Tanıtım (3)

37.8K 1.8K 110
                                    

''Yaptığınız yardımlar gerçekten çok faydalı ve hatırı sayılı yardımlar Selim Bey. Değil mi Neşe?''

Babasının ikazı üzerime genç kadın yüzünde ki kibirli ifade ile karşısında ki adama baktı.

''Öyle,'' demekle yetindi sadece. Ne bu adamla ne de onun yaptığı yardımlarla ilgilenmiyordu. Şu an onunla bu masada oturmak bile fazlasıyla büyük bir eziyetken onu övmek gibi bir eyleme girişecek değildi.

''Selim Bey, Neşe de sosyal sorumluluk projelerine çok önem verir.''

Kadın babasının yoğun gayreti karşısında şaşırmadan edemedi. Önünde ki sudan bir yudum alarak babasının davranışlarını hazmetmeye çalıştı.

''Neşe Hanım'ın lüks arabasından ve pembe dünyasından sıyrılıp sosyal sorumluluk projeleriyle ilgilenmesi gerçekten şaşırtıcı.''

Neşe, Selim'in tavırlarına artık sinirlenmiyordu bile. Bu adamı muhattap alacak değildi. Yine de birşeyler söylemeden duramadı.

''Sizin gibi yaptığım yardımları göze sokmuyor olmam yapmadığım anlamına gelmiyor.''

Kadının sözleri karşısında adamın çehresinde alay kokan bir gülümseme belirmişti. Tek kaşı da ukalaca kalkarken ''Emin olun Neşe Hanım göze sokmak istediğim o kadar çok şey varken ona sıra gelmiyor,'' dedi.

Adamın imalı sözleri karşısında kadın sinirlenmesine engel olamadı. Bu lanet olası adam hayatına girdiği günden beri, her gün kendini sakin kalmak için öğütlüyordu ama ne mümkündü!

''Selim Bey... Ne göze sokmaya çalıştıklarınızla ne de göze sokamadıklarınızla emin olun ilgilenmiyorum!''

Neşe babasının öfkeli gözlerini üzerinde hissetse de umursamadan oturduğu yerden kalktı.Aslında böyle bir saygısızlık hiçbir durumda ve hiçbir zaman yapmayacağını düşünüyordu ki bugün daha fazla bu adama dayanabilecek gücü kendinde bulamadı.

''Size afiyet olsun... Biraz rahatsızım odamda dinleneceğim.''

''Bu da siz saygın insanların kibarca kaçma şekli mi?''

Kadın bir iki adım atmıştı ki adamın sözleri karşısında olduğu yerde durdu. Derin bir nefes alarak başını hafifçe adama çevirdiğinde onun gözlerinde gördüğü alayla içinde ki her saniye harlanan öfke ateşine yeni bir odun daha atmış oldu.

''Çok zekisiniz Selim Bey!'' derken sesinde açık bir alay ve küçümseme vardı. Buna rağmen karşısında ki adamın çehresinde hala bir gülümseme vardı.

''Ne yazık Neşe Hanım... Ben sizin için ne yazık ki aynı şeyi söylemeyeceğim. Fazlasıyla aptal bir kadınsınız!''

-

İyi akşamlar sizlewre bir alıntıyla daha geldim :) Bölümler sizlerin ilgisine göre erken gelebilir :D Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum...

İnstagram hesabım : dilekyelomi takibi unutmayalım :)

Seviliyorsunuz ♥




SelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin