Really really fall in love with jimin *cry*
--
*Kai's POV*
Aku memandang ke arah tempat duduk Amanda. Kosong.
Sir Lee masuk ke dalam kelas, selepas memberi ucapan 'Selamat Pagi' kepada Sir Lee, kami semua duduk di tempat masing masing.
Sir Lee menyelak sebuah buku panjang. Dan ia kelihatan seperti buku kehadiran murid.
"Ok, let me tell you guys. Choi Amanda had moved to America. So, she is not going to school in this school anymore." Aku terkejut mendengarnya. Betul ke Amanda pindah? Takkan sebab semalam?
Aku melihat di sekeliling. Ada yang tersenyum gembira. Ada yang— ok tak de. Aku sorang je kut yang sedih.
Ini semua salah Jiyeon!. Aku menghentakkan tangan ke atas meja dengan kuat.
PAPPP! Semua pelajar kini memandang aku.
"Yes Kim Jong In?" tanya Sir Lee dengan sinis. Aku hanya menggeleng. Aku kini menyesal dengan apa yang aku telah lakukan. Aku memandang ke arah tangan aku, tangan ini, tangan ini yang menampar Amanda. A-aku tak tahu. Aku terlalu cintakan Soyou pada masa itu.
Tapi, tidak lagi. Aku dah putus dengan Soyou.
//FLASHBACK// (2 HARI SEBELUM HARI AMANDA PINDAH)
*On The Phone*
"Hello honey, date jom." - Me
"I tak boleh la sayang. Mummy i sakit, i kena jaga mummy i" - Soyou
"Oh mummy sakit? I nak datang lawat la." - Me
"Eh tak payah lah, susahkan u je." - Soyou
"No lah, tak susahkan pun. I datang okay." - Me
"I cakap tak payah, tak payah lah!" - Soyou.
Aku terkejut dengan nada suara dia..
"Err mian baby, okay lah bye." - Soyou.
Dan panggilan dimatikan. Aku mengeluh. Sejak dua menjak ini, Soyou dan aku selalu berenggang.
Aku mencapai kunci superbikeku lalu meng'start'kan enjin superbikeku. Aku mahu pergi ke Seoul Big Mall.
Aku berjalan masuk ke Seoul Big Mall. Aku nak isi perut dulu. Lapar. Hehe. Aku memasuki Kenny Rogers. Aku membuat pesanan dan mengambil tempat duduk di belakang meja sebuah pasangan. Kekasih mungkin?
YOU ARE READING
played
FanfictionKata cinta kau ungkapkan, Menusuk ke dalam jiwa, Kepercayaan yang makin pudar, Perpisahan yang makin hampir, Dapatkah bahagia dikecapi? -------------- Penerangan/Pengakuan: Cerita yang sebenarnya banyak cliffhanger, twisted plot dan sebagainya. H...