Salam Aleykoum,
Wij draaide ons allebei om en zagen Mory.
Mory: Vuile hoerenzoon ! Ik ga je nooit mijn zus geven ! Je hebt haar ontvoerd en nu wil je ineens met haar trouwen?! Myriam doe die ring onmiddellijk van je ringer af ! Jullie gaan nooit trouwen !
Ik: Laat me het je uitleggen.
Mory: Zwijg !
Ik: Maar, Mory.
Mory: Nikste maar ! Die gast heeft je ontvoerd en jij wilt nu met hem trouwen? Zeg alsjeblieft dat er hier een verborgen camera is en dat dit allemaal een grap is !
Kais: Kom wij gaan praten.
Mory: Praten? Ben je zot ofzo? Wij zijn geen vrienden, vergeet dat niet !
Mory trok de ring van mijn vinger af en gooide het naar Kais.
Mory: Hou je ring maar bij jou !
Hij trok mij aan mijn arm en bracht mij naar zijn auto. Nee, ik ga echt niet naar huis. Hij mag mij niet dwingen, ik hou van Kais en ik ga met hem trouwen.
Ik: Laat mij los ! Je kunt mij dit niet aandoen !
Ik trok mijn arm weg en begon te huilen.
Mory: Ik zeg dit allemaal omdat ik weet dat dit het beste voor je is ! Snap je dat niet?!
Ik: Nee, je kent hem niet hoe ik hem echt ken ! Als je het beste voor me wilt dan zou je mij met hem laten trouwen !
Mory: Maar hij is geen goeie gast ! Hij is een drugsdealer, wat ga je daarmee doen?
Ik: Vergeet niet dat jij ook een drugsdealer was !
Mory: Ja, maar ik ben veranderd !
Ik: Hij kan ook veranderen.
Mory: Nee ! En sinds wanneer hebben jullie iets met elkaar?!
Hij moest dat echt niet vragen. Als ik tegen hem zou zeggen dat dat sinds dat hij mij ontvoerd heeft dan leef ik gewoon niet meer.
Ik: Euh... Euh...
Ik stotterde de hele tijd. Ik stresseerde niet normaal.
Mory: Antwoord in plaats van de hele tijd te stotteren !
Ik: Stop met roepen ! Ten eerste het zijn je zaken niet ! Dat is persoonlijk !
Hij begon te lachen en kwam dichterbij me staan. Ik was echt bang. Ik begon precies de Mory van vroeger te zien. Degene die agressief was, die me sloeg, ...
Mory: Persoonlijk?! Luister goed naar mij. Als je met deze vuile Arabier trouwt dan vergeet je mij oké? Maak je keuze. Ofwel ik ofwel hem.
Mijn familie of de man van mijn leven? Nee, ik kan deze keuze toch niet maken. Waarom wilt hij mij gewoon niet met hem laten trouwen? Hij doet misschien verkeerde dingen, maar hij kan toch veranderen. Op dat moment was ik gewoon in de war. Ik wist niet wat ik moest doen.
Ik: Nee, Mory ! Je kan me dit niet aandoen !
Mory: Maak jou keuze Myriam.
Ik draaide mij om en keek naar Kais. Hij keek waarschijnlijk al de hele tijd naar ons. Ik kon zien dat hij zich ongerust maakte want hij begon hele tijd heen en weer te stappen.
Mory: Oh, ik praat tegen je ! Stop met naar hem te kijken en geef een antwoord.
Kais keek de hele tijd naar mij, ik keek gewoon naar de grond omdat ik me echt schaamde om de keuze die ik ging maken. Ik draaide mij om naar Mory.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...