Stasem incolacita pe podea toata noaptea plangand in hohote fara oprire.Mi-am deschis ochii plini de lacrimi ,atunci cand o raza de soare imi atinse usor fata .Ma uitasem la ceas si era deja ora 7...
Ma ridicasem incet de pe podea .Eram amortita si nu imi simteam picioarele, ci mici furnicaturi in ambele picioare.
Ma lipisem de geamul de la usa balconului care era toata transparenta .Ma uitasem cateva clipe iar apoi ma trantisem in pat .Imi era foarte frig,stasem toata noaptea pe podea fara sa ma acopar iar acum tremuram de frig .-Ema ?.....esti treaza ?
Eram paralizata si ma uitam pe geam .Ramasesem fara lacrimi sau cuvinte,mintea mea era goala.
-Ema....imi dai voie sa intru in camera ?.....am dormit toata noaptea pe canapea si sincer sa fiu cred ca mi-a intepenit gatul....si nici nu prea am dormit aseara.....pot intra te rog ?
Imi intoarsem privirea spre usa si incercasem sa spun ceva dar degeaba,gatul meu era amorit si nu iesea niciun cuvant.Dasem sa ma misc dar atinsem cu piciorul telecomanda care cazuse pe podea si facuse un sunet strident in linistea complesitoare din camera.
-Ema esti bine ?.....esti treaza ?
Ma ridicasem cu greu din pat si imi tarasem picioarele pana la usa.Descuiasem si trasem de clanta incet .Nu mai aveam vlaga sa fac nimic.....eram paralizata si deabea ma miscam.
Deschisem usa iar in fata mea Alex statea cu patura pe el tremurand si el de frig.
Fata lui se facuse rosie si o expresie de uimire incremenise pe fata lui.-Ema ?!Esti bine ??
Eram atat de ametita incat nu mai stiam daca stateam intr-un loc.
Inaintase spre mine incet tragand dupa el patura.Privise putin in jur apoi se oprise cu privirea spre mine.-Te simti bine ?.....nici nu te-ai atins de pat....
Stateam si ma uitam la el.Mintea mea era complet golita si nu mai aveam puterea nici sa imi misc buzele.Pentru cateva clipe imi pierdusem echilibrul si ajunsem in bratele lui Alex .
-Ema?!
Puteam spune ca eram inconstienta dar cumva,eram treaza si imi dadeam seama de tot ce mi se intampla dar nu ma puteam misca sau vorbi.Alex ma ridicase si ma asezase pe pat si ma invelise cu patura apoi se asezase usor langa mine la distanta cat sa nu ma atinga apoi ......apoi totul s-a intunecat si am cazut in lumea viselor.
"-Ti-am spus ca nu e vina mea!
-Doar tu poti face asta !
-M-am saturat sa imi tot dai ordine domnule perfect!
-Asculta mie chiar imi pasa!
-Ah da ?.....atunci poftim!!!!!
-Nu!!"M-am ridicat speriata din pat si ma uitam in jur .Inima imi batea alert iar langa mine Alex dormea dus.Privisem in jur pret de cateva clipe apoi ma intinsem usor inapoi in pat.Ma intoarsem cu fata spre Alex si ma uitam cum dormea.Parul era ciufulit iar lumina care ii batea in fata il facea sa para ca un mic bebelus care dormea dus.
Dupa cateva secunde in care il privisem fara intrerupere isi deschise usor ochii si imi zambise .-Neata pitico!
-Nu sunt pitica!!!Ma incruntasem amuzant apoi ii zambisem in timp ce imi mutasem privirea.
-Cum ai dormit?
Eu inca eram obosita si trista.....cum as fi putut sa ii spun ca nu am dormit deloc si am plans toata noaptea?.....oricum cred ca si el observase ce fata aveam....
-Macar ai dormit azi noapte ?
Ma uitam intens in ochii lui albastri si ma pierdeam in ei de parca ma uitam la o mare infinita.Singurul lucru la care inca ma puteam gandi atunci cand il priveam era imaginea cu el in care ma saruta .
Singurele cuvinte care imi apareau in minte era "de ce"....-Alex?
-Da?
-De ce ?In urmatoarea clipa se inrosise puternic si isi mutase privirea .Puteam simti cum a inceput sa se fosneasca de parca nu isi gasea loc .Inima mea batea rapid si puternic incat o puteam simti in tot corpul.
Insa discutia ne-a fost intrerupta de bataile si de strigatele celorlalti .Alex se ridicacse rapid si deschise usa.De dupa usa erau fetele care erau vesele si sareau in sus si in cealalta parte baieti erau inca adormiti si faceau glume intre ei.
Roxana si celelalte au sarit in pat langa mine si ma ridicasera din pat.-Neaaaata!......hai la brad !!!!! E timpul sa dam cadourile!!!!
Nici nu apucasem sa zic ceva incat ma luasera pe sus si ma trasera dupa ele pana in sufragerie langa brad .
Fiecare aduse cadourile cumparate si le impartisera fiecare a trebuit sa cumpere cateceva pentru fiecare .
Eu cum nu prea stiam daca le va placea aveam ceva emoti.
Pentru Zein i-am luat o pereche de ochelari de soare,lui Marcus i-am luat un ceas,lui Eliot un set de casti si asa mai departe....au fost o gramada de cadouri grozave.
Eu am primit un tricou cu o inima uriasa,cateva bratari,un ursulet de plus mic si pufos.....dar preferatele mele au fost de la Marcus si Alex.Marcus mi-a dat un urs urias....era inalt cat mine era apsolut superb,iar de la Alex am primit un lantisor cu un diamant superb.Dar eu nu ma puteam bucura de nimic....eram mult prea trista si deabea puteam schita un zambet.Dupa ce am dat cadourile am urcat in camera si am incuiat usa.
Ma trantisem pe podea cu spatele lipit de usa si ma uitam in gol spre fereastra.Nu ma pot bucura de craciun....
Din spatele meu Marcus batuse la usa.-Pot intra ?
Ma ridicasem si deschisem usa cu sfiala.Marcus intrase si inchise usa dupa el.
-Esti ok ?
-Asa cred....Se apropiase de mine si ma luase in brate.
-Stiu.....si imi pare rau....
In timp ce ma imbratisa imi amintisem de ultimul craciun petrecut cu familia mea....imi dase lacrimile si il stransem si mai tare.
CITEȘTI
O Noua Viata Vol1
RomanceEma o fata de 17 ani care isi creaza o noua viata incercand sa uite trecutul.Totul incepe si se sfarseste cu un simplu "Adio".