Deel 54

3.5K 180 11
                                    

Salam Aleykoum,

Op dat moment kwam de verpleegster naar binnen.

De verpleegster: E meneer wat doet u hier?

Kais: Ziet u dat niet ofzo? Ik kom haar bezoeken.

De verpleegster:  De bezoekuren zijn voorbij.

Kais: Boeit mij niet ! 

De verpleegster: Meneer wilt u alsjeblieft vertrekken anders haal ik de bewakers.

Kais: Bel zelfs Barack Obama, denkt u dat ik bang ben ofzo?

Ik: Kais niet beginnen.

Kais: Maar nee, ze denkt echt dat ze mij bang maakt deze verpleegster.

Ik: Kais ga weg !

Kais: Serieus? Zahma je zet mij buiten?

Ik: Ja.

Kais: Wollah ik ben hier net als een hond ! Ik doe mehajek veel moeite, maar blijkbaar is dat niet genoeg voor u ! Saaf bolaf dan ! We zullen zien wie er terug komt !

Hij verliet de kamer.

De verpleegster: Hij is zot ! 

Ik: Inderdaad.

De verpleegster: Ik ga uw eten halen. Ben direct terug.

Ik: Hoe laat is het eigenlijk?

De verpleegster: 23u30.

Ik: Wat?

De verpleegster: Maar zeg is wie heeft dit gedaan?

Ik: Euh.. Niemand.

De verpleegster: Als jullie het niet willen zeggen geen enkel probleem ze.

Ik: Het was mijn broer...

De verpleegster: Wat voor een broer heeft u? Normaal zou een broer zijn zusje moeten verdedigen en niet slaan.

Ik: Het is ingewikkeld.

De verpleegster: Leg het is uit.

Ik: Ik heb één kleine broer en 2 grote broers. Awel Mory is de oudste en vroeger had ik niet normaal een goeie band met hem. We deden alles samen, maar..

De verpleegster: Maar?

Ik: Na de dood van mijn vader. Allah Y rahmou is hij echt verandert. Hij is bijna nooit thuis enz.. Hij houdt zich bezig met slechte dingen.

De verpleegster: Misschien is dat omdat hij u vader mist?

Ik: Het missen van onze vader? Dat is geen reden om ons dan ineens slecht te behandelen.

De verpleegster: Probeer is met hem te praten.

Ik: Wij kunnen niet met elkaar praten zonder ruzie te maken.

De verpleegster: Probeer nog is.

Ik: Nee, ik heb te veel moeite gedaan.

De verpleegster: Het is niet erg, vergeet niet dat dat u broer is. Stel hij sterft morgen dan zou je heel veel spijt hebben dat je niet met hem hebt gesproken en het niet heb goed gemaakt.

Ik: Hij mag sterven, dat gaat mij niks doen. Hij heeft mij te veel pijn gedaan. Precies ik ben een hond.

De verpleegster: U overdrijft een beetje. Hij is toch u broer, vergeet dat niet.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu