Choose one for me please ? Do vote and comment too. I DONT NEED SILENT READER THANKYOU :)
- You're Mine | Mingyu's fanfic.
- Bangtan Boys Nextdoor | Bangtan Boys's fanfic.
- Arrogant Prince | Baekhyun's fanfic.
- 13 Wolves | Seventeen's fanfic.
- Suho's Yeojachingu ?! | Suho's fanfic.Okay thats all. Tu semua untuk apa? Ngeee, actually bila this story complete. Saya nak buat story baru so yeahhh saya nak korang tolong pilihkan. Hahaha. And stay support this story thanks y'all ! ❤
--
*No One's POV*
' saya sentiasa menunggu awak... '
' sentiasa menunggu awak... '
' sentiasa menunggu...
' SENTIASA... '
" Weh! Jom lah balik khemah. Tinggal kita dua je dekat sini. " Amanda tersedar dari lamunannya. Ayat itu asyik terngiang-ngiang di dalam kepala otaknya.
" Ah? Apa? Kita dua je? " Amanda memandang ke sekelilingnya. Memang betul. Tinggal dia dah Hyera sahaja di tempat unggun api tadi.
" Hah jom ! Jom ! " kata Amanda lalu menarik Hyera masuk ke khemah mereka berdua. Terasa seram sejuk apabila berada di luar tadi. Dahlah gelap..
" Weh, kau dah tidur ke Amanda? " tanya Hyera kepada Amanda.
" Tak. Tak boleh tidur. " balas Amanda sambil mengeluh kuat.
" Hah weh! Kau berangan pasal apa duh tadi? " Hyera menggoncang-goncangkan badan Amanda banyak kali.
" Hah? Berangan apa? Mana ada! " nafi Amanda. Dah berangan taknak mengaku pulak!
" Story lahhhh! " pujuk Hyera. Amanda mengeluh. Amanda bangun dari baringnya lalu duduk bersila. Perlakuan Amanda itu diikuti oleh Hyera.
" Kau tahu kan yang sir Jackson tu dulu schoolmate ak—"
" WHATTTTT?!!! " Amanda cepat-cepat menekup mulut Hyera menggunakan tangan belah kanannya.
" Yang kau menjerit apahal? Nanti ada orang dengar! " marah Amanda kepada Hyera. Aish budak ni tak boleh diam sikit ke?
" WOII TIDUR LAH BUDAKK! " Amanda dan Hyera berpandangan sesama sendiri. Ha! Kan budak lain dah marah. Siapa tak marah malam-malam buta, orang nak tidur, dia boleh pula pergi menjerit.
" Tula kau! Tengok pelajar lain dah marah. " Hyera tersengih seperti kerang busuk.
" But weh, seriously sir Jackson tu schoolmate kau? I mean bekas schoolmate kau? " Amanda mengangguk lemah.
" Oh sambung sambung.. " Amanda menjeling Hyera. Suka hati opah dia je nak suruh aku sambung ke berhenti ke apa.
" Lepastu, dia jumpa aku petang tadi. Dia cakap, dia sentiasa menunggu aku. Kau rasa apa weh? Aku tak faham sangat lah bab cintan cintun ni! " gerutu Amanda. Rambutnya yang tadi lurus diserabutkan olehnya sendiri.
YOU ARE READING
played
FanfictionKata cinta kau ungkapkan, Menusuk ke dalam jiwa, Kepercayaan yang makin pudar, Perpisahan yang makin hampir, Dapatkah bahagia dikecapi? -------------- Penerangan/Pengakuan: Cerita yang sebenarnya banyak cliffhanger, twisted plot dan sebagainya. H...