Il tinusem strans pentru cateva minute apoi ii dasem drumul.
-Esti mai bine ?
-Asa cred...
-Cobori sa stai cu noi ?
-Nu......voi ramane aici.
-Ok....striga daca ai nevoie de cevaDupa ce Marcus a plecat am incuiat usa si ma trantisem in pat cu leptopul in mana si imi pusem muzica la boxe.Lenevisem in pat pentru mai bine de o ora atunci cand cineva batuse la usa .
Ma ridicasem din pat cu greu dar pana la urma am ajuns sa deschid si usa.In fata mea era Alex cu un pahar in mana stanga si un pachet de biscuiti in cealalta.
-Ti-am adus ceva!
-Multumesc,dar nu imi e foame...
-Trebuie sa incerci sunt super buni!!!Intrase in camera asezase biscuiti si cana cu lapte pe dulapior apoi se izbise in pat .
-Si pe ce te uitai ?
-Nu e treaba ta!Se intinse spre leptop dar il luasem inainte sa puna mana pe el si sa se uite.
-Ok.....
-De ce nu te duci jos sa stai cu ceilalti?
-Pentru ca cu ei am petrecut fiecare craciun si sincer sa fiu au devenit plictisitori...
-Serios?
-Nu....doar glumesc!
-......
-Am venit sa te iau si pe tine jos.
-Nu vin nicaieri!!!
-Pe cat pariu ca ajungi jos in urmatoarele 20 min ?
-Nu cobor jos clar?Ma rastisem la el cu putere , deschisem usa si ii facusem semn sa iasa.De pe pat se ridicase in picioare si venise usor spre mine dupa care se oprise fix in fata mea.Ma privea direct in ochii si imi zambea larg.
-Plec doar daca vii cu mine jos!
-Atunci poti astepta mult si bine!
-Ok....astept!!!Se uita fix in ochii mei si imi zambea de parca astepta sa se intample ceva amuzant.
-Nu te mai holba !
-Dar ce ai vrea sa fac?As fi vrut sa ii spun cateva idei dar am zis sa imi tin gura mai ales ca era asa de aproape de mine.
-De ce nu pleci pur si simplu?
-Nu e cine stie ce jos.....+nu te pot lasa singura....
-Huh fa ce vrei.Am dat sa merg spre pat atunci cand ma prinse de incheietura si ma trase si mai aproape de el.Ma privea fix si insistent .Inima imi batea din ce in ce mai tare dupa fiecare secunda trecuta.Nu intelegeam de ce ii pasa asa mult.....probabil ii era mila de mine si de asta se purta asa.....
-Uite ce eu nu vreau mila ta !asa ca poti pleca .Nu voi merge jos!
-De ce crezi ca imi e mila ?......chiar vroiam sa stai si tu cu noi.....nu are legatura cu mila....
-Ma rog,cum spui tu....poti pleca acum ?
-Nu daca nu vii si tu !
-De ce vrei sa vin acolo ?
-Pentru ca e amuzant sa fim toti la un loc.Inca statea in fata mea si ma tinea strans de incheietura in timp ce eu nu mai stiam ce sa ii spun ca sa ma lase.
Inima imi batea puternic in timp ce il priveam in ochii .
Alex se pregatea sa spuna ceva atunci cand Cristina aparuse la usa.-Hey Alex te-am cautat sti unde sunt prajiturile ?
Alex imi dase drumul instant la mana si se dase cativa pasi inapoi.
-Ah.....!
-Scuze daca v-am deranjat....
-Nu.....cutia trebuie sa fie in bucatarie in dulap.Alex era rosu si se balbaia de parca ar fi vazut o fantoma si nici nu isi mai intoarse privirea spre mine de parca ii era rusine.
-In dulap ?
-A.....lasa ma duc eu dupa ea!!
-A.....ok.....cum vrei...Alex iesise rapid din camera si coborase pe scari in timp ce Cristina ramase in prag si il privea uimita cum cobora.
-A....imi pare rau daca v-am intrerupt.....nu stiam ca....
-Nu-i nimic....eu ii explicam ca nu vin jos atunci cand ai venit.Asta e tot.
-Sigur......Parea altceva si de aia....
-Nu!......nu....nu e nimic mai mult.
-Ok....Chiar hai si tu jos....stiu ca nu vrei iar Marcus a zis ca nu te simti prea bine dar totusi daca te simti mai bine.....poate ai putea coborâ.
-Nu cred....
-Te rog....doar pentru putin ?
-Nu prea cred....chiar nu am dispozitia...sa
-Te rooog!5 minute....atat!!!
-5 minute!!
-Super!Cristina parea foarte fericita ca veneam si eu .Am coborat impreuna cu ea la parter si am mers in sufragerie unde ceilalti statea pe podea langa semineu si povesteau ceva.
Intrasem tiptil impreuna cu Cristina si ma asezasem langa Bianca .Toti pareau surprinsi , mai ales Marcus care ma privea uimit cu un zambet larg.
Dupa 3 min de stat ni se alaturase si Alex care avea o tava cu prajituri in mana .Si el parea surprins de faptul ca eram acolo.
Dupa ce asezase tava pe masa se asezase langa mine.Acum stateam intre Bianca si Alex iar in fata mea era Marcus care parea ca ceva il ingrijora.Am stat acolo mai mult de cat imi planuisem la inceput.Am stat mai bine de o ora si m-am distrat in timp ce ceilalti povesteau intamplari amuzante .
Alex incercase sa vorbeasca cu mine tot timpul ala dar l-am ignorat .
Era ora 9 iar eu inca eram acolo,m-am ridicat si m-am indreptat spre bucatarie urmata de Marcus.Ma oprisem la dulap si ma aplecasem dupa o sticla de suc si un pahar.
-Cum de ai coborat ?
-Cristina m-a rugat sa cobor.
-Doar pentru ca te-a rugat Cristina ?....Nu cumva a fost si Alex la tine inainte ?
-Nu te bucuri sa ma vezi ?
-Ba da!.....sunt doar curios ce te-a determinat sa cobori....cand te-am rugat eu nu ai vrut sa cobori.
-Pur simplu.....am vrut sa vin dar daca vrei pot urca!
-Poti ramane....eram doar curios...
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".