Urmandule indeaproape pe Roxana si Cristina am mers inapoi la masa.Muzica care rasuna in difuzuare era chiar melodia mea preferata.
Ma asezasem de data asta langa Alex la margine si incercasem sa par relaxata.El cauta ceva pe telefon si parea destul de preocupat....Eu incepusem sa ma zgaltai un pic din cauza muzici pe care o auzeam...era o atmosfera super faina....Marcus o invitase pe Roxana la dans si la fel a facut si Zain cu Cristina in timp ce Eliot s-a dus la bar.Eu ramasem singura la masa cu Alex....aveam o gramada de emotii....nu puteam scoate nici macar o singura vorba si pana acum Alex nu scoase un cuvant....
Alex realizand ca suntem singuri la masa isi intoarse privirea spre mine si imi zambise cu coltul gurii.
-Hei vrei sa dansezi sau sa stai ?
-Nu pot dansa....
-De ce nu ?....am crezut ca faci si dans...
-Ah da....dar nu am mai dansat de mult timp....nu cred ca pot...
-Ei hai....doar te misti pe ritmul muzicii...nu e chiar asa greu...
-Nu stiu....cred ca voi ramane aici....
-Ei haide!Se ridicase de la masa si ma prinse de incheietura tragandu-ma dupa el.Ma trase gentil de mana pana pe ringul de dans unde imi dase drumul.Pe ring mintea mea parca prindea din nou aripi si imi aduceam aminte fiecare pas....dar nu puteam dansa....nu...
In secunda in care Alex isi intoarse privirea o tulisem direct la baie.
Nu .....nu pot dansa....nu acum ....din urma mea Cristina venise dupa mine si la fel si Roxana.
-Hei ce s-a intamplat esti bine ?
-Da...sunt ok
-Ti-a spus ceva Alex de ai fugit asa ?
-Nu ....totul e ok....eu....doar aveam nevoie de o gura de aer...asta e tot...
-Pai atunci iesi un pic afara....oricum nu mai stam mult si plecam spre petrecere....
-Da ok...Iesisem din baie si plecasem direct spre iesire....stasem afara si ma uitam la zapada alba care cadea lin din cer....Dupa cateva secunde ma intoarsem spre intrare dar acolo se afla o matahala de om....
-Ma scuzati...ma lasati sa trec ?
-Actele !
-A.....geanta mea e inauntru...
-Fara acte nu intrati!
-Dar eu ....Din spatele lui Alex iesise si se prinse cu mana de umarul meu.
-E cu mine...
-Bine!Ma trase dupa el inauntru pana la masa unde ne asezasem amandoi...
-Am facut eu ceva de ai fugit asa ?
-Nu....aveam nevoie de putin aer....
-Aha....acum te simti mai bine ?
-Asa cred....
-Ok...Ceilalti se intoarsera si ei la masa si se asezasera.Marcus se oprise in fata mesei si imi facuse semn sa vin spre el.Ma ridicasem de la masa si mersem cu el putin mai incolo de masa...
-De ce ai iesit ?....a spus ceva Alex ?
-Ce ? Nu....nu a spus nimic...
-Uite nu vreau sa il acoperi....il cunosc si stiu ca uneori poate fi deplasat....
-Nu.....nu mi-a spus nimic....el doar...
-Ce ?....ce ti-a facut ?
-Nimic....m-a invitat la dans....nu am putut dansa....nu pot...
-Inteleg...doar atat ?....nu ti-a mai spus nimic ?
-Nu,nimic...
-Bine...Pe fata lui se putea citi seriozitatea cu care aborda situatia...dupa ce stasem un pic cu ei ,am putut sa vad cam cum sta cu ierarhia in gasca lor....Marcus find masculul alpha si Roxana automat are un loc sus pus din cauza ca e iubita alpha-ului , Zein e un fel de beta care incearca sa se afirme dar de multe ori e pus cu botul pe labe....Cristina find si ea un fel de beta dar ea e protejata de catre Roxana...deci are un loc bun in "haita"...daca ii pot spune asa....Eliot....cred a e tipul de baiat care isi cunoaste locul ....inca nu am vazut-o pe iubita lui...Alex....despre el nu prea stiu.....nu vorbeste deci tind sa cred ca el e "lupul " singuratic din gasca....eu sunt cea nou care inca nu a fost acceptata .....ramane de vazut....Gasca lor e presarata cu multe personaje interesante....asta imi aminteste de gasca lui Jason ....si el era tot alpha-ul grupei iar eu eram un fel de printesa protejata de cei doi masculi feroce...
-Ei bine....hai sa mergem...trebuie sa ajungem acolo in juma de ora...
Toata lumea se urcase in masini....eu ma urcasem in masina lui Marcus...inca am probleme cu masinile .....Roxana a mers impreuna cu Alex , Cristina cu Zein iar Eliot singur.
Am pornit spre petrecere....din nou fluturasi.....
-Marcus mai incet!!!!
-Da,da....
-Pana la urma unde e petrecerea asta ?
-La o casa de pe lac....e cam la 25km de aici...
-25??.....
-Mda....de aia ne grabim....Din spate masina lui Zein si a lui Eliot ne depasisera cu o viteza ametitoare iar Marcus nu se lasase mai prejos accelerand si mai mult pana masinile erau cam pe acelas loc....era o intrecere in toata regula....Inima mea statea sa imi sara din piept.
-MARCUS MAI INCET !!!!!!
Nici nu parea ca ma aude....pentru el era o joaca de cine castiga intrecerea dar pentru mine era terifiant.....pana cand dasem cu ochii de muntii imensi ....ma pierdusem in peisaj iar la viteza masini mi se parea ca zbor....Eram pierduta pana cand imi dasem drumul de manerul portierei si ma apropiasem de parbriz ca sa vad mai bine.
O frana brusca iar eu ajunsesem cu capul in parbriz.
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomantizmEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".