Deel 42

3.7K 184 4
                                    

Salam Aleykoum,

Ik: Kais laat me los ! Je doet me pijn !

Kais trok aan mijn haren.

Kais: Je hebt 5 sec om te zeggen wie deze gast is !

Ik: Laat mij los !

**BAM een lap**

Kais: Zeg ! 

Ik: Ik ben je echt zo beu !

Kais: Zwijg !

Ik: Maar laat me los !

Kais: Wie is hij?

Ik: Niemand.

Kais(terwijl hij me losliet): Neem je me voor de gek?

Vanaf dat hij mij losliet ging ik lopend naar de badkamer. Ik keek naar de spiegel en zag dat ik aan mijn lip bloeide. Ik zocht naar de EHBO-tas maar ik vond het niet dus nam ik gewoon een zakdoek en maakte die nat. Daarna deed ik mijn hoofd uit de badkamer. Ik keek naar rechts en naar links en zag niemand.

Ik ging dus dan naar buiten. Ik deed amper 1 voet naar buiten en voelde al 2 handen om mij heen. Kais tilde me op en bracht me naar zijn kamer. We gingen naar binnen en hij deed de deur op slot. Ik ging op zijn bed zitten en hij? Hij leunde tegen de muur en bleef naar mij kijken.

Ik: Stop ! Niet zo kijken ! 

Kais: Zwijg !

Ik: Oké.

Kais: Ben je boos?

Ik(terwijl ik op stond): Nee, nee je sloeg mij maar het is niet erg. Meen je dat nou?!

Kais: Doe rustig !

Ik: Kais wollah ik ben je echt beu ! Snap je dat niet ! Elke keer als we ruzie hebben sla je me ! Ik ben da beu om pijn te lijden !

Kais(terwijl hij mij aan de zijkant nam): Sorry habiba.

Ik: Nee ! Het is niet dat je sorry zegt dat ik je ga vergeven ! Ik heb liever dat we nu ermee stoppen.. Je hebt gelijk we zijn niet gemaakt voor elkaar !

Kais deed zijn armen om me heen weg en draaide zich tegen de muur en begon er tegen te slaan.

Kais: Ik? Ga jij mij laten zo laten? Kais B****?

Ik: Ik kan zo niet verder gaan ! Je moet mij begrijpen ! Ik ben alles kwijt !

Kais: Eigenlijk heb je ooit van mij gehouden? Ooit?

Ik: Ptn ik hou van u ! Ik hou niet normaal veel van u ! Maar ik kan nu niet verder... Je slaat mij elke keer... Scheldt mij uit enz...

Kais: Niet bang zijn habiba !  Wij gaan nu alles goed doen.

Ik: Dat heb je vorige keer ook gezegd ! En kijk waar we nu zijn...

Kais: Geef mij nog één kans.

Ik: Ik heb je genoeg kansen gegeven !

Kais: Antwoord op mijn vraag !

Ik: Oké.

Kais: Hou je echt van mij?

Ik: Ja.

Kais: Als je echt van me hield dan zou je me nog één kans geven.

Ik: Ik ben daar echt moe van geworden van al die kansen... Sinds dat je in mijn leven bent gekomen gaat alles slecht. Ik ben iedereen kwijt, zeker die het meest voor me betekende. Mijn leven is een nachtmerrie geworden.

Kais: Dus je hebt spijt dat je mij hebt leren kennen?

Ik: Ja..

Kais: Saaf bolaf van mij !

Ik: Maar nee Kais...

Kais: Bolaf ptn !

Ik: Het spijt me Kais.

Kais: Weet je wat ik ben gisteren in bed gegaan met Leyla !

Mijn tranen begonnen te komen !

Ik: Je bent maar een hoerenzoon !

Kais: Herhaal dat nog is? Ik ben een hoerenzoon yek?

Ik heb direct spijt gekregen want hij begon mij te slaan. Ik probeerde mij te verdedigen of hem ook te slaan maar hij heeft te veel kracht. Op een bepaalde moment kon ik rechtstaan. Ik nam snel mijn spullen en begon te lopen. Kais liep achter mij. Ik verliet de villa zo snel mogelijk. Kais stopte en riep.

Kais: We gaan elkaar nog zien ! Je bent van mij en je zult altijd van mij zijn ! onthoud da !

Ik bleef lopen tot aan de bushalte en daar nam ik de bus.

**30 min later**

Ik kwam eindelijk aan. Het deed me echt raar om terug in mijn stad te zijn. Ik ging naar mijn huis en belde aan. Dybril opende de deur. Hij keek mij van kop tot teen aan.

Dybril: Ben jij dat Myriam? Het spijt me heel erg ! Ik ben dom geweest !

Ik: Mag ik naar binnen?

Dybril(terwij hij me binnen liet): Ben je niet blij om mij terug te zien?

Ik: Dybril ik ben echt moe. Ik heb echt een slechte dag gehad. Ik wil gewoon slapen, morgen praten we er wel over.

Dybril: Saaf.

Ik ging naar mijn kamer. Ik legde mijn tas op de grond en deed mijn pyjama aan. Ik zat vol met blauwenplekken en dit kwam natuurlijk allemaal door Kais. Mhm ik ging op mijn bed liggen en deed mijn ogen dicht, maar Dybril kwam naar binnen.

Dybril: Wil je iets eten?

Ik: Nee.

Dybril: Wil je iets drinken?

Ik: Wat wil je eigenlijk?

Dybril: Ik wil gewoon dat het terug goed is tussen ons. Dat je het me vergeeft.

Ik: Dybril het komt wel in orde met ons, maar ik heb gewoon tijd nodig om alles nog te verwerken.

Dybril: Oké, nogmaals sorry !

Ik: Jullie maken mij gek met die sorry ! Dat verandert niks !

Dybril: Mhm we spreken morgen daarover. Slaapwel.

Dybril ging weg en ik sliep.

**4 uur in de morgen**

Ik deed mijn ogen zachtjes open omdat ik de deur hoorde. Ik deed mijn ogen direct weer dicht. De persoon kwam dichterbij staan en ik wist dat het Mory was door zijn parfum natuurlijk. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en zei.

Mory: Wees sterk kleine zus. Ik hou van je !

Toen ging hij weg.

Echt raar dat Mory dit zei. Mory en ik zijn nooit echt close geweest. Als we elkaar aanspraken dan was het meestal om ruzie te maken en die dag zei hij ineens "ik hou van je". Het was de eerste keer dat hij dit had gezegd. Echt raar...Mhm ik viel gewoon in slaap.

**In de morgen**

Ik stond op en ging naar de badkamer. Ik waste mijn gezicht en poetste mijn tanden. Ik ging naar de salon en mijn 3 broers waren daar al. Toen ik binnenkwam in de salon keken ze mij allemaal aan. Ze waren echt raar.. Moussa stond op en gaf mij een brief.

Moussa: Hier.

Ik: Wat is dit?

Moussa: Een brief.

Ik: Van wie?

Moussa: Maak het openen en je zult zien.

Ik deed de brief open en zag dat het van... was

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu