Am coborat o scara cu ajutorul balustradei de care ma tineam strans ca sa nu cad.Am incercat sa ma sprijin de picior dar nu aveam cum.Am sarit intr-un picior pe scara si era aproape sa imi rup gatul rostogolinduma pe scari dar nimerisem scara.La a doua scara am incercat aceiasi faza dar de data asta am alunecat si am coborat in viteza in jos.Din fata aparuse Alex care ma prinse inainte sa ma prabusesc pe podea ca un cartof.
Cand deschisem ochii eram in bratele lui Alex care ma tinea strans.
-Era sa te izbesti ce incercai sa faci ?!
-Mergeam in bucatarie ....am alunecat.
-De ce nu m-ai sunat ?....puteam veni sa te ajut!In acel moment m-am ridicat si m-am sprijinit de perete cu mana pentru a ramane in picioare.
-Nu am nevoie de ajutorul tau....
-Ai cazut de pe scari si era sa te izbesti in perete....eu cred ca aveai nevoie de ajutor.
-Nu,nu am....as fi putut sa ma descurc si fara ajutorul tau....!!!!
-De ce esti asa incapatanata ?....eu vreau sa ne intelegem dar cu tine e atat de greu....esti incapatanata si nu accepti ajutorul....ce-i cu tine ?
-Nu am nevoie de ajutor!!!AM NEVOIE SA FIU LASATA IN PACE!!Alex de jos ma privea incruntat.Nu prea ii convenea raspunsul meu..
dar in gandul meueu nu meritam sa fiu ajutata ci....ar trebui sa fiu lasata sa cad....sa ma izbesc...ar fi fost mult mai usor...Alex se ridicase si ma prinse de mana ferm.
-Lasama sa te ajut incapatanat-o!
-Am zis ca nu am nevoie de ajutorul tau DISPARI!!!
-Daca dispar cum mai urci la etaj ?
-Gasesc eu o cale....tu doar dispari!
-Nu intelegi ca eu vreau sa te ajut ?
-Doar pleaca....asa ma ajuti....plecand!
-Doamne de ce iti e asa greu sa ma lasi sa te ajut?Din spatele lui Marcus aparuse si era destul de enervat.Il trase pe Alex usor in directia lui .
-O ajut eu....poti pleca!
Alex se incruntase la el ,apoi plecase rapid dar nu inainte sa imi arunce o privire rautacioasa.
Marcus ma prinse de mana si ma ajutase sa urc scarile .Am mers inapoi in camera si ma intinsem inapoi la insistarile lui Marcus.-Deci ce vroiai din bucatarie ?
-Apa....Marcus se intoarse si plecase imediat din camera.Ceva mai tarziu inca stateam in pat ,trecuse jumate de ore...
-Marcus oare cat iti i-a sa imi aduci o cana de apa ?
Chiat in acea clipa intrase cu o tava mare plina cu o gramada de mancare .
-Poftim...
-Am cerut doar apa....ce-i cu toate chestile astea ?
-Doar mananca.
-?
-Ma intorc diseara ok ?
-Sigur !Imi puse tava langa mine pe pat si iesise din camera.Ma aplecasem spre ea si avea o gramada in ea...pe langa cana cu lapte mai aveam cateva briose,o tarta cu mere,paine prajita cu unt si gem de visine si fursecuri cu ciocolata....Am mancat cate putin din fiecare .
Am pus tava pe noptiera si imi vazusem in continuare de tteburile mele.Orele au trecut greu si m-am plictisit toata ziua....nu am facut de cat sa stau in pat si sa ma uit la televizor....
Spre seara usa de la intrare scartaise puternic si cateva voci rasunau in toata casa.Mi-am ridicat usor,capul de pe perna si ma uitam atent spre usa incercand sa imi dau seama cine intrase.Pe scari se auzea tropotele facute de picioare urcand pe scari in sus.Pe usa tașnise Roxana cu ceilalti care se trantisera in pat langa mine.
-Emaaaa!
-Hei...cum a fost ?
-Bestial......naspa ca nu poti veni si tu cu noi....
-Asta e....poate alta data...
-Mda...hei chiar.....sa iti povestesc.Eram pe partie si...Toti stateau in jurul meu si imi povesteau ce s-a mai intamplat. Mi-au tinut companie pana la 2 dimineata,dupa ce toata lumea s-a dus la culcare ma ridicasm din pat.Alex facea un dus.Pe mine nu ma mai durea glezna asa tare...de fapt....puteam calca din nou pe el normal.
Am inceput sa ma plimb prin camera dansand pe muzica.O piruieta si ajunsem sa ma izbesc de ceva moale.Mi-am ridicat privirea iar Alex ma privea de sus.-Nu ar trebui sa fi in pat ?
-Nu ma mai doare!!
-Ah nu ?Ma prinse in brate si a inceput sa ma gadile.Radeam cu pofta pana ma intoarse cu fata spre el si ma trase mai aproape pana ma lipise de pieptul lui.Inima mea batea cu putere pe masura ce ma pierdeam in ochii lui albastri.Se aplecase usor spre fata mea dar se oprise chiar inainte sa imi atinga buzele si doar ma privea direct in ochii.Eu stateam si ma uitam la el cum ma privea intens.Isi ridicase mainile si le prinse de soldurile mele si ma trase mai aproape.Eu eram inca socata si nu imi dadeam seama de ce se intampla.Ma inrosisem puternic si tot corpul meu tremura.Inntr-o fractiune de secunda isi lipise buzele de a le mele.Ma prinse de buza de jos apoi de cea de sus in timp ce adancea sarutul.Ma sarutase pret de cateva secunde apoi se retrase
Eu ramasem la fel de socata si ma uitam bulversata la el.-S..scuze....nu am vrut sa...
Eu ma uitam socata in timp ce inima imi batea de parca vroia sa sara in sus si picioarele imi tremurau
-Ema?.....imi pare rau....eu nu am vrut sa....
-De ce ?
-?
-De ce ai facut-o ?
-Eu.....Bunaa! Multumesc pentru aprecieri si ca imi cititi cartea.Imi pare foarte rau pentru greseli ,dar in scurt timp voi corecta toate capitolele.
Sper ca vă place povestea si astept pareri despre capitole.Pwp :*
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".