Tanıtım (6)

24.8K 1.6K 101
                                    


Karşısında ki kadından gözlerini bir türlü ayıramıyordu. Üzerinde safir mavisi elbisesi ile gözleriyle adeta bütünleşmiş bir halde karşısında sırılsıklam duruyordu. Büyük ihtimal yaptırmak için fazlasıyla para verdiği saçları ıslanmanın verdiği etkiyle bozulmuş bir haldeydi. Alnından dudaklarına akan bir damla ise Selim'in iradesini son noktasının da dibe vurmasını sağlamıştı.

Neşe'nin bir anda belinden tutarak kendine doğru çekti. Kadının öfkeyle inip kalkan göğsü Selim'i yapacakları için adeta destekliyordu.

"Seni mahvedeceğim Selim!"

Adamın dudaklarında çapkın bir gülümseme belirmişti. Kollarında sırılsıklam olmuş bu kadın hala onun tehdit etme cüretinde bulunuyordu. Neşe'ye biraz daha yaklaşarak gözlerini gözlerine sabitledi.

"Mahvolmuş olan sen gibi görünüyorsun," diyerek göz kırptı ve sonra Neşe'nin konuşmasını beklemeden uzun bir zamandır yapmak istediği şeyi yaparak bu huysuz kadının dudaklarını dudakları ile esareti altına aldı. İlk temas adamın titremesine sebep olurken, daha fazla istemesini de körüklemişti. Daha fazlası olabilir gibi kadını kendi bedenine daha fazla yasladı. Onun yaşadığı şaşkınlıktan biraz daha yararlanarak, kadının alt dudağını dişleyerek kendini zorlukla ayırabildi. Ayrılmasa daha fazlasını yapmamak için onu hiçbir kuvvet tutamaycaktı.

"Selim..."

"Huysuz kadın."

"Ne yaptın sen?"

"Seni öptüm."

"Beni öptün..." diyen kadının eli dudaklarının üzerine kaymıştı. Ve sonra bir anda rüyadan uyanır gibi dudaklarında ki eli, Selim'e vurmak için kaldırmıştı ki, adam bileğinden yakalayarak durdurdu.

"Çok fazla Türk filmi izlemişsin anlaşılan huysuz kadın..." dedi ve dudaklarını kulağına doğru yaklaştırarak alay dolu sesle fısıldadı. "Kendin ne kadar huysuzsan dudakların da bir o kadar tatlı..."

"Bırak!"

Selim biraz daha kendini geriye çekerek kadının kızarmış yüzüne baktı. "Gerçekten bırakma mı istiyor musun?"

Bu soru üzerine Neşe'den bir cevap gelmemişti. Sadece adama bakıyordu. Bu durum karşısında Selim'in bir kaşı ukalaca havaya kalkarken "Bende öyle düşümüştüm," dedi ve az önce hayran kaldığı dudakları tekrar esareti altına aldı.

-

Eee, artık bölümler gelsin mi? :D Tabii, sizin yorumlarınız ve beğenileriniz de önemli :D

Bol bol yorum bekliyorum :))

İnstagram hesabım : dilekyelomi takibi unutmayalım :)

Seviliyorsunuz ♥ :)

SelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin