Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Kais**
Ik voelde aan haar pols en zag dat het sneller begon te slaan. Dit is geen goeie teken.
Ik heb snel mijn trainingspak aangedaan en mijn Air max schoenen. Ik tilde Myriam op en bracht haar naar de auto.
Ik begon sneller te rijden. Ik keek zelfs niet of het rood licht was of groen. Ik reed gewoon door. Amper 10 min en ik was al voor het ziekenhuis. Ik nam Myriam en liep naar binnen. Ik ging direct naar de balie.
Ik: Roep een dokter snel !
Het secretaresse riep een paar dokters. De dokters kwamen snel naar me toe en namen Myriam mee voor een paar controles. Ik moest gewoon in de wachtzaal wachten.
Ik belde Nassim zodat hij het al wist.
Nassim: Hallo.
Ik: Ja, Nassim?
Nassim: Ewa waar was je deze nacht?
Ik: Er is grote probleem wollah.
Nassim: Wat is er broer?
Ik: Het is Myriam?
Nassim: Wat?!
Ik: Ze ligt in het ziekenhuis.
Nassim: Wollah? Welke ziekenhuis?
Ik: In ziekenhuis *******.
Nassim: Ik kom eraan.
Bip Bip Bip
Ik wachtte in de wachtzaal. Ik stresseerde niet normaal want ik wist niet wat ik moest verwachten.
**20 min later**
Nassim kwam eindelijk aan.
Nassim: Wat is er gebeurd?
Ik: Ik denk dat ze depressief is geworden.
Nassim: Waarom dat?
Ik: Haar familie heeft tegen haar gelogen.
Nassim: Over wat?
Ik: Haar echte moeder is blijkbaar dood sinds dat ze klein was. Na de dood van haar moeder is haar vader terug getrouwd. En haar stiefmoeder heeft alsof gedaan dat zij haar echte moeder was.
Nassim: Nee serieus? En haar broers wisten die dat?
Kais: Ja, niemand heeft haar iets gezegd pas gisteren.
Nassim: Ze moesten dat op voorrand zeggen.
Ik: Ja, ze was echt niet goed. Zij heeft gewoon haar aders geopend. Deze zotte.
Nassim: Wat? En jij hebt haar gewoon gelaten?
Ik: Ben je zot ofwa? Ze heeft haar opgesloten in de badkamer. Ik kon de deur niet open krijgen in het begin, maar toen ik het opende was het al gebeurd.
Nassim: Wjwjw..
Ik: Ik voel me schuldig broer.. Als ik de deur ervoor open kreeg dan kon ik haar nog tegenhouden.
Nassim: Het is niet u schuld.
Ik: Ik besef nu dat ze echt veel voor me betekent. Ze heeft mij 24/7 gek gemaakt met haar jaloezie enz.. Ik heb haar ook behandelt als een hond.. Wollah ik heb spijt. Stel u voor dat ze gewoon niet meer wakker wordt en dood gaat... Ik weet niet wat ik dan ga doen.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...