-Si daca nu am chef ce ai sa faci?
-Doar dami drumul si nu mai avem de ce sa ne certam...
-Eh....bine..doar de data asta.Imi dase drumul si insfarsit ma intinsem putin.Eram toata amortita din cauza lui...ma tinuse strans in brate toata noaptea.
Mersem direct in camera mea unde ma schimbasem de hainele in care dormisem cu cele de casa.
Iesisem din camera si trasem cu privirea in locul unde trebuia sa fie Alex.Surprinzator el nu mai era pe canapea.
Mersem tiptil pana in bucatarie imi luasem un pahar de suc si mersem in sufragerie.Atunci am dat cu ochii de Alex care vorbea la telefon in balcon.
Asezasem cana pe masa si ma trantisem in fotoliu.
"Heh....cred ca vorbeste cu prietena lui...pana la urma a disparut cu mine dintr-o data....."
Simtisem din nou acel sentiment in stomac de parca primisem un pumn in el....
Dupa cateva minute de vorbit in care se plimbase de colo colo in balcon intrase inauntru.
Eu deschisem televizorul si incercasem sa fiu atenta la stiri.-Hei urato ....
-Buna maimutoiule....ceva interesant?
-Ah....nu....absolut nimic
-Si ai vorbit despre nimic timp de 14 minute?
-Nu....m-a sunat Lola.
-Si Lola find iubita ta?
-Nu e iubita mea....ma rog....trebuie sa plec sa o duc pana la aeroport...
-La ora 9 dimineata?....pleaca din tara sau?
-Isi asteapta parintii.....ma rog vorbim mai tarziu ok?Iesise din casa repede fara a se mai uita la mine si parea destul de entuziast....
Incuiasem usa dupa ce iesise si ma lipisem cu spatele de ea.
-Bineinteles ca pleci la ea....stupida.... sunt atat de stupida....
Ma intoarsem pe fotoliu si imi luasem telefonul in mana....aveam peste 10 apeluri de la fete...
Aruncasem telefonul pe podea si ma prabusisem si eu langa el.Stateam pe podea incercand sa imi dau seama ce mi se intamplase....
ma uitam in gol fara a ma gandi la nimic.
Lacrimile impreuna cu acelas sentiment de serile trecute revenisera.-Nu mai inteleg nimic.
Ma ridicasem cu greutate de pe podea tremurand apoi mersem spre dormitor unde imi schimbasem hainele cu o pereche de blugi negri rupti in genunchi,un plover alb apoi mersem rapid pe hol.
Nu stiam exact ce fac sau unde mergeam.
In capul meu navalisera o gramada de amintiri si gandari iar acum nu mai puteam tine nimic in mine si vroiam sa scap.Ma incaltasem rapid cu o pereche de cizme cu blana,cu geaca si un fular.
Imi lasasem telefonul inauntru si iesisem in fuga.Incuiasem usa si alergasem pe scari in jos.
Ajunsem in fata blocului si ma uitam in stanga si in dreapta....nu stiam unde merg sau ce sa fac dar ma lasam dusa de impuls.Mersem ceva vreme pana ajunsem in centrul orasului.Simteam cum toata finta mea era distrusa incetul cu incetul....peste putin timp aveam sa merg la liceu....mai era doar o saptamana si 2 zile....
Ningea destul de tare si batea vantul puternic.Eu ma plimbam de ore bune fara a stii unde mergeam.Ma oprisem pe marginea soselei si ma uitam la o fetita care era de mana cu mama si tatal ei....era atat de dragut.
Apoi imi ridicasem privirea si dasem de partea cealalta a soselei de o cafenea.Nu era foarte mult pana acolo asa ca puteam vedea destul de bine inauntru.Ma uitasem pentru cateva clipe cand dasem cu privirea de doua persoane care stateau la masa.
La o privire mai atenta imi dasem seama ca la masa era de fapt Alex cu prietena lui.Inima mi se oprise si o mica lacrima mi s-a scurs pe obraz.
Ma dasem inapoi cativa pasi apoi o luasem in directia opusa.
Alergasem pana la o trecere unde imi inchisem ochii.In timp ce incercam sa ma calmez imi auzisem numele strigat...
Imi deschisem ochii apoi vazusem cum de partea cealalta o fetita statea in mijlocul soselei iar o masina venea cu viteza.Simtisem un soc in intregul corp apoi alergasem spre fetita.Ma asezasem in genunchi si o ridicasem apoi o impisem spre trotuar atunci cand vazusem cum masina se apropiase periculos de mult de noi doua, cu viteza. Am incercat sa ma ridic de jos dar nu reusisem la timp.
Simtisem o presiune incredibila din partea dreapta si imediat imaginea se facuse intunecata.Simtisem cum am fost impinsa cu putere de catre botul masinii.
Tot ce puteam vedea era intunericul absolut si auzeam doar un bazait puternic.
Simteam cum toate osele mi se sfaramau si numele meu care parca era strigat din indepartare.Singurul lucru care imi venise in cap , in acel moment a fost "-O ultima dorinta.....un ultim...Adio".
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".