Deel 56

3.5K 171 15
                                    

Salam Aleykoum,

Chloé: Het is in verband met Moussa. Iemand heeft hem neergeschoten.

Op dat moment dacht ik dat mijn hart stil ging staan. Waarom hij? Waarom? Het kan niet !

Ik: Wat?!

Chloé: Het spijt me...

Ik(terwijl ik begon te huilen): Nee Chloé, zeg tegen mij dat dit een grap is ! 

Chloé: Myriam, ik lach niet met zo'n dingen.

Ik: Ik wist dat er iets ging gebeuren ! Ik moest hem nooit laten gaan ! 

Chloé: Waarom? Wat is er gebeurd?

Ik: Ik weet dat niet  ! 

Chloé: Rustig blijven Myriam.

Ik: Hoe wil je dat ik rustig blijf terwijl mijn broertje net neergeschoten is?! 

Chloé: Je moet sterk blijven.

Ik: Waar is hij?!

Chloé: In de operatiekamer.

Ik(huilend): Nee, niet hij ! Hij is nog veel te jong ! 

Chloé: Het spijt me om dit te zeggen, maar de kans is klein dat hij het overleeft. Hij werd naast zijn hart geschoten.

Ik stond op en ging naar de deur. Chloé kwam voor de deur staan.

Chloé: Naar waar ga je?

Ik: Naar mijn broertje.

Chloé: Straks mag je hem gaan bezoeken, maar niet nu.

Ik: Bolaf ! 

Op dat moment kwam Dybril en Anaas naar binnen. Dybril had een gips aan zijn voet.

Dybril: Alles in orde Myriam?

Ik: Nee, waarom hebben ze hem neergeschoten?! Wat is er allemaal gebeurd?!

Chloé: Ik ga wel weer aan het werk.

Chloé ging naar buiten.

Anaas: Mhm Myriam niet beginnen te roepen, want wollah ik ga u slaan.

Ik: Zwijg ! Ik heb u niks gevraagd ! 

Anaas: Niet beginnen wollah ma ik lach ! 

Ik: Kom dan ! 

Dybril: Doe is allebei rustig ! 

Ik: Nee ! Hij irriteert mij ! 

Anaas keek naar mij en verliet de kamer.

Dybril: Je overdreef wel een beetje.

Ik: Ja en. Vertel waarom werd hij neergeschoten?

Dybril: Ik zeg je het straks.

Ik: Nee, nu ! 

Dybril: Je weet toch wanneer Anaas je had gebeld?

Ik: Ja ! 

Dybril: Awel hij had gebeld om te vragen wat ik kon doen om mijn enkel te kalmeren want Mory heeft mijn enkel gewoon gebroken. Mhm Anaas heeft ook met Mory gevochten, maar daarna werden ze uit elkaar gehaald. Mhm dan had Moussa mij gebeld om te vragen waar ik was en hij zei van ik kom naar jullie toe want blijkbaar was jij ongerust. We vertelde aan Moussa wat er gebeurd was en ineens was Mory achter ons met een pistool. Wij stapte af en wij zeiden tegen hem van doe geen domme dingen enz.. Maar hij wou niet luisteren. Hij richtte de pistool naar mij toe en schoot, maar Moussa duwde mij naar achteren waardoor het hem heeft geraakt.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu