Salam Aleykoum,
**Myriams perspectief**
Nadat Kais de villa had verlaten bleef ik maar huilen. Hij had dingen gezegd die mij echt gekwetst hadden. Het feit dat het echt gedaan was tussen ons kon ik niet geloven. Ik wou het gewoon niet geloven. Dit keer was het mijn fout. Ik had hem teleurgesteld.
En het verhaal van Chloé, Kais en Aymen? Wat bedoelt hij met dat Aymen, Chloé had afgepakt? Had ik een aflevering gemist?
Ik was zo in de war dat ik ging douchen. Na mijn douch ben ik op de zetel gaan liggen en keek ik gewoon naar een bepaalde punt. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik had het gevoel dat ik hem meer en meer kwijtraakte. Elke keer als we het goed hadden dan gebeurde er iets waardoor het negatief eindigde. Ik was dat echt beu.
Op een bepaalde moment werd er aan de deur gebeld. Ik hoopte met heel mijn hart dat het Kais was, maar wanneer ik de deur opende was het Khadija.
Ik: Ah, jij bent dat?
Khadija: Ben je niet blij om mij te zien?
Ik: Jawel.
Khadija: Mag ik naar binnen of hoe zit het?
Ik: Ja, kom maar.
Ze kwam naar binnen en we gingen naar de salon.
Khadija: Myriam, wat is dat hier allemaal?!
Ik: Wat?
Khadija: Al deze zakdoeken?
Ik: Niks, ik ben gewoon verkouden.
Khadija: Niet liegen.
Ik: Ik lieg niet.
Khadija: Ben je zeker dat alles oké is?
Mijn tranen begonnen terug te komen. Ik begon weer te huilen waardoor Khadija mij in haar armen nam.
Khadija: Wat is er Myriam?
Ik: Het is gedaan !
Khadija: Hoezo gedaan?
Ik: Kais en ik zijn niet meer samen.
Khadija: Wat is er gebeurd?
Ik: Wij hebben ruzie gemaakt in verband met Aymen.
Khadija: Hoezo ruzie gemaakt in verband met Aymen?
Ik: Ik had Aymen verdedigt omdat Kais hem geslagen had en daardoor kregen wij ruzie. Daarnaast heeft hij ook dingen gezegd die mij gekwetst hebben.
Khadija: Wat zei hij?
Ik: Hij zei dat ik te naïef was en dat mensen mij gemakkelijk konden manipuleren. Dat ik blijkbaar Aymen niet goed genoeg kende want hij had blijkbaar vroeger Chloé van hem afgepakt en nu wilt hij mij.
Khadija: Vanwaar komt dit ineens?
Ik: Ik weet het niet. Ik ben dat gewoon beu. We gaan elke keer uit elkaar en na een paar maanden, dagen is het weer in orde.
Khadija: Waarom had je Aymen verdedigd? Je weet goed genoeg dat Kais hem nooit gemogen heeft. Soms begrijp ik je niet.
Ik: Maar begrijpen jullie dat niet ofzo? Aymen is een goeie vriend van mij. Ja, ik weet dat die elkaar niet mogen, maar toch ik kon niet zwijgen na wat ik gehoord had.
Khadija: Je kon tenminste voor één keer is zwijgen en naar ze allebei luisteren. Daarnaast moest je, je ook niet bemoeien.
Ik: Je irriteert me. Ik vertel je mijn problemen, ik zeg tegen jou dat ik mij niet goed voel en jij maakt da alleen maar erger.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...