* 70 the end *

8.3K 414 90
                                    

-La multi ani pitico!!
-Astea sunt...
-Cadourile de la parintii tai...stiu ca accidentul a fost de ziua ta..mai exact la 11:56...inca 4 minute si era ziua ta dar..
Nu ai mai apucat sa le primesti..

Ma uitam cu atata uimire...simteam o durere imensa in piept...ca si cum cineva m-ar fi lovit cu un pumnal...din nou si din nou si din nou..

Simteam cum tot corpul imi tremura...si pulsul imi crestea cu fiecare secunda.Ma simteam atat de speriata de parca as fi stiut ca urma sa mor.

-Astea sunt...?
-Da...le-a gasit Otilia in biroul tatalui tau...

"-Deci de asta am gasit usa de la biroul tatei deschisa in ziua aia...gasise cadourile.."

Ma apropiasem cu ajutorul lui Alex de tejghea si ma prinsem cu frica sa nu cad.

-Poti sa ma lasi putin singura?
-Sigur vrei sa ramai singura? Pentru ca eu..
-E ok...vreau sa fiu singura cand le deschid..
-Ok..

Ramasem singura tremurând din tot corpul cu o frica terifianta si pulsul care tot crestea.

Priveam cutiile cu cadouri care erau impachetate frumos in culori diferite si pe fiecare in parte era cate un biletel cu numele meu si ceva scris pe spate.

Stasem mai mult de 40 de minute incercand sa imi fac curaj sa le deschid.
Pana la urma le deschisem cu lacrimi in ochii.

De la mama mea primisem esarfa ei pe care o purta mereu si pe care eu o adoram.Iar de la tatal meu primisem un inel mic cu un diamant.

Nici nu prea imi dadeam seama de ce se intampla in jurul meu.Eram doar eu cu gandurile mele.
Doar sunetul puternic scos de aparatul care facea cafea in fata mea ce ma trezise din ganduri.

Mersem dincolo de tejghea pana la aparat unde Alex facea cafea.

Mersem dincolo de tejghea pana la aparat unde Alex facea cafea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Oh hey...esti ok?...ai stat ceva vreme pana ai deschis cadourile..

Nu reusisem sa spun nimic si il luasem in brate direct.
El ma stranse in brate puternic si ma sarutase pe frunte.

-Hei pitico...e ziua ta fi fericita!!
-Daca as putea...

Ma indepartase putin si ma privise in ochii.

-Uitate cati oameni au venit la ziua ta!..cadourile de la parintii tai..cafeneaua ...totul o sa fie bine iar eu voi sta aici cu tine pana totul o sa fie bine...voi astepta cu tine in intuneric pana vei fi pregatita sa iesi la lumina.

Il sarutasem pe frunte si ii raspunsem putin jenata.

-Multumesc ca esti aici...
-Te iubesc pitico nu uita asta!
-Niciodata...dar..doar pentru ca e ziua mea...si eu te iubesc..
-Multumesc!..stai calma...o sa fie mai bine..iti jur.
-Juri?
-Pe viata mea!

Se asezase pe podea impreuna cu mine si asteptase pana eu ma hotarasem sa ma ridic din nou.

Continuasem petrecerea impreuna cu ceilalti si ma bucurasem de prezenta lor in continuare a catorva zile.
----

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum