Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myriam**
Ik(terwijl ik tranen begon te krijgen): Eigenlijk was het allemaal gebeurd toen ik 7 jaar was.
Nassim(terwijl hij mijn hand nam): Myriam als je er niet klaar voor bent dan is dat niet erg.
Ik: Nee, ik moet je het vertellen. Het gaat me goed doen.
Nassim: Oké habiba, ik luister.
Ik(terwijl mijn tranen begonnen te komen): Mijn ouders waren op vakantie gegaan. Ze gingen naar Senegal. Wij? Mijn moeder had ons afgezet bij ons tante zodat ze op reis konden gaan. Uiteindelijk kwamen ze terug naar België. Mijn vader was aan het rijden en ze hebben een auto-ongeluk gehad. Mijn moeder lag in coma voor 2 maanden lang en toen werd ze wakker. El Hamdoulilah en mijn vader... Hij stierf omdat het zo ernstig was.
Na deze zin begon ik meer en meer te huilen. Ik dacht aan de geweldige momenten die ik samen met mijn vader had beleefd. Ik had echt een sterke band met hem. Hij was degene die mij altijd beschermde.
Nassim: Allah Y rahmo habiba. Ik vind het echt erg voor jou, maar je weet dat was het lot. God wou hem en geloof me als hij een goeie persoon was dan zal hij het paradijs Inshallah binnentreden.
Ik had echt geen kracht meer om te praten. Ik praat niet graag over mijn vader... Zeker over zijn dood, maar nu weten jullie het tenminste.
Nassim: Om je gedachten te verzetten gaan wij naar het zwembad. Neem een bikini of badpak mee en kom naar de tuin. Ik wacht wel op je.
Ik: Oké, maar wacht is even. Ik moet je iets vertellen.
Nassim: Wat is er?
Ik: Ik ben samen met Kais.
Nassim: Gefeliciteerd! Ik wist wel dat jullie samen zouden eindigen.
Ik: Hoe wist je dat?
Nassim: Ik zie en ik weet alles !
Ik: Ja, natuurlijk.. Mhm vertrek. Ik ga me omkleden.
Nassim ging naar buiten en ik nam een bikini uit de kast. Ik kleedde me om en ging naar de tuin. Om naar de tuin te gaan moet ik langs de salon gaan. Ik ging langs de salon en zag Mélanie met Kais praten. Toen ik dichterbij hun stond stopte ze ineens met praten. Mélanie kwam naar me toe en zei.
Mélanie: Vuile bitch ! Je hebt mijn relatie verpest ! Ben je nu blij?! Ik ga Kais terugwinnen of je het nu wilt of niet !
Ik: Doe is rustig ! Wie is er nog maagd? Ik ! Ik ben degene die hier nog goed is ! Je durft mij nog aan te spreken met bitch ! We zullen maar niet over u beginnen !
Mélanie: Euhm.. Euhm..
Ik: Dacht ik al ! Nu ga je zwijgen en blijf uit de buurt van Kais ! Er zijn genoeg jongens die op zo'n soort meisje wachten !
Ik ben ineens naar de tuin gegaan en ging op het gras liggen. Ik zag ineens Kais van ver naar me toekomen. Vanbinnen was ik echt blij want ja, we hadden nog steeds een soort van ruzie.
Kais: Ben je nog steeds boos?
Ik: Nee.
Toen kwam hij naast me zitten.
Kais: Wat ben je aan het doen?
Ik: Zie je dat niet? Ik ben aan het zonnen.
Kais: Je bent bruin genoeg.
Ik(terwijl ik begon te lachen): flodder !
Kais: Ben ik een flodder?
Ik: Ja.
Hij stond op, pakte mij op en gooide mij in het zwembad. Al een geluk kan ik zwemmen.
Ik: Ptn Kais je bent toch niet serieus !
Kais begon kapot te lachen. Toen kwam Nassim en Mélanie naar buiten.
Nassim: Waarom ben je in het water Myriam? En waarom lach je Kais?
Kais verteld het verhaal aan Nassim.
Nassim begon ineens te lachen.
Ik: Niet lachen beo.
Nassim: Ben je zeker Myriam?
Ik: Ja, 100 % zeker van.
Kais en Nassim sprongen in het water en probeerde mij te laten verdrinken.
Ik: Stop jullie gaan mij vermoorden.
Kais: Zeg dan 'Kais is mijn man'
Ik: Nee !
Nassim: En zeg 'Nassim is mijn baas'
Ik: Nee !
Ze bleven me maar tegen de grond te duwen.
Ik: Oké, het is al goed. Kais is mijn man en Nassim is mijn baas.
Ze lieten mij eindelijk los. Kais ging uit het water en zat op een stoel.
Mélanie: Kais kom je met me mee? Kan je mij helpen met mijn bikini aan te doen? Ik wil zonnen en ik kan mijn eigen niet omkleden door die ander daar.
Is ze serieus bezig?
Ik:...
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...