Era deja dimineata...
Ma imbracasem intr-o pereche de blugi negri,cu un hanorac gri,o pereche de ghete negre si ghiozdanul.
Iesisem din baie si intrasem in camera lui Alex in care se instalase.
El inca dormea si mai aveam vreo 20 de minute sa plecam.
Statea sub patura,nu avea decat o pereche de pantaloni de sport pe el.Ma apropiasem de el si atunci cand incercasem sa il trezesc...-Ce crezi ca faci?
-Vroiam sa te trezesc,imediat trebuie sa plecam...
-Pfff...bine bine...Se ridicase din pat si merse rapid spre dulap.Eu ramasem in acelas loc.
-Ok....eu am sa plec acum....
Fix in momentul in care eu deschisem usa el ma strigase.
-Vrei sa ne oprim pe drum sa cumperi ceva?
-Nu....acum scuzama vreau sa ies,ca nu tin neaparat sa vad cum te schimbi...
-Dar am terminat....Nici un minut nu ii luase sa se schimbe....si am fost cu spatele doar pentru cateva secunde.
-A.....
Isi luase ghiozdanul de jos si iesise pe usa.
Iesisem si eu imediat dupa el si mersem direct spre hol.-Te grabesti te rog?...nu vreau sa pierd vremea...e prima zi
-Sa pierzi vreme....ah ok...?Iesisem din bloc si mersem cativa pasi pana ajunsem la strada principala.
-Da mana!
-Ce?...pentru ce?!
-Deabea ai iesit din spital,e multa galagie plus nu vreau sa te pierd prin oras...
-Dar...ahh pot sa merg si singura...
-Stiu ca poti...dar poti te rog sa imi faci pe plac?Te rog?
-Pffff bineee....Ma prinse de mana si ma tinea strans.
Aveam o senzatie foarte ciudata si eram fericita...
Afara era soare si aproape cald...Alex avea o geaca in ghiozdan.
El nu imi dase drumul nici macar o clipa.Cand eram in spatele lui isi intindea mana la maxim doar ca sa nu imi dea drumul.Mersem asa ceva vreme pana ma oprisem.
-Trebuie sa mergem la liceu! Incep orele!!
El se intoarse spre mine si ma prinse si mai tare de mana de parca avea sa ma piarda.Ma privise lung fix in ochii apoi imi zambise.
-Heh...avem timp...orele incep la 10...iar acum e deabea 7:56....
-L...la cat?!
-La 10...
-De ce nu mi-ai spus???
-Pai am zis ca erai toata asa entuziasmata si daca tot m-ai trezit....
-Pai si acum ce facem?!
-Iti arat orasul...si asa nu l-ai vazut!!Ma trase dupa el peste tot...in centru,imi luase un ceai ,ne plimbasem prin parc imi aratase cateva obiective turiastice....rasem o gramada si chiar ma distrasem...iar el nu imi dase drumul o secunda la mana...orice ar fi facut nu mi-a dat drumul.
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".