Deel 7

6.1K 293 23
                                    

Salam Aleykoum, 

**Nog steeds in de vel van Myriam**

Kais: Wat gebeurt er hier allemaal?!

Niemand antwoordde op zijn vraag omdat hij zogezegd 'de baas was'.

Kais kwam naar me toe. Hij nam mijn hand vast en nam mij naar de kamer waar ik was. Hij gooide mij op de grond en sloot de deur dicht.

Kais: Wat deed je daar beneden?

Ik: Zag je da niet ofzo? Ik was aan het vechten !

Kais: Denk je dat je een jongen bent om te vechten?!

IkIk kan ook roepen hoor ! Denk je dat je mijn vader bent om zo tegen mij te roepen?!                                                   
** Bam een lap**

Kais: Stop met roepen ! Wie denk je dat je bent?! Je bent de jongens gaan versieren ofwa?! Tfoe jullie zijn allemaal hoeren !

Ik: Zwijg ! Ik heb niemand versiert !

Hij nam mij vast en gooide mij tegen de muur. Ik had echt heel veel pijn. Ik dacht dat het alles was, maar nee, weeral moest hij mij slaan. Op een bepaalde moment was ik weer bewusteloos.

**In de vel van Kais**

Ik ging naar beneden en zei tegen al mijn mannen.

Ik: Deze hoer heb ik geslagen ! Degene die nu naar boven gaat vermoord ik !

En daar haalde ik een pistool uit mijn zakken en richtte het op mijn mannen.

Ik: Hebben jullie mij goed begrepen?!

Mijn mannen: Ja, baas.

Ik: Ik heb het niet gehoord !

Mijn mannen: Ja, baas !

Ik werd echt zot. Ik wou op dat moment alles kapot maken.

Ik ging naar de sportzaal die zich beneden bevond om mij een beetje te kalmeren. Ik begon tegen de bokszak te slagen voor ongeveer 1 uur. Daarna heb ik een bad genomen en ben ik naar buiten gegaan om te roken.

**1 maand later**

Tijdens deze maand was ik alleen met mijn werk bezig. Ik lette op niemand meer. Als ik op iemand moest letten dan waren dat mijn mannen om hun op missie te zetten.

Op een avond ben ik naar de kamer van Myriam gegaan. Ze lag nog steeds op dezelfde plaats.

Ik pakte haar op en zette haar op het bed. Ik belde een dokter. Na een halfuur was hij er. Hij deed allerlei testjes en zei dat Myriam dringt naar het ziekenhuis gebracht moest worden omdat ze in de coma lag. Op dat moment dacht ik van 'Ga ik haar naar het ziekenhuis brengen?! Zot ofwa?!'

Mhm ik betaalde de dokter en hij verliet de kamer.

Ik ben geen slecht mens en aan een ander kant, het is wel mijn schuld. Ik heb haar geslagen. Op een bepaald moment bleef ik naar haar kijken. Als ik eerlijk moet zijn ze is echt wel een prachtig meisje. Droom ik of heb ik echt gezegd dat ik haar mooi vond? Mhm ik viel uiteindelijk op de stoel in slaap.

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu