Salam Aleykoum,
**In de vel van Aymen**
Ik was rustig met mijn vrienden buiten wanneer ik mijn gsm lader ineens niet meer vond. Ik wist dat ik die thuis was vergeten dus besloot ik om die te gaan halen. Onderweg kwam ik Myriam tegen. Ik deed met mijn hand zo van kom en ze kwam naar mij toe.
Myriam: Ja?
Ik: Waar was je?
Myriam: Was even in de McDonald.
Ik: Dikzak zonder mij !
Ik hoorde ineens een beltoon en het was niet de mijne dus zeker die van Myriam. Ze nam haar gsm en zei tegen mij.
Myriam: Wacht 2 min Aymen.
Ze ging even weg. Ze was zeker met die hoerenzoon van Kais aan het praten. Ik weet niet wat ze in hem ziet wollah.
Op een bepaalde moment zag ik haar huilen en ze viel ineens op de grond. Ik ging naar haar toe en tilde haar op.
Ik: Wat is er Myriam? Waarom huil je?
Myriam(huilend): Hij heeft tegen mij gelogen.
Ik:: Wat zeg je nou?! Wie?!
Myriam: Hij heeft een kind met deze vuile hoer ! Hij heeft goed met mijn voeten gespeeld !
Ze had het zeker over Kais. Pff.. Een kind? Hij? Met wie? Ik begreep daar niks van. Allerlei vragen die me opkwamen. Myriam was echt die dag echt mehajek droevig en geloof me het werd alleen maar erger. Ze stond op en ging lopend weg. Ik riep haar, maar ze antwoordde niet. De mensen op straat keken mij daarbij ook nog raar aan, maar dat boeide mij niet. Op een moment stak ze over wanneer een auto haar raakte.
Ik: Nee, Myriam !
De auto raakte het lichaam van Myriam aan waardoor ze direct op de grond viel. Ik liep zo snel als ik kon naar haar toe. Haar ogen waren dicht. Ik begon te roepen. Ik werd zot.
Ik: Myriam doe u ogen open ! Myriam je kan mij niet alleen laten !
Mensen kwamen naar ons toe en begonnen te kijken. Ik hoorde ineens een gast de ambulance bellen. Ik weet niet wie dit heeft gedaan, maar ik kom erachter ! Elke keer gebeurt er iets met haar.. Zolang ze bij Kais is, is ze niet veilig ! Ik zeg dat ook tegen haar, maar ze wilt dat niet begrijpen. Ik voelde een hand op mijn schouder.
Ik: Niemand raakt mij aan !
...: Meneer blijf rustig. We gaan u vrouw in behandeling nemen.
Ik draaide mij om en zag een man. Hij droeg de kleren aan van een dokter dus ik wist dat de ambulance aangekomen was.
Ik: Wie heeft er gezegd dat dat mijn vrouw is?! In plaats van tegen mij te praten neem haar in behandeling !
Ze begonnen hun job te doen en namen Myriam in de ziekenwagen. Ik wou instappen wanneer ik naar achteren werd getrokken.
...: Goedenavond meneer.
Ik draaide mij om en zag een politieagent.
Ik: Wat willen jullie?! Ik ben bezig zien jullie dat niet?
De politieman: Ik wil dat jullie mij uitleggen wat er net gebeurd is.
Ik: Straks. Ik ben bezig.
De politieman: Nu meneer ! Het is dringend.
Ik vertelde hun snel alles en stapte in de ziekenwagen, we gingen naar het ziekenhuis. We stapten uit en namen haar mee. Ik moest gewoon in de wachtzaal wachten. Ik nam mijn gsm en besloot om Anaas te bellen.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...