Deel 35

4K 215 8
                                    

Salam Aleykoum,

Ik zag de auto van Kais. Hij zag me en kwam lopend naar me toe.

Kais: Wat doe je hier?

Ik begon te huilen waardoor ik amper kon praten. Hij had goed gezien dat ik niks kon zeggen dus bracht hij mij naar de auto.

Hij begon te rijden. Niemand die iets zei, maar ik wou eerlijk gezegd ook niet praten.

**1 uur later**

We kwamen aan bij een grote mooie villa. Het was niet de villa waar ik ontvoerd werd, nee het was een ander.

Kais: Stap maar af.

Ik stapte uit de auto en nam mijn tas. Hij opende de deur van de villa en we gingen naar binnen. Ik ging naar de salon en zat op de zetel. Kais kwam naar me toe.

Kais: Myriam? Wat is er gebeurd?

Mijn tranen begonnen terug te komen waardoor Kais mij in zijn handen nam.

Kais: Rustig maar. Ik ben er.

Ik(huilend): Ptn Kais. Ik ben alles beu.

Kais: Wat is er?

Ik: Ze hebben allemaal tegen mij gelogen. Ik haat hun.

Kais: Vertel.

Ik: Ze hebben me juist verteld dat mijn echte moeder dood is. Ze stierf wanneer ik 2 jaar was.

Kais: Allah Y rahemha.

Ik: Ik heb deze vrouw elke keer mijn moeder genoemd terwijl ze het eigenlijk niet was.

Kais: Vergeet niet dat ze je heeft opgevoed als haar eigen dochter.

Ik: Boeit me niet. Ze kon tenminste eerlijk zijn tegen mij. Iedereen wist de waarheid behalve ik. Zelfs mijn eigen beste vriend wist dat !

Kais: Het heeft geen nut om jou boos te maken. Je moet het hun gewoon vergeven habiba.

Ik: Nooit. Hoor je dat nooit ! Ik weet niet waarom ik nog leef.

Ik duwde hem weg en ging naar de badkamer. Ik sloot de deur op slot.

Ik begon tegen alles te slaan, alles kapot te maken. Ik werd echt zot.

Ik zat op de grond en begon na te denken over alles wat "mijn moeder" tegen mij zei. Mijn echte moeder, mijn bloed,.. is zomaar weggegaan. Dat kan niet.

Waarom moet ik nog leven? Ik heb mijn 2 ouders niet meer. Het heeft geen nut dat ik nog leef. Mijn leven is gewoon verpest. Ik praat niet alleen over wat er net is gebeurd, maar in het algemeen. Ik was alles kwijt.

Ik had altijd op insta, fb,.. gelezen dat je altijd sterk moet blijven, maar wanneer het echt niet gaat is het beter dat je maar opgeeft.

Kais begon tegen de deur te slaan. 

Kais: Doe de deur open Myriam ! 

Ik(huilend): Laat me ik wil hier niet meer blijven ! Ik wil naar mijn ouders toe.

Kais probeerde de hele tijd de deuren te openen.

Ik begon een mes te zoeken. Uiteindelijk vond ik er één. Ik zat op de grond en begon mijn aders te openen. Ik had niet normaal veel pijn, maar ik bleef verder doen. Ik zag dat er meer en meer bloed uitkwam.

Kais stampte tegen de deur en kwam aanlopend naar me toe, maar ikzelf begon alles wazig te zien. Ik hoorde Kais tegen mij praten, maar ik verstond daar niks van. Ik wou nog de laatste woorden uitspreken voor dat ik deze wereld verliet.

Ik: Kais, ik hou van je en dat weet je ! Dus vergeet dat alsjeblieft niet.

Ik verliet deze wereld. Ik voelde me meer en meer weg gaan tot ik mijn ogen niet meer open kreeg.

**In de vel van Kais**

Ik zag Myriam voor mij ogen vol met bloed. Ik zag dat haar ogen meer en meer begonnen te sluiten en geloof me ik werd echt zot. 

Ze kan mij niet zomaar achterlaten ! 

Ik nam haar in mijn armen en bracht haar naar mijn kamer. Ik ging snel een paar zakdoekjes halen zodat ik het bloed een beetje kon laten stoppen.

Ik besloot om een dokter te bellen, omdat het anders niet goed zou komen.

De dokter: Hallo.

Ik: Ja, kunt u alsjeblieft komen. Het straat is **************.

De dokter: Sorry meneer, maar het is veel te laat. Ik ben aan het slapen.

Ik: Kan me niks schelen ! Ik zeg dat je moet komen dus je komt !

De dokter: Rustig blijven meneer.

Ik: Als je binnen 10 min er niet bent dan vermoord ik u en heel u gezin begrepen ! 

Bip Bip Bip

Ik had gewoon opgehangen. Ik hoop maar voor hem dat hij komt.

Ik begon te wachten. Amper 5 min en de dokter was al aangekomen. Met Kais lukt alles natuurlijk. De dokter ging naar boven en zag Myriam op mijn bed. Hij begon haar te onderzoeken en zei.

De dokter: De kans is groot dat u vrouw het niet overleeft meneer. Ze heeft te veel bloed verloren.

Kais: Zwijg en doe iets ! Als zij sterft dan sterft u ook ! Ik zweer het je ! 

De dokter begon te stressen en deed alles wat hij nog kon doen.

De dokter: Ik heb mijn best gedaan, normaal zou ze morgen haar ogen stilstaan terug kunnen openen.

Ik gaf hem het geld en de dokter vertrok. Ik besloot om naast Myriam te gaan liggen zodat ik haar goed in het oog kon houden. om 3 u 's morgens had ik mijn ogen pas dicht gedaan.

** Paar uren later**

Ik werd wakker en keek naar Myriam. Haar ogen waren nog steeds dicht. Zeg me niet dat ze dood is.. Ik besloot om te kijken of ze nog ademde. Dus voelde ik aan haar pols en ik zag dat...

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu