Dupa o plimbare cu taxiul am ajuns acasa unde imi aruncasem pungile intr-un colt si m-am dus in camera mea.Ma intinsem si imi pusem castile pe urechi.
Toata noaptea am ascultat muzica si am desenat la greu.
.
.
A doua zi.
.
.
Bazaitul telefonului de pe noptiera ma trezise .M-am intins sa il i-au si m-am uitat la ceas.Era ora 13:14...-Huh....omul nu mai are voie sa doarma ?
Se pare ca Roxana suna...asa ca m-am gandit ca avea ceva sa imi spuna.
-Da?
-Ema...te-am sunat sa vad ce faci...
-Sunt bine...altceva ?
-Uite daca am spus ieri,ceva ce te-a deranjat imi pare rau...
-Nu-i nimic.
-Oricum....vii cu mine Cris si Bianca la un restaurant azi ?
-Nu prea cred....
-Ei haide!....suntem doar noi fetele....ziua fetelor.....trebuie sa vii cu noi!
-Stiu si eu....
-Te roooog!.....plus Marcus si ceilalti au si ei ziua baietilor si m-a rugat sa te i-au si pe tine.
-Deci m-ai chemat doar pentru ca a spus Marcus ?
-Normal ca nu! Eu chiar vreau sa vii....el doar m a rugat sa ma asigur ca vii....
-Aham...
-Deci...ce zici......Cred ca pot veni....
-Super vin intr-o ora sa te i-au ok ?
-Ok...Uf....si eu care credeam ca azi voi avea si eu o zi in care sa ma relaxez in casa....nici nu stiu de ce am acceptat....
Cum afara era destul de frig in dimineata aia m-am imbracat cu o perche de blugi albastru inchis , un plover gros si cizme iar pe deasupra pardesiul si fularul.
Cateva minute mai tarziu soneria de la usa sunase in toata casa.Roxana ajunse deja asa ca o poftisem in casa pana ma macheam.
-Imi place asa mult apartamentul tau!
-Multumesc....nu e mare lucru dar imi place aici.
-Cred ca glumesti.....cate camere are ?
-Cred ca undeva pe la 3+camera de oaspeti...
-Pe bune ?....unde incap toate?!
-Mda.....
-Ma bucur ca vii si tu cu noi....
-Mda....nici nu stiu de ce vin..
-Tu vorbesti serios ?...faci parte din gasca noastra!
-Nu prea cred....
-Ba da !.....+ daca vrei poti intra si in clubul nostru....nu e prea greu daca te sustinem noi...
-Merci.....hai sa mergem....e tarziu deja.Am coborat si am urmato pe Roxana de aproape.Ea ajunse la o masina alba decapotabila....cred ca sport....nu prea ma pricep la masini.
Am mers cam 10 min. pana la un restaurant "Xenopol"....ciudat nume...am intrat si am mers pana la masa unde ne asteptau Cristina si Bianca.Totul parea foarte elegant.Dupa ce ne-am comandat fiecare cate ceva si am purtat mai multe discutii despre tot felul de lucruri banale dar si altele mai interesante am plecat din nou toate 4 cu masina lui Roxana.
-Ema vrei sa intri in clubul nostru ?
-Ha ?
-Peste 3 saptamanii liceul reincepe si vroiam sa te bagam si pe tine....doar faci parte din gasca .Si pana la urma gasca noastra e cea mai aproape de consiliu....deci avem mai multe avantaje de cat altii....
-Pai nu stiu....
-Super,hai sa margem atunci !
-Ce dar nu am spus nimic!!!Masina luase un avant considerabil....nu e de mirare ca pe Roxana nu o deranjeaza atunci cand conduce Marcus...ea conduce la fel.In cele din urma am ajuns la un club imens "Easy"...
-Easy ?....asa se numeste clubul ?
-Dap....bun venit!Am intrat inauntru....atunci cand ma uitasem un pic la cate etaje avea ,era mult mai mare de cat parea.De jur in prejur o gramada de lume...iar muzica te surzea.Am urcat pana la al 3 nivel si am intrat intr-o incapere izolata fonic.Totul era decorat simplu dar luxos.
In fata mea la birou un domn in costum cu barba si sigur pe sine se uita foarte lung la mine de parca vroia sa ma manance.
-Cu ce va ajut ?
-Hei...Prietena noastra vrea sa se alature clubului.
-Numarul ?
-T.W.T.S
-Confirmat....cum o cheama ?
-Ema!
-Cine o sustine ?
-Tot grupul nostru.
-Aha....poftim formularul...Mi-au dat un formular intreg cu o gramada de chesti de completat.Dupa mai multe minute in care am raspuns la mai multe intrebari din formular si asistand la discuti banale intre Bianca,Cristina si Roxana...
"-Crezi ca mi-ar sta bine in mov ?"
Huh....intr-un sfarsit am terminat de complentat formularul si l-am pus pe birou.
-Bun revino maine ....
Restul zilei a fost ocupata de mai multe cumparaturi vizite la coafor ,cateva ore la spa si sa nu mai spun si de o plimbare cu masina prin oras,un film,si inca o masa la un restaurant.In final ne-am oprit la acelas restaurant in care am fost si inainte.
-Hei ce ziceti sa mergem undeva de craciun ?
-Cum ar fi ?
-La munte poate ?
-La hotel ?
-Hm....ce ziceti de cabana ?
-De ce cabana ?
-De ce nu ?
-Nu stiu....
-Asa am fi singure cu baieti....nu am avea pe nimeni sa ne spuna ce sa facem....facem rezervare pentru o saptamana ?
-Hmm....deja imi suna bine....o saptamana intreaga...doar noi si baietii....Eu stateam si asistam la convorbire....apoi cu o voce mai mult sugrumata am scos si eu un sunet.
-Vreti sa facem o petrecere doar noi 4 la mine acasa ?
Celelalte se uitau socate la mine de parca ar fi vazut o fantoma.Apoi toate zambira si spusera in cor.
-Da !
Oare cine ma pus sa spun asta ?.....si craciunul la cabana cu baieti....si pun pariu ca ele vor sta in camera cu iubiti lor....sper ca pot dormi singura ....
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".