!
Mersem impreuna cu Monty pe care il asezasem jos langa bolul lui iar eu ma asezasem la masa.
-Nu sunt pitica!
-Ba da!Luasem masa apoi plecasem la somn.
Ne culcasem amandoi in acelas pat impreuna cu Monty....Ma trezisem dimineata la 7:45 ma schimbasem intr-un tricou alb lung si o pereche de pantaloni scurti.
Alex se trezise ceva mai tarziu.
-Neata pitico! Deja te-ai trezit?
-Da!...meh...nu mai aveam somn..Isi dase jos tricoul si se ridicase cautand celalalt tricou pe care il lasase la mine
Eu stateam si radeam de el cu un zambet urias....eu ii ascunsem tricoul ca sa se invete minte sa nu mai lase hainele imprastiate.
-Tu l-ai luat nu-i asa ?
-Ce anume?...tricoul?
-Da!
-Nu...nu l-am vazut!
-Ba da! Da-l imediat!!!
-Ca de nu ce ?
-Ai sa vezi....da-l!
-Nu!
-Bine!
-?...Venise rapid spre mine si ma impinse in pat apoi ma prinse de ambele maini .
-Da tricoul!
-Am zis nu!Imi eliberasem ambele maini si il trasem in pat, langa mine.Ma urcasem pe el si il priveam mandra de sus.
Se ridicase aproape de mine si se incruntase.-Bine smechero!....stai bine?
-Foarte!
-Pe cat pariu ca te dai jos,singura?
-Meh...nu...stau bine.
-Ok....hai sa iti arat ca zbori singura!Isi lipise usor buzele de gatul meu si eu deja vroiam sa plec.
De la gat urcase raid pana la buzele mele unde se oprise si zambise.
-Sigur nu vrei sa te dai ?
-Daca am zis nu,nu ramane!In secunda urmatoare regretasem ce am spus.
Isi lipise buzele de ale mele iar inima mea se oprise.Stomacul mi se stranse.
Ma prinse de buza de jos usor apoi de cea de sus iar eu ma panicasem instant.Ramasem putin amortita apoi ii raspunsem usor fara sa imi dau seama.
Ce fluturi in stomac? Eu ma simteam de parca aveam o intreaga gradina zoologica.
Ma sarutase usor timp de cateva secunde dupa care zambise.
Se ridicase usor, ma prinse de mijloc apoi ma trase mai aproape.
Daca inainte eram convinsa ca nu voi sari acum eram absolut sigura ca dupa asta voi zbura direct in alta tara.In timp ce ma trase mai aproape adancise usor si sarutul.Nu stiu exact ce era in capul meu dar nu ma impotrivisem,ii urmasem exemplul si ramasem in acelas loc.
Imi ridicasem usor mainile pana la umeri si incercasem sa ma opresc dar nu stiam exact ce se petrece.
El ma trase aproape pana cand ma lipise de el.
In timpul asta tot corpul meu ramase amortit in timp ce limba mea se juca usor cu al lui.Ne sarutasem timp de vreo 1-2 minute pana cand telefonul lui sunase deja a treia oara.
Imi dase drumul usor,imi zambise apoi se intinse spre telefon.
Eu coborasem rapid si plecasem direct la dulap unde incercam sa imi atrag cu ceva atentia caci simteam ca am sa urlu.Simteam ca eram toata rosie si nu puteam sta locului.Dupa 3 minute de vorbit la telefon se ridicase si el.
-Ti-am spus ca te ai sa te dai singura?
-Meh...nu e corect.Venise spre mine si inchise usa de la dulap iar eu ramasem cu privirea spre usa.
-Ce ziceai ca nu e corect?
-Ca....nimic.Venise fix in fata mea si imi zambea larg in timp ce eu ma uitam oriunde inafara de el.
Imi era atat de rusine.-Hei....esti ok?
-Da...de ce nu as fii?
-Pai poate pentru ca nu te uiti la mine si pari putin cam...
-Putin cam nimic....ma duc sa mananc!
-Mergi....dar dupa ce te uiti la mine!
-De ce???
-De aia!Imi ridicasem privirea spre el si ramasem surprinsa.
El era la fel de rosu la fata ca mine si avea un zambet mare incercand sa para normal.Ma rog...la fata pe care a facut-o doar normal nu era dar tot dragut era....nu?
Ii zambisem apoi iesisem din camera.El ma urmase tiptil din spate pana la bucatarie.
Acum stateam la masa si incercam sa imi dau seama ce a fost in capul meu in momentul in care ma sarutasem cu el.
Gandurile mele au fost intrerupte in timp ce Alex a inceput sa rada.
-Ce e asa amuzant?
-Tu!
-Eu?
-Da tu....adica se vede ca esti emotionata.
-Ca tu nu....din cate imi amintesc tu erai la fel de rosu la fata ca mine!
-Aha! Atunci asta inseamna ca tu..
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".