Capitolul 60

4.8K 217 6
                                    

-Hey frumoaso!...deci tu esti noua printesa ,ha?
-Despre ce tot vorbesti? Si ma rog cine esti tu?
Intr-un capat al holului nu erau dulapuri si podeaua era putin diferita...culoarul era impartit in doua parti.

In fata mea era un tip inalt,par brunet,atitudine de idiot plin de muschi iar pe langa el doua matahale.

-Ce conteaza cine sunt? Conteaza cine esti tu!-Adica?-Esti noua iubita a lui Alex White nu-i asa?-Dar ma rog ce te intereseaza cine sunt ?-Ah pe mine? Nimic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce conteaza cine sunt? Conteaza cine esti tu!
-Adica?
-Esti noua iubita a lui Alex White nu-i asa?
-Dar ma rog ce te intereseaza cine sunt ?
-Ah pe mine? Nimic....am trecut sa vad ce papusa si-a tras de data asta!
-Pardon?
-Pai sa vad ce curva...a pardon proasta a acceptat sa fie cu el...
-Asculta aici maimutoiule....nu stiu cine te crezi de indraznesti sa imi vorbesti asa si nici nu am chef sa mai asist la o discutie cu o gorila increzuta si handicapata ca tine!
-Eu gorila?....ha! Cred ca tu nu stii cine sunt!
-Nici ca ma intereseaza,avand in vedere ca vorbesti in felul asta despre mine fara sa ma cunosti macar ,imi demonstreaza ca esti un idiot care crede ca are toata lumea la picioare.Asculta aici....daca ma mai faci vreodata asa ma asigur ca ai sa ajungi intr-un sant de la marginea orasului.
-Ah....dar ce gura mare ai...cel mai probabil e si foarte buna la...

Nervii ma cumprindeau cu fiecare cuvant rostit de maimutoiul ala.

-Uite ce e....avand in vedere ca ai doua matahale cu tine si imi vorbesti in felul asta atunci esti un prost fara creier si fara curaj.Acum vreau sa trec...
-Ah serios? Si daca dupa ore te-as lua pur si simplu de pe drum si...
-Si e doar gura de tine...spre deosebire de tine eu nu glumeam cu avertismentul ala....si daca vrei iti pot jura ca ai sa ajungi fara dintii aia din gura si poate si fara altceva...

Ma incruntasem si il priveam direct in ochii iar in acelas timp il impinsem usor apoi plecasem mai departe.Cei trei ramasera in acelas loc si ma priveau nedumeriti.

Parcusem vreo 4-5 metri unde ajunsem si in partea cu dulapurile.

Din spate aud vocea celui cu care vorbisem.

-Foarte bine! Atunci am grija de Alex daca de tine nu pot!

Ma oprisem brusc intr-un loc.Simtisem cum toata inima mea se destramase si cum toata ura luase locul calmului.Chiar incercasem sa ma abtin sa nu il pocnesc in secunda aceea.
Ma intoarsem rapid spre el incercand sa raman calma.Cu o privire rece mai aveam putin si il pocneam eu insami.

-Cum adica vei avea grija de el?-Eh,ti-am atras atentia?-Uite ce

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Cum adica vei avea grija de el?
-Eh,ti-am atras atentia?
-Uite ce....daca ai venit aici sa ma ameninti sa stii ca putin ma intereseaza...si nici nu merge asa cum vrei tu.
-Eu nu te-am amenintat...doar am afirmat niste chestii.
-Aha...afirmatii!

Pornisem spre el cu hotarare pana in fata lui unde ma oprisem la mai putin de un metru.In acea secunda imi dasem seama ca revenisem la acea parte din mine din trecut.

"-Oare ce fac?....nici sa ma controlez nu mai pot!!.....dar daca se atinge de Alex....ii va parea atat de rau!"

-Ascult aici boule!....nu imi pasa cine esti sau ce vrei de la mine dar daca te atingi de el o sa am eu grija de tine!
-i-a auzi!Serios?

Ma luase de brat cu putere si ma izbise de un dulap iar ceilalti doi au disparut.
Simtisem o durere imensa in spate.Ma izbise direct in lacatul de la dulap ce imi intrase in spate.

-Asculta aici! Vad ca ai gura mare si ma cam enervezi! In fata clasei taci musca iar pe holuri te dai mare.

Ma ridicase apoi ma impinse inapoi in dulap direct in lacatul ala idiot ce imi facuse spatele praf.
Nu scoasem un sunet in timp ce ma izbise cu putere.

-Ce ar fi sa ma lasi in pace? Vad ca te tii cam mult dupa mine si in nafara de asta crezi ca eu o sa cedez doar pentru ca tu te dai mare si iti etalezi puterea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce ar fi sa ma lasi in pace? Vad ca te tii cam mult dupa mine si in nafara de asta crezi ca eu o sa cedez doar pentru ca tu te dai mare si iti etalezi puterea.SICTIR!
-Ha...se pare ca nu esti chiar o fetita ingamfata....esti si foarte orgolioasa...pun pariu ca deja esti toata vanata dar nu ai scoate un sunet.
-Eu nu sunt ca celelalte fufe si nici nu am glumit.Acum te rog frumos sa imi dai drumul sau ai de gand sa ma bati sa demontrezi cat de puternic esti si sa te impui?
-Nu am treaba cu cineva ca tine! Dar ma calci pe nervi iar eu nu glumesc.

Ma mai izbise o data cu putere apoi imi dase drumul.Plecase fara a mai spune si altceva, in directia opusa.
Eu ramasem putin paralizata din cauza dureri infernale.Ma dezlipisem dupa vreo 3 minute de stat apoi am plecat spre baia fetelor.

Ma dezlipisem dupa vreo 3 minute de stat apoi am plecat spre baia fetelor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi dasem usor tricoul jos si ma intoarsem cu spatele spre oglinda.

Aproape toata partea dreapta a spatelui era vanata.Simteam cum tot spatele imi ardea.

Imi trasem bluza inapoi pe spate si iesisem din baie rapid.
Cand iesisem am dat direct de Alex care ma astepta.

-Ai iesit.
-Da...de unde stiai ca sunt aici?
-Te-am vazut cand ai intrat...

Ma luase de mana si iesisem cu el din liceu.Eu mergem putin mai greu din cauza spatelui dar nu vroiam ca Alex sa stie asa ca nu am spus nimic.

"-Totusi....ala nu parea sa glumeasca in legatura cu Alex.....dar nici eu nu glumeam...pff urasc chestile astea....sa fiu violenta sau sa ma atinga cineva in felul ala..dar nici sa ii spun lui Alex nu pot...ar merge direct la ala si dupa ar iesi si mai rau...asa ca va trebui sa nu spun nimic."

Ajunsem si acasa.Eu devenisem trista instant si ma inchisem in camera timp in care Alex se rugase toata ziua de mine sa mananc.

Eu am stat singura si m-am gandit la cele intamplate si la faptul ca acum eram toata vanata...daca ar vedea Marcus pffff....

Ma durea tot spatele ingrozitor .
Dincolo de usa vocea lui Alex ma inebunea asa ca ii dasem drumul intr-un sfarsit.

-Ce ai patit?
-Nimic...am vrut sa stau putin singura.

Incercasem sa ma ridic dar spatele meu...

-Agh!
-Ce s-a intamplat?
-N..nimic! ...sunt doar obosita!

Ma privise atent apoi ma luase in brate.Eu tipasem usor din cauza dureri.Alex ma intoarse cu spatele si imi ridicase tricoul usor.

-Ema,ce ti s-a intamplat?!!!

O Noua Viata Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum