Salam Aleykoum,
Opdat moment was ik 17 jaar en een paar maanden oud dus ik was nog aan het studeren in het secundaire onderwijs. Ik zat toen in mijn laatste jaar.
Morgen is het weer school. Pff... heb geen zin om naar de les te gaan. Het is mijn laatste jaar. Als ik mijn laatste jaar niet haal dan kan ik een vliegticket naar Afrika verwachten, maar dan kom ik waarschijnlijk ook niet meer terug.
Ik zit rustig op mijn bed muziek te luisteren ( Niro- Viva Street). Wanneer Khadija mij belt.
Khadija: Myriaaaaaam.
Ik: Khadijaaa.
Khadija: Wat doe je?
Ik: Ja, het gaat goed met mij hamdoullilah en met jou?
Khadija: Nee serieus, wat doe je?
Ik: Niks en jij?
Khadija: Ik ben buiten met Anaas. Kom naar het park ****.
Ik: Ik heb echt geen zin om naar buiten te gaan.
Khadija: Wacht ! Ik geef Anaas door.
Ik: Nee, het is al goed. Ik kom wel !
Khadija(terwijl ze lachte): We wachten.
Bip Bip Bip
Ik haakte af en stond op en ging wat eten klaar maken voor mijn broers daarna kleedde ik me om. Jeans broek met een t-shirt Kaporel en een zwarte leren vestje. Ik droeg mijn mooiste Jordans aan en ging naar de badkamer. Ik maakte me een beetje op. Mascara, rode lippenstift en wat eyeliner. Ik deed nog een hoge dot en klaar.
Nadat ik klaar was maakte ik het huis wat schoon. Ik ging naar boven om Mory te laten weten dat ik naar buiten ging. Ik ging naar zijn kamer zonder te kloppen.
Mory: Wie heeft er gezegd da je naar binnen mocht?
Ik: Ik ga naar buiten.
Mory: Met wie?
Ik: Khadija en Anaas (mijn familie kent Anaas heel goed. Ze weten dat hij mijn beste vriend is).
Mory: Om 20 uur ben je thuis anders zal je zien !
Ik: Meen je dat, het is nu al 18 uur en je wilt da ik om 20 uur thuis ben !
Mory: Je praat ten eerste niet zo tegen mij oké? En als je niet blij bent dan blijf je maar thuis. En vertrek, ik moet mij klaarmaken ! Ik ga naar buiten.
Ik sloeg de deur dicht en ging weg. Mory kwam uit zijn kamer en pakte me aan mijn arm vast.
Mory: Waarom heb je de deur zo hard dicht geslagen? Denk je dat ik jou beste vriend ben of zo?
Ik: Laat mij los.
Mory: Zwijg !
**BAM een lap tegen mijn gezicht**
Ik: Waarom sla je me ineens?
Mory: Zwijg voor dat je er meer zal krijgen !
Ik verliet het huis. Hij heeft mij echt boos gemaakt. Hij denkt dat hij ik weet niet wat is. Hij is echt verandert sinds dat mijn vader is gestorven. Ik nam uiteindelijk de bus tot aan het park. Wanneer ik aankwam zag ik ......
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...