-Multumesc!
-Nu ai pentru ce...
-Deci....tu iti petreci toate sarbatorile pe intuneric sau doar in seara asta?
-Nu imi plac sarbatorile...
-Pai te-am vazut destul de entuziasmata la mall cand trebuia sa cumparam cadouri.
-........In timpul discutiei deja terminasem amandoua cate un pahar de sampanie iar acum Roxana imi mai turna unul.
-Nu ai vei veni cu mine jos,nu?
-Nu....nu te supara dar nu ma simt in stare de asta!
-Ok...nu te voi forta...
-.......
-Atunci voi sta aici cu tine....avem sampanie un foc ....
-Ce?Nu!....ar trebui sa mergi jos cu ei....nu cu mine!
-Pai cu ei stau in fiecare an...si ii cunosc pe fiecare in parte incat pot ghici ce face fiecare chiar acum....si pana la urma sunt curioasa sa te cunosc.
-Zau asa....nu e nimic de cunoscut...sunt simpla...nu am nimic interesant...
-Pai...ca sa iti spun sincer ...la inceput si eu am crezut ca esti doar o simpla fata ....dar esti destul de misterioasa..
-Ce vrei sa spui?
-Pai ..... La inceput erai foarte timida,apoi te-ai imprietenit cu noi iar pe urma descopar o Ema pe care n-am mai vazut.o ....
-E complicat...
-A da....si refuza sa stea cu noi asa ca pleaca uneori si sta cu orele singura si sa nu mai spun de ciudata ta relatie cu Alex....
-Ce?....nu am nici.o relatie cu Alex!!!....iar uneori vreau sa raman singura.Asta e tot...
-Da...te cred.In lumina focului parea atat de plina de viata,draguta,amuzanta....parul roscat era luminat perfect de foc....Nu era de mirare ca Marcus era impreuna cu ea....
-Sti ca pana la urma va trebui sa iti faci prieteni....in curand va incepe liceul ...
-Da....Deja ma simteam ingrozita de liceu...atatea persoane noi....si eu voi fi singura...nu sunt sigura ca vreau sa merg.
-Uite cum facem...mergi cu mine jos putin si apoi urcam inapoi deacord?
-Nu cred....
-Ei haide...Ma prinse de mana si ma trase dupa ea pana in baie unde imi aranjase parul .
-Asa....mai ramane sa te machem si esti gata!
-Ce?Gata pentru ce?
-Gata sa iesim !!!
-Ce?Dar eu nu....
-Mergem toti...te las sa ma duc sa ma imbrac...iar daca nu faci si tu la fel am sa vin si am sa te imbrac eu insami!!!!!
-Ah......
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".