-De ce?...pai pentru tot ce esti tu...ador zambetul tau cand esti fericita, imi place ca incerci sa iti aperi prietenii indiferent de costuri,ador cand ma imbratisezi,cum zambesti pe ascuns,cand esti suparata faci acea fata ce ma topeste..
Imi mangaiase fata usor si continuase oftand.
-Ador frumusetea ta naturala, arati perfect si atunci cand plangi.As putea sa te privesc in ochii ani la randul si nu m-as plictisi caci esti plina de surprize, mai apoi iti ador personalitatea....ambele de fapt.Cand esti timida si retrasa semeni cu un copilas mic si ador partea asta dar iubesc si partea din tine care e plina de viata si culoare.... feroce,incapatanata,enervanta, pesimista dar si optimista,cu o inima uriasa,zambetul tau de milioane care mi-a furat inima....,iubitoare de animale,timida,indrazneata,imprastiata,adorabila,dormi pana tarziu,mereu raspunzi fix opusul la ce gandesti/simti/faci crezand ca ma pacalesti,capacitatea de a iubi,faptul ca nu esti materialista,esti modesta,corecta...enervant de corecta,amuzanta,autoritara,sensibila si totusi puternica,petrecareata dar linistita,o prietena buna,o iubita perfecta,o sora grijulie,o fica uimitoare,iti ador toate defectele pentru ca ele te fac umana si persoana de care sunt indragostit pana peste cap, misterioasa si in acelas timp mereu previzibila in imprevizibilitatea ta...te ador in totalitate fara exceptie din cap pana in picioare...din inauntru pana pe dinafara.Si cel mai mult si mai mult ador cand stai langa mine si imi permiti sa iti fiu alaturi....multumita?
Ramasem socata cu privirea blocata la el.El chiar era foarte sincer si cu un zambet urias cu o sclipire...diferita in ochii...chiar ma uimise..iar la partea cu sora,fica,prietena si iubita chiar ma abtinusem sa nu plang.
-Tu vorbesti serios?!!
-Normal ca da! Pitico! Eu te iubesc mai mult ca orice, de cate ori sa iti repet ca sa ma crezi?El a inceput sa rada apoi scoase limba pe afara.
Zambetul lui ma calma instant si ma facea sa ma simt in siguranta si fericita...
Ii zambisem larg apoi imi dusem privirea spre podea incercand sa imi ascund lacrimile care nu intraziasera sa apara.
-Hey pitico ,nu plange!!
Imi sterse lacrimile apoi ma sarutase pe frunte.
Restul seri mi-l petrecusem in bratele lui alaturi de Monty.
---
Era dimineata si deabea ma trezisem ...era deabea ora 8:22 asa ca nu il trezisem si pe Alex.
Ma plimbasem prin camera si ma gandeam la ce se intamplase seara trecuta.
Intr-un sfarsit ma imbracasem cu o bluza larga mai groasa,o esarfa,blugi negri,cizme si o geanta neagra.In timp ce eu ma admiram in oglinda se trezise si Alex care venise din spate si ma imbratisase strans.
-Neata pitico! Ce faci? Pe podium?
-Ehh...am zis ca daca tot stau pe langa tine sa nu te fac de rusine...
-Tu si imbracata cu un sac tot bine ai arata si nu mi-ar fi rusine!
-Ehh ce sa spui si tu acum?Mai discutasem ce discutasem noi apoi se imbracase si el.Un tricou alb,pantaloni negri putin mai largi si un fel de hanorac fara maneci....
Inca eram prin casa si imi puneam niste carti in timp ce Alex isi batea joc de mine cu chestile de noaptea trecuta....spre exemplu :
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomansaEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".