Ma trase in bratele lui,pe canapea si ma stranse puternic.
-Credeai ca am de gand sa iti dau drumul?
-Eh?Ma tinea in brate cu spatele spre fata lui.
-Ce tot faci?
-Eu?....ai spus ca pot dormi aici!
-Dar nu am spus ca raman si eu aici!Inima imi batea cu putere iar stomacul meu parea ca se strangea din ce in ce mai mult.Imi simteam fata care parea ca va lua foc dar si inima care batea cu putere.
Ma tinea in brate si aproape ca puteam simti cum ma cufundam intr-un norisor....era atat de placut....niciodata nu mai avusem parte de o asa imbratisare.Nu stiam exact cum sa reactionez....ma simteam pentru prima oara protejata.
-Ah si ai ceva impotriva daca prefer sa stau cu tine?...
In acel moment singurul lucru la care ma puteam gandi era sarutul pe care il avusem cu el si imi era groaza sa ma gandesc cum s-ar putea termina si seara asta.
-Eu as prefera sa dorm singura in pat totusi....
Cum incercam sa ma ridic el ma tragea si mai aproape .
-Ramai aici?....doar pentru cateva minute...
-Eh?....dar ce esti tu copil? Nu poti dormi singur??
-Da! sunt un copil mare care vrea sa ramai aici!Ma simteam foarte ciudat....mintea imi spunea ca trebuie sa plec dar tot corpul refuza sa plece.
Zambisem usor si imi simteam mainile care incetau sa se mai lupte cu mainile lui care erau infasurate in jurul meu la mijloc.-Eh? Copil zici?....
-Da....deci ramai? Pentru copilul asta ?!
-Eh....cred ca pot sta 5 minute ca sa nu te mai plangi atat.Din spatele meu auzisem cum rasuflase usor si ii simtisem colturile gurii care se ridicasera usor.
El isi apropiase fata de urechea mea apoi imi soptise usor in ureche.
-Multumesc urato!...
Simtisem un fior rece din cap pana in picioare apoi inima mi-o luase la galop din nou....ce prostuta si inima asta...
Dupa cateva secunde, in care incercasem sa imi calmez inima imi dasem seama de ce spuse.
Ma intoarsem instinctiv cu fata spre el nedumerita.-Pe cine crezi tu ca faci urata?! Maimutoiule!
-Eu maimutoi?....tu esti o urata eu ce am facut?!
-Ah deci sunt urata ?!....cand te-ai uitat ultima oara in oglinda ha?Il privisem in ochii pentru cateva secunde apoi imi dasem seama ca el imi zambea larg cu un ranjet ciudat.
-Deci eu sunt maimutoi si urat?
-Da cam asa....
-Bine...
-E?Se ridicase deasupra mea si imi prinse mainile deasupra capului cu mainile lui.
-Ce crezi ca faci????
-Eh...doar ma razbun pentru ce ai spus!!Incercasem sa ma eliberez dar el era prea puternic pentru mine.
-Aaa! Doar date jos!!!
-Si daca nu vreau? Ce ai sa faci? Deocamdata esti sub mine...Se aplecase de fata mea si ma atinse usor cu buzele pe gat.
Simtisem imediat cum pielea mea se facuse de gaina si primisem un fior in tot corpul.-Ah da?...bine daca iti place sa joci asa...
Mai incercase o data aceiasi smecherie dar de data asta imi trasem ambele maini si reusisem sa scap. Ma ridicasem in genunchi apoi fara prea mult efort reusisem sa ajung deasupra lui.
-Chiar crezi ca te voi lasa sa faci asta?
-Am zis eu ca fac ceva?Ma aplecasem usor deasupra lui si ii soptisem la ureche.
-Nu si de data asta!
Ca sa evit un lucru neplacut facut de mine decisem sa renunt la jocului lui intrucat eram destul de obisita si simteam cum tot corpul mi se prabusea.
Imi asezasem capul pe pieptul lui si ma relaxasem.Alex nu comentase nimic si isi infasurase mainile in jurul meu.
Avand in vedere ca eram inca imbracata asa cum iesisem in oras ma simteam destul de incomod dar nu prea mai bagasem asta in seama.Adormisem in timp ce ascultam cu atentie bataile ritmate a inimii lui Alex.
-Noapte buna urato...
Ma trezisem a doua zi in bratele lui Alex care dormea dus.Lumina soarelui lumina toata camera insa nu parea sa il deranjeze si pe el.
Incercasem sa ma ridic dar Alex inca ma tinea strans de parca aveam sa fug undeva.A trebuit sa imi inchid ochii si sa astept sa se trezeasca....desigur mai era si varianta de al trezi dar stateam mult prea bine si imi era putin lene.
Asteptasem cam 15 minute pana se trezise si el .
-Neata urato!
-Neata maimutoiule....acum poti sa imi dai drumul? M-ai sufocat toata noaptea...
-Eh....te deranjeaza?
-Da....astept de 15 minute sa te trezesti ca sa imi dai drumul!
-Pai de ce nu m-ai trezit?
-Pai....pentru ca nu imi place sa trezesc lumea...
-Aha....pai ma mai gandesc daca iti dau drumul.
-Ce?! Ba imi dai drumul acum!
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".