Deel 74

4.1K 163 11
                                    

Salam Aleykoum,

Ik keek hem goed aan en zag Kenny. Hij was degene die Ayoub hielp. Degene die naar mij kwam in de kelder, in deel 50. Weten jullie nog? Ik vond dat echt raar om hem hier te zien, normaal gezien zou hij in Lyon moeten zijn. 

Ik bleef naar hem kijken waardoor hij naar me toe kwam. Ik probeerde weg te lopen, maar hij trok me aan mijn arm.

Ik: Euh.. Kan ik jou helpen?

Kenny: Je komt me bekend voor.

Ik: Euh.. Ik ken je niet ze.

Kenny: Jawel, ik heb je ergens gezien, maar ik weet niet waar.

Ik: Ik denk dat u zich vergist.

Kenny: Hoe heet je?

Ik: U bent echt raar. Ik ken u amper en jij vraagt mijn naam.

Kenny: Ik vraag alleen u naam, dat is precies dat ik weet niet wat heb gevraagd.

Ik: Ik heet Amy oké? Ik ben door.

Ik ben direct naar boven gegaan. 

Ik heb niet mijn echte naam gezegd, want ik vond dat best raar dat hij ineens in België was terwijl hij in Frankrijk zou moeten zijn. En ik weet niet wat er zou kunnen gebeuren moest ik zeggen dat ik Myriam was.

Toen ik aankwam ben ik naar de salon gegaan en heb ik een film gekeken. Na de film besloot ik om eten te maken voor Mory. Ik begon te koken . Mijn gsm begon te rinkelen waardoor ik op nam.

Ik: Hallo?

...: ...

Ik: Hallo?

Niemand die iets zei. Ik hoorde die persoon alleen maar ademen. Wie zou die persoon kunnen zijn? Zeker iemand die een grap met mij wou uithalen. De persoon haakte ineens af.

Mhm toen ik klaar was met koken nam ik mijn gsm en belde ik naar Anaas. Hij nam natuurlijk direct op.

Ik: Hallo.

Anaas: Wie ben je?!

Ik:Je moet niet roepen, ik ben dat Myriam.

Anaas: Ik bel u later wel.

Bip Bip Bip

Hij haakte direct af. Oké, dan. Ik begreep niet waarom hij afhaakte. Ik besloot om Aymen te bellen. Ik had een beetje stress, maar ik wist niet waarom. Ik belde hem dus op.

Ik: Hallo?

Aymen: Ja, wat wil je?

Ik: Ben je serieus bezig?

Aymen: Wat?

Ik: Ik riep u gisteren, je draaide u om en erna ging je ineens weg, kifesh?!

Aymen: Maak mij niet weeral gek alsjeblieft.

Ik: Maak ik u gek? Ben je serieus bezig? Weet je wat kom naar mij en wacht beneden. We gaan praten.

Aymen: Ik heb niks tegen u te zeggen.

Ik: Ik heb iets tegen u te zeggen dus kom alsjeblieft.

Aymen: Saaf, ik kom.

Ik: Oké. Doe snel.

Bip Bip Bip

Ik haakte af. Ik deed mijn schoenen aan en ging naar beneden. Ik wachtte op de trappen. 

**10 min later** 

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu