Deel 33

4.1K 223 11
                                    

Salam Aleykoum,

Nassim: Het is Nassim eigenlijk niet maar Kais.

Mijn hart begon sneller te slaan.

Ik: Is het een grap?

Kais: Maar nee. Waar ben je nu?

Ik: In het park van daarjuist. Waarom?

Kais: Saaf ik kom.

Bip Bip Bip.

Ik stond op en begon te stappen eerlijk gezegd ik stresseerde niet normaal, want ik wist niet wat ik moest verwachten. 

**20 min later**

Ik voelde een hand op mijn schouder dus draaide ik mij om. Het was Kais natuurlijk.

Ik: Euh..Euh.. Alles goed?

Ik voelde mij echt niet op mijn gemak. Ik weet niet waarom.

Kais: Herhaal is wat je daarjuist aan de telefoon zei. Ik wil zien of je het nu ook toegeeft wat je voor mij voelt.

Euh.. Wat moet ik doen. Ik ben niet zo het meisje die graag zegt wat ze voelt.

Ik: Euhm...

Kais: ça va het is al goed.

Ik: Kais je bent echt raar. 2 uur geleden wou je me amper horen enz.. En nu kom je terug alsof er niks is gebeurd.

Kais: Zwijg of ik ga weg.

Ik: Doe rustig.

Kais: Vanaf vandaag zijn er regels.

Ik: Kifesh,regels?

Kais: Vanaf vandaag praat je met geen enkele gast. Geen enkel. En je draagt alleen maar trainingspakken.

Ik: Wow wow.. Ik ga echt geen trainingspak aandoen. Ben ik een jongen geworden ofzo?

Kais: We zullen nog zien.

Ik: Ten eerste ik heb geen trainingspakken thuis.

Kais: Ik koop er wel een paar voor u.

Ik: Nee.. En denk je dat mijn broers dat niet raar gaan vinden dat ik ineens trainingspakken aandoe?

Kais: Allez.

Ik: Je hebt mij echt laten afzien.

Kais: Het was je eigen schuld, je moest maar niemand kussen.

Ik: Ik heb je 1000 keer gezegd dat hij mij had gekust.

Kais: Ja, ja.. Mhm kom we gaan.

Ik: Naar waar?

Kais: Niet bang zijn.

We gingen naar zijn auto, wanneer we een meisje zagen. Ze kwam naar ons toe. Natuurlijk was het Mélanie. Ze was weer terug zenne.

Ze kwam naar Kais met een glimlach en wou hem een kus geven, maar al een geluk heeft hij haar gestopt.

Kais: Met wat bent je bezig?!

Mélanie: Ik wou je gewoon een kus geven.

Kais: Bolaf.

Kais ging naar zijn auto, maar Mélanie trok aan zijn arm.

Kais: Je hebt 3 sec om u handen van mij weg te doen.

Ze heeft direct haar handen weggedaan.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu